abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32750901
Oke. Andere vraagstelling dan.
Hoe is het om bij een bedrijf als UPC, Versatel, Eneco etc. te werken? Word je op feestjes vaak lastig gevallen met klachten over de kabel/klantenservice/foute rekeningen? Spring je dan gelijk in de verdediging of interesseert het je niet als mensen zeuren over jouw werkgever?
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:47:49 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32750924
Mensen zeuren toch wel over dat soort bedrijven ook al doen ze het goed. Dat maakt echt niet uit hoor.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32751107
Nou, het lijkt mij wel een reden om op een feestje even een ander baan te verzinnen om dat gezeur te voorkomen.Of je moet het leuk vinden om in het middelpunt van de (negatieve) belangstelling te staan
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:58:07 #4
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_32751173
Mocht je voor Casema kiezen dan mag je volgende keer op mijn feestje komen.

( )
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 11:59:07 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32751205
En mocht je bij UPC werken dan is er niks te feesten, want vrienden zul je niet hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:01:54 #6
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32751277
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef femkeschrijft het volgende:
Nou, het lijkt mij wel een reden om op een feestje even een ander baan te verzinnen om dat gezeur te voorkomen.Of je moet het leuk vinden om in het middelpunt van de (negatieve) belangstelling te staan
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt in die discussie..
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32751648
'En mocht je bij UPC werken dan is er niks te feesten, want vrienden zul je niet hebben'

Nu durft niemand er meer voor uit te komen dat ze er werken!! Krijgen ze hier ook weer mensen over zich heen!
pi_32751668
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32751694
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:17 schreef femkeschrijft het volgende:
'En mocht je bij UPC werken dan is er niks te feesten, want vrienden zul je niet hebben'

Nu durft niemand er meer voor uit te komen dat ze er werken!! Krijgen ze hier ook weer mensen over zich heen!
arme jij
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32751707
Neem aan de dit om servicedesk achtige functies gaat ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32751777
ik werk bij eneco, wordt op feestjes er nooit over lastig gevallen en verdedigen ga ik het al helemaal niet want er gaan soms gewoon dingen fout.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:25:22 #12
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_32751797
Ik heb een tijdje bij UPC gewerkt. Heb me prima vermaakt. Was ook in de goede tijd (vanuit het bedrijf gezien). Mooi kantoor, overal vers fruit, goede kantine, zelfs leuk werk. Ik zat dan wel op de back-office... dus klanten terug bellen met een oplossing, administratie, mensen die aangegeven hadden dat ze een nieuw product wilden schreef ik in (Chello, Priority Telecom, etc.)

Allemaal erg relaxed eigenlijk... totdat ik naar de frontoffice moest en dus klanten met problemen kreeg. En antwoorden waren er toen niet. Ben toen vrij snel opgestapt en iets leukers gaan doen. Niet veel later is toen het aandeel UPC geklapt en kwamen de problemen. Ik blij dat ik weg was...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_32752203
Ik werk bij Eneco. En ja, veel mensen gaan lollig doen als ze dat horen, en het interesseert me geen zak.

Leuk bedrijf, aardige mensen, niet al te veel stress (ligt ook aan de functie trouwens) en rielekste werktijden. Echt slecht betaald het ook niet. Top dus!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 december 2005 @ 17:54:43 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32760514
Het spijt me, ook op deze wijze is het topic niet gewenst, omdat de achtergrond nog steeds hetzelfde is. Voor vragen over het houden van enquetes op Fok!forum of het gebruiken van Fok!Forum voor research (hetzij voor radio/tv, hetzij voor geschreven pers) kan gemaild worden met forum@fok.nl
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')