Je kent em...dan is ie verkochtquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee als we meeten. Kun je hem eens proberen.
Omdat ze de vorige ook niet wilden betalen. En ik heb sowieso bijna al mijn spullen verkocht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je niet tegen de baas gezegd dat jij het voor de helft van de prijs zelf doet? Gemist zakcentje!
Tsss...gemiste kans ook voor hun dan. Geen spijt nog dat je je spul verkocht hebt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat ze de vorige ook niet wilden betalen. En ik heb sowieso bijna al mijn spullen verkocht.
Leuk idee...maar ik moet nu ff gaan...ik hoor welquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ssst.
Ga je trouwens ook mee? Misschien klein minimeetje van maken, wellicht nog een model mee?
Nope. Maar ik leef de laatste tijd vaak in tijdnood.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tsss...gemiste kans ook voor hun dan. Geen spijt nog dat je je spul verkocht hebt?
ja mazzelquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:30 schreef Re het volgende:
die is er vast.. maar ik ga douchen en uit eten
laterzzzz
cool thxquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:33 schreef dawg het volgende:
Adios Re!
En Flash: photographyreview.com, dutchphotozone.com, en google.
Maar das niet echt vergelijk, maar per optiek.
kenrockwell.com ook nog geloof ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool thx
ik zal die eerste eens proberen, DPZ ben ik niet zo van gecharmeerd
mooie foto's, verder weinig overzichtelijke sitequote:
Fles niet zo hard praten op de gang, het galmt een beetje van de leegte.quote:
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er welIk ben alleen bezig met de foto's van Troel verkleinen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er welIk ben alleen bezig met de foto's van Troel verkleinen
Ik heb de goeie al ge-edit, en resizen doe ik met bordermaker. Maar ik stuur haar ook de foto's die ik zelf niet als beste heb uitgezocht en aangezien ik er een heel aantal in RAW had gemaakt, moet ik die ook eerst omzetten naar jpg, duurt allemaal ffquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..![]()
batch resize in ACDseequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gewoon eerst alle foto's editen in PS en daarna met Resizer in een batch verkleinen..![]()
De foto's van...niet troel zelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet erg flatteus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |