quote:Roll another one
Just like the other one.
This one's burnt to the end
Come on and be a friend.
Nee, een ander nummer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef dolle_hond het volgende:
born to be wild van steppenwolf
En die kennik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:04 schreef Neleos het volgende:
Het nummer zit in Easy Rider...
Nee, van Fraternity Of Menquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Wel een nummer van Steppenwolf?
Nee, het nummer heet Don't Bogart Me.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Bogart that Joint?
nee ik ben allergisch voor prog rock gepielquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Dream Theater?
yep. berkery +1quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef Berkery het volgende:
Paradise Lost?
Depeche Mode? Ik dacht dat Paradise Lost een doom-metal band was. Heb ik 't altijd mis gehad of hebben we hier met een artistieke ommezwaai te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
hoe kunnen we meer als Depeche Mode klinken als Depeche Mode zelf?
Dat waren ze ook maar One Second en vooral Host klinken erg als Ultra style Depeche Mode. Luister maar eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Depeche Mode? Ik dacht dat Paradise Lost een doom-metal band was. Heb ik 't altijd mis gehad of hebben we hier met een artistieke ommezwaai te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |