Jezelf pijpenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
autofellatio???
zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een narcist was
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
zo zie je maar, het kan altijd erger.
Ik denk dat er een zekere drive bij komt kijken, zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach man dat is slecht voor je sociale contacten, dan raak je in een isolement, er moet iets overblijven waar je een ander voor nodig hebt![]()
nee maar for real, een van die jongens die hier komt, kan dat dus, hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan af
nou ik weet het nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon proberen, denk ik. Ik kan niet eens mijn tenen aanraken, maar als je lenig bent, denk je vast wel eens 'hmmmm..."
succesquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef petre86 het volgende:
en laat ik nu dat gesprek niet goed voorbereid hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |