Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Zwarte Samsung polsbandje
ElisaB waarom mocht ik niet vragen of ik zo'n zilveren mocht dan?
Laatste nagekomen bericht: ik zie TS dat niet luid en duidelijk zeggen (maar misschien zei TS dat wel, maar enigszins onvriendelijk en heb ik het daarom verwijderd... zou zomaar kunnen). Anyway; teruglezend op basis van wat er nu nog staat kan ik het niet meer reconstrueren. Ieg is het altijd het meest safe om gewoon een eigen topic te openen. Zit je altijd goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Skv het volgende:
TS wil zwarte, en dus niet die zilveren.
Ja, prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer
Volgens mij - maar hang me er niet aan op, want ik weet het écht niet meer zeker - was er een hele riedel offtopic ontstaan na jouw post. Maar misschien zit ik er ook wel gewoon naast en ging deze edit in de vaart der volkeren. Ik weet ook niet meer wat er precies stond.
Kortom: ik weet het niet meer dus
In het algemeen edit ik dit soort dingen. Soms gaat het goed (zoals wellicht in het door jou genoemde topic, maar dat zegt me zo niets), maar heel veel vaker gaat het fout en ontstaan er complete rellen. Dat zie je misschien niet vaak, maar ik zie het wél redelijk vaak. Dus in het kader van 'de regels zijn redelijk helder en het is beter voorkomen dan genezen' haal ik alle 'topic-kaaps' weg. Wat overigens niet per definitie wil zeggen dat je iets heel erg verschrikkelijks hebt gedaan hoor
Yo Daiz....quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Yo Lies... [TK] Home Cinema Set Sony DAV-SC8
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Skv het volgende:
Ja, prima.
Ik had in mijn post zelf ook nog bij naam genoemd dat het geen poging tot topic kapen was.
Maarja, t is wel prima zo
Ik zie er niets verkeerds aan; de vraag wordt aan TS gesteld. Sluit aan zou ik zeggen, dan blijf ik er met mn vingers vanaf. Beloofdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef Skv het volgende:
[GEZ] Zwarte Samsung polsbandje
Mag dat dan wel?
bij dezequote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Blik het volgende:
[TK] PS2 + toebehoren + 12 spellen
mag dicht, ga het toch allemaal niet verkopen omdat het vriendinnetje het niet wilt
Tuurlijk; en aangepastquote:Op zondag 11 december 2005 20:28 schreef Dizer het volgende:
Hallo!
Mag [GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S8 & S9 Highlander BOX veranderd worden in:
[GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S8 & S9 Highlander BOX
THX
Ik kan er niets zinnigs op zeggenquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef T42 het volgende:
[TK] Pocket pc met tom tom navigatie
krijg geen reacktie meer terug en ze is 20 min gelede nog hier geweest heb al paar mailtjes gestuurd. maar hoor ineens nix meer? begin beetje te twijfelen omdat er net nog op nieuws was geweest dat er veel oplichters aan het werk zijn die techische dinge zogenaamd verkope.![]()
laatste wat ik heb reacktie was op woensdag 7dec
ik w8 nog efkes af, dat pc stuk is lijkt mij nie omdatze vandaag nog online was hier.quote:Op zondag 11 december 2005 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er niets zinnigs op zeggen
Misschien is de TS ff ziek (zoals een kwart van NL) of is haar PC ff stuk (zoals de mijne de afgelopen dagen). En misschien is het inderdaad dikke nep.
Ik weet het niet
Donequote:Op maandag 12 december 2005 01:30 schreef Dizer het volgende:
Het zou fijn zijn als al het gebagger hieruit gehaald kan worden, thx
[TK] 2 Kinder Slaapkamers
Donequote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef Icey1986 het volgende:
Zou iemand in mijn topic de TR om kunnen zetten naar een TR/TK.
[TK/ R] Shuttle HTPC Dan zal ik er daarna zelf een richtprijs bijzetten.
Hartelijk dank voor de mededeling; topic is dichtquote:Op maandag 12 december 2005 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] 2x256 MB 400 MHZ Samsung orginal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |