Ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[GEZ] GameCube Mario Games
Waar is die gebleven?
Hij denkt zeker dat we helemaal van Jetje zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:43 schreef Skv het volgende:
[TK] DVD Madagascar
Inmiddels gaat de gebrande versie over de toonbank via mail
En?quote:Op donderdag 15 december 2005 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Ik drop het ff bij de FA's
done en die topicreport werkt gewoon hoor. Heb hem net als gelezen aangemerkt.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken... kan een modje even de bagger van King_of_Kool deleten uit mijn topic? [TK] 13 DVDtjes
TR werkt als een tierelierquote:Op donderdag 15 december 2005 10:31 schreef crackhead het volgende:
Topicreport schijnt niet te werken...
Als jullie 'm lezen wel jaquote:
alsquote:Op donderdag 15 december 2005 14:27 schreef crackhead het volgende:
Als jullie 'm lezen wel ja. Maar bedankt voor het opschonen.
Heb jij de MED al bekekenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Heeft iemand hier al naar gekeken?
[TK] DVD Madagascar
Even een CCtje naar BREIN ;-)
MED?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij de MED al bekeken
Het mailtje naar Brein mag je zelf sturen
Ja enorm; ik haal ze ook altijd door elkaarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
* spectrumanalyser is weer heerlijk bezig.
kan iemand deze [TK] S370 Processoren (1 ghz, 800 mhz) voor in de kerstboom naar V&A schoppen? Ja PTA lijkt ok zo vreselijk op V&A
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het weer
Hoe kan dat nou weerquote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt, maar nu staat ie vol met offtopic gelul en andere verkopenKun je het aub opschonen?
Een Xbox 360 is in de winkel 300 euro, dus als je hiervoor 350 vraagt is het handel, omdat je het dan boven de nieuwprijs verkoopt. TS maakt in principe misbruik van de schaarste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Dit is toch geen handel? Als hij in de Randstad niet te krijgen is en hij is elders gehaald is het toch geen handel als je je benzinekosten vraagt?
[TK] XBOX 360 Core met garantie nieuw in doos met bon
donequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Slotje b.t.w.
[tk] paar ps2 spellen
bij dezequote:Op vrijdag 16 december 2005 11:13 schreef spree het volgende:
euhm had al enkeer of vier topic report gewdaan maar in elk geval deze[tk] opruiming mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |