Koppe dicht en snaveltjes toequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef Shark.Bait het volgende:
welte slaap dingesbedlig ogendichtgeval![]()
Ook zonder de titel ben je van harte welkom. De deur is altijd open, als je maar geen rommel maaktquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef Mauro het volgende:
Dit is een goede TT om me eens te melden hier @ footoowsloowsjet!
Ik, als complete foton00b en sparende voor een Nikon D70s (voorjaar) wens jullie een goede nachtrust.
He, lees ik dit nu pasquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Bij onze helpdesk is het nooit druk, meestal krijg je direct iemand aan de lijn. Alleen soms bellen er veel mensen tegelijk, daar is niks aan te doen.
Maar Puckzzz, als je me eens aanspreekt op MSN wil ik de instellingen wel even met je doorlopen.
Daar is niets mis meequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef Mauro het volgende:
Ja, ik gebruik negatieven.....
Maar dat is je eigen schuld, je hoeft niet met een mobiele telefoon te bellen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow enne die twee euro...je vergat de kosten van mijn mobiele telefoon erbij te rekenen
Eindelijk nog iemand die traditioneel schiet!quote:
Voor zolang als dat nog duurtquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef Subhuman het volgende:
Eindelijk nog iemand die traditioneel schiet!We moeten een vuist maken tegen al dat digitale geweld!
Overloper!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor zolang als dat nog duurt![]()
Voor je het weet ga ik ook over op digitaal.
Ik schiet het liefst dia's vanwege de mooie verzadigde kleuren. En jullie?
Dat zelf afdrukken, daar begin ik nog maar niet aan. Misschien in de toekomst ooit nog eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef Subhuman het volgende:
Overloper!![]()
Ik schiet ook graag dia's, de kleuren daarop zijn heel erg mooi. De laatste tijd maak ik ook graag foto's in zwart-wit omdat die makkelijk zelf af te drukken zijn.
Ik ben niet uit het Noorden, maar ik heb wel een tip: veel doen en veel kijken naar wat anderen doen (waarom vind ik foto A zo mooi of juist niet?). Het ligt voor de hand, maar het werkt echt. En schroom vooral niet om je foto's in een van de topics hier te plaatsen. Andere mensen zien weer dingen waar jezelf overheen kijkt. En geef ook geruct commentaar op werk van anderen, het helpt je om op een bepaalde manier naar foto's te kijken en daar leer je ook weer van.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat zelf afdrukken, daar begin ik nog maar niet aan. Misschien in de toekomst ooit nog eens.
Maar ff wat anders,
Omdat ik dus net begin met fotografie, wil ik natuurlijk zoveel mogelijk leren. Wat raden jullie me aan te doen? Zijn er mensen uit het noorden des lands die me af en toe wat willen bijbrengen?
Bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben niet uit het Noorden, maar ik heb wel een tip: veel doen en veel kijken naar wat anderen doen (waarom vind ik foto A zo mooi of juist niet?). Het ligt voor de hand, maar het werkt echt. En schroom vooral niet om je foto's in een van de topics hier te plaatsen. Andere mensen zien weer dingen waar jezelf overheen kijkt. En geef ook geruct commentaar op werk van anderen, het helpt je om op een bepaalde manier naar foto's te kijken en daar leer je ook weer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |