Ik heb toch niet gepost dat ik weg ben?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dude ! het is niet slim om je adres er bij te zetten aangezien je ook wel eens op reis bent en je dan ook hier post dat je weg bent enzo :S
Hoor net dat Jedi een supercool functie heeft op z'n branderquote:Op woensdag 7 december 2005 18:32 schreef Incolumis het volgende:
gaan we ook nog een beetje oldskool UT-en?
HL2 DM mag van mij ook wel, heb ook nog spinter cell chaos theory, coop lijkt me wel leuk
btw unleashedmitch, tuurlijk hebben we branders, en tuurlijk hebben we images van cd's
UT original rules big time!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:32 schreef Incolumis het volgende:
gaan we ook nog een beetje oldskool UT-en?
HL2 DM mag van mij ook wel, heb ook nog spinter cell chaos theory, coop lijkt me wel leuk
btw unleashedmitch, tuurlijk hebben we branders, en tuurlijk hebben we images van cd's
quote:
Hahaha kwartje viel nietquote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Incolumis het volgende:
coop is een gametype van splinter cell, 2 man tegen de computer.
halflife 2 ken je toch wel man?
Kan wel maar je moet een keychanger hebben aangezien je niet allemaal met dezelfde key aan de slag kunt. (Timminater is gespecialeerd in dit soort zaken dus dat komt goed)quote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef Incolumis het volgende:
verder heb ik klaarliggen:
Brothers in Arms: Earned In Blood
Call Of Duty 2
Close Combat - First to Fight
Doom 3
Driv3r
F.E.A.R.
FIFA 2006
Grand THeft Auto San Andreas
Juiced
NFS: Most Wanted
NFS: Underground 2
Quake 4
Swat 4
Toca Race Driver 2
UT2004
geen idee of cracked games wel kunnen in een lan
via een lan altijdquote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef Incolumis het volgende:
Ow god, jij bent er ook natuurlijkquote:
neem maar mee, ik krijg het wel gefixt hoor, heb ze zo werkend, maakt niet uit welk spelquote:Op woensdag 7 december 2005 18:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan wel maar je moet een keychanger hebben aangezien je niet allemaal met dezelfde key aan de slag kunt. (Timminater is gespecialeerd in dit soort zaken dus dat komt goed)
Mooie lijst..neem mee zou ik zeggen!!
Fifa is voor de xbox![]()
Zal m'n eigen map meenemen ter compensatiequote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Timminater het volgende:
en branders zijn er genoeg, evenals programma's om 1:1 kopietjes te maken
Close Combat - First to Fightquote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef Incolumis het volgende:
verder heb ik klaarliggen:
Brothers in Arms: Earned In Blood
Call Of Duty 2
Close Combat - First to Fight
Doom 3
Driv3r
F.E.A.R.
FIFA 2006
Grand THeft Auto San Andreas
Juiced
NFS: Most Wanted
NFS: Underground 2
Quake 4
Swat 4
Toca Race Driver 2
UT2004
Houterigquote:Op woensdag 7 december 2005 19:05 schreef Incolumis het volgende:
PES is zoooo kut, zo houterig allemaal....
PES niet of Trackmania ?quote:
Behalve een stereoset voor Rowen Hezequote:Op woensdag 7 december 2005 19:33 schreef Suikermais het volgende:
Oh..over die LAN ..
Ik pleit vóór headsetjes..géén speakers. Als ik ergens een pleuris hekel aan heb zijn 't luitjes die op een LAN gewoon speakers gebruiken.
Jammer dat jij geen tijd hebt om even langs te komenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Don't Fuck With PES!
FIFA zuigt dikke gorillaballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |