Ow die wil ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
Flatout is ook coolsoort destruction derby
Dat is echt het meest geniale spel wat je op een LAN kan spelen. Daar kan echt geen enkel spel tegen op.quote:en worms![]()
dat kanquote:
tuurlijk moet je erbij zijn, zoals alle anderenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef nlboy het volgende:
Ik ga vragen aan mijn ouders of ik die auto mag lenen.Want als ik dit zo lees, moet ik er gewoon bij zijn.
![]()
Amersfoort is in de buurt. Maar hoe lang blijf jij/jullie bij jedi?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:48 schreef Incolumis het volgende:
als je tot amersfoort kunt komen zou je vast wel met ons kunnen meerijden hoor nlboy
Coole spellen ? ook hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
King Kong en The Matrix trouwens eindelijk aan de praatEen IDE kabel eruit trekken doet wonderen.
Heb heel ff The Matrix gespeeld, zag er wel stoer uit. Slow-motion effecten etc.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Coole spellen ? ook hebben![]()
@Sickert, Mario Kart Challenge kom maar opOp de SNES kon ik t altijd wel een beetje maar nu
![]()
Goedemorgen allemaalquote:Op woensdag 7 december 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mario Kart is altijd vet! Op de SNES vond ik het nog het leukst
vergeet het maar, ds emu is onmogelijk, enige mannier om te spelen is je DS hackenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zoek nog een DS emulator, geen van allen werken op me pc![]()
![]()
![]()
Mario Kart is altijd vet! Op de SNES vond ik het nog het leukst
Ik heb CSI: Miami Seizoen 2 deel 1 met NL subs. Ben ook bezig met Seizoen 1...quote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Lang gespeeld zegEerst op de SNES daarna met een emu op de PS2 echt geweldig
By the way, heeft iemand wat CSI en/of 24 DVD's die ik kan 'lenen', m'nmoet begin januari naar de kaakchirurg en de eerste dagen daarna kan ze niets anders dan TV kijken en de pijn uitzitten
Heb hier liggenquote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Lang gespeeld zegEerst op de SNES daarna met een emu op de PS2 echt geweldig
By the way, heeft iemand wat CSI en/of 24 DVD's die ik kan 'lenen', m'nmoet begin januari naar de kaakchirurg en de eerste dagen daarna kan ze niets anders dan TV kijken en de pijn uitzitten
dtm race driver 2 ook?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Timminater het volgende:
nog geen spel dat ik niet werkend gekregen heb
die... ziet er echt wel goed uit!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef escape_nl het volgende:
Wie kent DC nog? Desert Conflict.
Ze zijn terug met een CTF versie, lees meer hier
http://desert-conflict.org/
dat ding doet het weer, maar nu is mijn headset kapot... snoertje bleef ergens achter haken...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:44 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
EA houdt je altijd bezig
![]()
![]()
![]()
na 2,5 weken GEKLOOI met battlefield, die het nu EINDELIJK doet!!!heb ik special forces gekregen.
wil ik me aanmelden op een server, zegt ie, "uw CD code is niet correct, klik hieronder om een legale versie van dit spel te kopen!
oh my fucking god, terwijl ik dit las, LAG DAT KLOTE HOESJE VAN SPECIAL FORCES VOOR MIJN NEUS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis jammer dat ik niet kan... volgend jaar heb ik meer tijd. Dan zal ik zeker komen...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef jpjedi het volgende:
Het Band of Fok!kers BF2 topic: EA houdt je altijd bezig!
update en het wordt lekker druk![]()
Niet lullig bedoeld hoor, maar jij komt toch niet naar de lan he. Jij hebt zoveel ongeluk dat straks iedereen pc schade heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 14:56 schreef JumperJack het volgende:
dat ding doet het weer, maar nu is mijn headset kapot... snoertje bleef ergens achter haken...![]()
Dan moeten we dat vriendje van i-spy even uitnodigenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:54 schreef -Dries- het volgende:
Iedereen veel plezier op de LANIk verwacht foto's!
Of hem de catering voor de LAN laten verzorgen ...quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moeten we dat vriendje van i-spy even uitnodigen![]()
He die i-spy is trouwens wel in de prijzen gevallen!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Of hem de catering voor de LAN laten verzorgen ...![]()
wahahahahaha, als: De Medy van der Laan Award - Grootste FTR-klootzakquote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
He die i-spy is trouwens wel in de prijzen gevallen!![]()
je bedoelt misterfox ??quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moeten we dat vriendje van i-spy even uitnodigen![]()
2 keer nogwelquote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
He die i-spy is trouwens wel in de prijzen gevallen!![]()
Het wordt tijd voor een 10-jarig-met-baard-in-de-keel-zeikend-infantiel-dreigend-kots-op-BoF-maar-stiekem-topicvolgende-shpaai--award!!!quote:Gordon Award - User die in bijna ieder topic opduikt, met een onzinnige bijdrage
2de: I-SPY-24 4 votes
Luke, I Am Your Father Award - Voor de user die de meeste spoilers post
WINNAAR: I-SPY-24 7 Votes
Nemo Award- Grootste kind onder de Users
3de: I-SPY-24 4 Votes
Nee ik doel niet op misterfox. Ooit in een grijs verleden postte i-spy een foto van een aantal BoF-ers in het game centre. Een vriend van hem zou die genomen hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:19 schreef Timminater het volgende:
je bedoelt misterfox ??
nee, alsjeblieft niet dat hoge piepstemmetje op de LAN
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb CSI: Miami Seizoen 2 deel 1 met NL subs. Ben ook bezig met Seizoen 1...
Heel graagquote:Op donderdag 8 december 2005 09:36 schreef escape_nl het volgende:
Heb hier liggen
CSI Las Vegas seizoen 1 t/m 4
CSI Miami seizoen 1 t/m 2
CSI New York sezoen 1 dvd 1 t/m 3
24 Seizoen 1 t/m 4
Yupquote:Verstandskiezen eruit?
Uhm ik denk dat ik zaterdag nog in Rdam ben dus als ik moet gekken dan zeg ik rond 12:00/13:00 bij Jedi ben.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil overigens misschien op zondag wel ff komen....hoe laat wilde jij gaan Ferdi?
40 zwaar bepakte mannen in een c-130, dik ownenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef escape_nl het volgende:
Wie kent DC nog? Desert Conflict.
Ze zijn terug met een CTF versie, lees meer hier
http://desert-conflict.org/
maak je niet druk, kan toch nietquote:Op donderdag 8 december 2005 16:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar jij komt toch niet naar de lan he. Jij hebt zoveel ongeluk dat straks iedereen pc schade heeft![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik zou voor deze gaan
-Need for speed most wanted
-Call of Duty 2
-King Kong
-The Matrix Path of Neo
-Prince of Persia The Two Thrones
-Uitbreiding Battlefield die ik nog steeds moet spelen
Hehe NFSM heb ik eventjes gespeeld en die ga ik zeker meer spelen.quote:
ben nu bij blacklist opponent 3... damn ze worden nu wel lastig hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe NFSM heb ik eventjes gespeeld en die ga ik zeker meer spelen.
Battlefield 2quote:Op donderdag 8 december 2005 17:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet gewoon niet meer welk spel ik moet spelen, heb er zoveel "opeens"
-Need for speed most wanted
-Call of Duty 2
-King Kong
-The Matrix Path of Neo
-Prince of Persia The Two Thrones
-Uitbreiding Battlefield die ik nog steeds moet spelen
Ik zou wel willen, maar kan geen 3 dagen.quote:
Das voor iedereen hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:52 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar kan geen 3 dagen.
Moet dan veel spullen meenemen, heb een mega grote kast, tft scherm, opblaaspop met bf2 attributen, externe geluidskast en meer spullen
Ik kom zelf 1 dag, Frank ook geloof ik. Ik neem m'n CRT sowieso niet mee, ik ga geen 21" CRT slepen. Heel misschien neem ik m'n PC met m'n zusje d'r TFT mee maar verder. Misschien kunnen we samen 1 complete PC meenemen voor alleen op zondag ? Ik hoef echt niet de hele dag te gamenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:52 schreef escape_nl het volgende:
Ik zou wel willen, maar kan geen 3 dagen.
Moet dan veel spullen meenemen, heb een mega grote kast, tft scherm, opblaaspop met bf2 attributen, externe geluidskast en meer spullen
Nou Escape, helemaal geen reden meer om niet te komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:13 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb nog mijn laptop beschikbaar waar bf2 op staat..als ik mijn gamepc binnen heb van Dickie..
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:27 schreef Umm-Qasr het volgende:
Maybe een grote noob-vraag en beetje off-topic maar ik stel hem toch: ik heb laatst een fimpje in Divx- formaat gedownload en nu vroeg ik me af of iemand op de LAN van JP die voor me op een dvd kan branden zodat ik het kan afspelen via mijn dvd-speler? Is dat uberhaupt mogelijk? Alvast bedankt ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |