quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:19 schreef M-en-A het volgende:
Als Joost echt een vent geweest was (en daar twijfelt half BB-kijkend Nederland aan ten aanzien van zijn gedrag) had hij gezegd: Ik hoef die kans niet, nomineren jullie mij maar eens een keer dat ik op de bank kom, die kans van de enveloppe geef ik weg aan een ander.
Ja, dat bedoel ik, Lieske werd er op het begin helemaal op afgerekent, vond ik echt niet terecht als je ook een broekie van 21 in het huis hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd te horen dat vrouwen eerder rijp zijn, eerder volwassen blablabla, Lieske is 19 en Joost is 21, beide zijn het nog kinderen toch?
Hoor zo vaak, ja maar Lieske is pas 19om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar Joost is pas 21Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig zijn we het weer eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, Lieske werd er op het begin helemaal op afgerekent, vond ik echt niet terecht als je ook een broekie van 21 in het huis hebt.
Totale OFF-topic, slowchat, zolang je maar niet inhoudelijk ergens op in gaat # 3quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Inhoudelijke slowchat #3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit moet centraal kunnen, ooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heb je die kutpadvinder weer met zijn regeltjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Dit moet centraal kunnen, ooit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor Roel wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je die kutpadvinder weer met zijn regeltjes.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't blijft toch trekken hè??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat zegt Aquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat zegt Aom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quatre main??quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op één buik jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 03:20 schreef Coos het volgende:
[..]
quatre main??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Veel te serieuze vragen voor dit domme topicquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
Wie heeft er gewonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik weer stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar is het lijstjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zijn zo van die vragen....
Zo dan! Een schizofreen in het afkickcentrum... Heb je nog meer lijken in de kast M... of A.... of allebei....quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:33 schreef M-en-A het volgende:
A gaat slapen.
M gaat mee
Trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik hier ergens een pilletje scoren, heb een beetje vreemd gevoel van binnen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 06:13 schreef ChantalC het volgende:
Ik hou wel van een beetje mind fucking - godver ik quote Lies!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.- dus bij deze:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe lijst:
Versabommie
M-en-A
APK (voor 1 keertje mag die terug omdat hij nog niet helemaal op de hoogte was van de spelregels)
Snaptnix
Gert
ChantalC
Cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welkom terug bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja M en A zijn twee in éénquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zo dan! Een schizofreen in het afkickcentrum... Heb je nog meer lijken in de kast M... of A.... of allebei....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zweef nog steeds op een rose wolk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ik hier ergens een pilletje scoren, heb een beetje vreemd gevoel van binnen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zweef nog steeds op een rose wolk!
Sorry mijn pilletjes zijn op...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop