daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar kom je wel veel homo's tegen dan?
get out more!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar zou het wel eens aan kunnen liggen, nee ik heb 3 poesjes
werd eens tijdquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:Homo's.
Ik word straks verkracht, doeg..
ga met hun stappen of zorg voor vervangingquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Pff, ze moeten blij zijn dat ze opvang hebben. Je moet voor jezelf zorgen, hoor, 't is jouw leven en jij bent daar het belangrijkst in.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat vinden de opvangjongens niet goed
Ja, de tijd vliegt als je.... de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
Meneer DePresident ook, zag ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Is rukpukje al weer ontband?![]()
en hoe vind je dat ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die kom ik met zijn harem nog wel 's tegen in Utrecht..
wat voor wijn heb je?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:20 schreef DennisMoore het volgende:
*fles wijn ontkurk*
Ow... onder welke pannen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
ook met kerst ben ik onder de pannen
Los Molinos Crianza Valdepeñas uit 2000? Van de Albert Heijn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een rooie..
[afbeelding]
Ik weet niks van wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |