quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:19 schreef M-en-A het volgende:
Als Joost echt een vent geweest was (en daar twijfelt half BB-kijkend Nederland aan ten aanzien van zijn gedrag) had hij gezegd: Ik hoef die kans niet, nomineren jullie mij maar eens een keer dat ik op de bank kom, die kans van de enveloppe geef ik weg aan een ander.
Ja, dat bedoel ik, Lieske werd er op het begin helemaal op afgerekent, vond ik echt niet terecht als je ook een broekie van 21 in het huis hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik altijd te horen dat vrouwen eerder rijp zijn, eerder volwassen blablabla, Lieske is 19 en Joost is 21, beide zijn het nog kinderen toch?
Hoor zo vaak, ja maar Lieske is pas 19Maar Joost is pas 21
![]()
Gelukkig zijn we het weer eensquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, Lieske werd er op het begin helemaal op afgerekent, vond ik echt niet terecht als je ook een broekie van 21 in het huis hebt.
Totale OFF-topic, slowchat, zolang je maar niet inhoudelijk ergens op in gaat # 3quote:Op vrijdag 2 december 2005 02:45 schreef APK het volgende:
Inhoudelijke slowchat #3![]()
Dit moet centraal kunnen, ooit.
Daar heb je die kutpadvinder weer met zijn regeltjes.quote:
Voor Roel wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je die kutpadvinder weer met zijn regeltjes.![]()
't blijft toch trekken hè??![]()
Veel te serieuze vragen voor dit domme topicquote:Op vrijdag 2 december 2005 04:09 schreef PC eend het volgende:
Wie heeft er gewonnen
Kan ik weer stemmen
Waar is het lijstje
Het zijn zo van die vragen....
Zo dan! Een schizofreen in het afkickcentrum... Heb je nog meer lijken in de kast M... of A.... of allebei....quote:
Kan ik hier ergens een pilletje scoren, heb een beetje vreemd gevoel van binnen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 06:13 schreef ChantalC het volgende:
Ik hou wel van een beetje mind fucking - godver ik quote Lies!- dus bij deze:
Nieuwe lijst:
Versabommie
M-en-A
APK (voor 1 keertje mag die terug omdat hij nog niet helemaal op de hoogte was van de spelregels)
Snaptnix
Gert
ChantalC
Cuall![]()
welkom terug bommie![]()
Ja M en A zijn twee in éénquote:Op vrijdag 2 december 2005 06:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zo dan! Een schizofreen in het afkickcentrum... Heb je nog meer lijken in de kast M... of A.... of allebei....![]()
Ik zweef nog steeds op een rose wolk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ik hier ergens een pilletje scoren, heb een beetje vreemd gevoel van binnen?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zweef nog steeds op een rose wolk!
Sorry mijn pilletjes zijn op...![]()
De ABBGVF....quote:
Het is niet alleen eng! Ik heb ook geen flauw idee waarover ze het hebben!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:40 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiesmorgens![]()
![]()
waar, waaar kan ik stemmen. onee 't is over... en nu? Wil nog steeds niet naar de SC vind 't daar veels te eng.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:49 schreef demins het volgende:
[..]
Het is niet alleen eng! Ik heb geen flauw idee waarover ze het hebben!
Dat is heel ontregelend!![]()
Ik lees namen als "Dido" en "Roel". En vooral ook "Lieske"... Geen idee wie het zijn...quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:49 schreef demins het volgende:
Het is niet alleen eng! Ik heb geen flauw idee waarover ze het hebben!
Misschien die mensen op de foto's. MAAR DAN ZET JE ER TOCH EEN ONDERSCHRIFTJE BIJ. Zoiets als "Van links naar rechts..."quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik lees namen als "Dido" en "Roel". En vooral ook "Lieske"... Geen idee wie het zijn...![]()
Ja dat lijkt me ook logisch...quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:58 schreef demins het volgende:
Misschien die mensen op de foto's. MAAR DAN ZET JE ER TOCH EEN ONDERSCHRIFTJE BIJ. Zoiets als "Van links naar rechts..."
Ik vind die users daar ook allemaal rare namen hebben. Dat zal je hier niet zien. Volgens mij sporen ze niet helemaal!quote:
En ze ruiken niet zo fris!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:03 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind die users daar ook allemaal rare namen hebben. Dat zal je hier niet zien. Volgens mij sporen ze niet helemaal!![]()
En ze zijn met zoveel! En hier ben ik alleen! IK GA TERUG NAAR BED!quote:
thnx Babe!quote:
en ze praten raar!quote:
En heb je die karpatenkoppen gezien? Brrrrrrrrrrr!quote:
Anonieme Big Brother Gebruikers Van Fok!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:20 schreef versabommie het volgende:
ohw euh ABBGVF??
Overduidelijk!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:37 schreef demins het volgende:
Te laat! Ze was er klaar voor, ze zat er op te wachten!![]()
en dan die verlopen jaren 70 kleding van ze!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:30 schreef demins het volgende:
[..]
En heb je die karpatenkoppen gezien? Brrrrrrrrrrr!
Edit je vraagje even weg, ze doet het erom!
Wat denken jullie niet van me zeg?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overduidelijk!
Maar ik moest wel anders verzint ze wel weer iets nieuws![]()
Dat ze onophoudelijk kwijlen is nog tot daar an toe, maar moeten ze het nou werkelijk in elkaars haar smeren?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan die verlopen jaren 70 kleding van ze!Het lijken wel lopende bankstellen!
![]()
NBNLquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat denken jullie niet van me zeg?![]()
ik ga hier wijselijk geen antwoord op geven, tis namelijk altijd foutquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat denken jullie niet van me zeg?![]()
dat ze in elke hoek van het topic schijten is echt ranzig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dat ze onophoudelijk kwijlen is nog tot daar an toe, maar moeten ze het nou werkelijk in elkaars haar smeren?![]()
Watje!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef versabommie het volgende:
ik ga hier wijselijk geen antwoord op geven, tis namelijk altijd fout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |