Ik ookquote:
Dan zijn Zeus, Soos en Nero hem al 9 uur aan het inwijden denk ik....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Nog minder dan 10 uur en ik sta bij de Makro om een 360 te kopen
Werkschuw Tuig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef O-Ren het volgende:
Slaap lekker gijsjes
Ik heb weekend.....
Kan je hem daar zo ophalenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Nog minder dan 10 uur en ik sta bij de Makro om een 360 te kopen
Hopelijk wel jaquote:
Er zijn verhalen bekend over dat er teveel reserveringskits zijn verkocht tov consoles die binnenkomen, dus er is nog hoopquote:
"duimt"quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn verhalen bekend over dat er teveel reserveringskits zijn verkocht tov consoles die binnenkomen, dus er is nog hoop
Heeft B. last van zijn hormonen ofzo. Dan weer wel een 360 dan weer niet, dan weer wel, dan weer wachten tot jan. en nu staat die bij de mediamarktquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:25 schreef gijsje79 het volgende:
Die B staat in de rij bij de Mediamarkt.
Als ik je ergens mee kan helpen bel me maarquote:
niet echtquote:
Nee, ik zei dat als ik moest wachten tot volgend jaar ik daar ook niet zon last van heb.. maar wilde het wel proberen vandaag natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft B. last van zijn hormonen ofzo. Dan weer wel een 360 dan weer niet, dan weer wel, dan weer wachten tot jan. en nu staat die bij de mediamarkt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd net gebeld; Met Dixons Roosendaal, uw Premium Xbox 360 pakket ligt klaar voor u meneer.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd net gebeld; Met Dixons Roosendaal, uw Premium Xbox 360 pakket ligt klaar voor u meneer.
waar? Ik kan niks vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef gijsje79 het volgende:
Net besteld bij Alternate.
kheb net bij mn onderbuurman een rondje Nurburgring gespeeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Klein beetje last wel nu als ik PGR3 zie staan, maar ja
Volgende maand dan maar Gijsquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb net bij mn onderbuurman een rondje Nurburgring gespeeld
vet spel
kheb begrepen dat er volgende week weer een lichting komt, maar dat moet ik nog zienquote:
top bedanktquote:
Ik heb PGR3 net ook maar vast meegenomen, maar er lagen er nog wel 100 hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR3 is ook binnen
___________________________________O________________________________
Angeliek had de 1na laatste
Ik kom om 16,15 thuis en moet om 16,45 weer wegquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb PGR3 net ook maar vast meegenomen, maar er lagen er nog wel 100 hier
Tevens DOOM3 voor een leuke prijs meegenomen, dus vermaak me nog wel ff
Daar heb je wel een 360 voor nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef kepler het volgende:
Gijsje79![]()
ga eens snel weer PGR3 spelen ipv Doom![]()
ow jah, ik dacht dat tie hem al hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je wel een 360 voor nodig
gijs.... je hebt mailquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa thuis
die gamerpoints zijn anders dan de points voor de marketplace...quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:57 schreef Chocobo het volgende:
1000 Microsoft point te halen per spel... heb 2 spellen dus in totaal kan ik nu 2000 punten gaan scoren. Tevens Marketplace gezien..... en een aantal must have download gevonden. Kost me 500 punten dus ik moet nog even wat Kameo en CoD2 quests gaan doen.
B... als jij PGR3 hebt haal jij zo die 1000 punten binnen man
Vertel dan eens wat en hoe Gijs want ik wordt gek van al die opties !quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef kepler het volgende:
[..]
die gamerpoints zijn anders dan de points voor de marketplace...
nou ik had hem niet gereserveerd omdat ik dacht dat er wel genoeg zou zijn (krijg dus 50 euro korting bij de Makro). Beetje dom gedacht dus blijkbaarquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:49 schreef Chocobo het volgende:
........................ serieus...
WAT EEN MACHINE![]()
Ik ben helemaal gek geworden vandaag,...... Al die opties en menu's. Live draait als een tiet en de games zijn echt prachtigController voelt heerlijk aan en zelfs in een andere kamer werkt de connectie nog
Nergens draden......
Menu's zijn erg overzichtelijk.... in-game zie je doordachte overzichten van achievements en online friends.... Dashboard kan tegelijk open tijdens gamen (helft scherm) en chat sessies de hele dag gehouden met diverse mensen die andere games aan het spelen waren. CoD2 is ..................
En Noot.... je had zo gelijk..... Kameo heeft mijn hart gestolen.Grafisch gezien trouwens het mooiste spel dat ik ken maar dat ik mijn mening..... Zelfs CoD2 niet vind ik. Kameo is fantastisch. Je merkt de nieuwe generatie games echt..... stond er niet bij stil totdat je het speelt.
Dit is de beste console launch ooit !!
Was aan het Kameo'en toen Nero een chat sessie opende... hij was aan het racen. PGR3 schijnt echt de bom te zijn. RGB cable wordt wel aangeraden trouwens![]()
Ze hebben zoveel plezier met PGR3. Zeus noemt het een van zijn beste games ooit !
Hier ook alles goed? Kep en Noot? Hadden jullie hem niet gereserveerd?Ik dacht van wel? Wanneer komt de volgende shipment eigenlijk, want Dixons krijgt hem pas in Januari weer
![]()
je kan ze gewoon kopen met je CCquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat en hoe Gijs want ik wordt gek van al die opties !
Dixons had het over Januari idd.... mijn hemel. Heb je hem nu WEL gereserveerd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:59 schreef kepler het volgende:
[..]
nou ik had hem niet gereserveerd omdat ik dacht dat er wel genoeg zou zijn (krijg dus 50 euro korting bij de Makro). Beetje dom gedacht dus blijkbaar
volgende shipment varieert van 10 december tot februari 2006...
kon dus nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dixons had het over Januari idd.... mijn hemel. Heb je hem nu WEL gereserveerd dan?
Die heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef kepler het volgende:
Gijsje79![]()
ga eens snel weer PGR3 spelen ipv Doom![]()
Pik hoest nou? Beter kom je dit jaar langs als ik mn schoen zet, anders kom ik je ff opzoeken in Spanje.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef HuisSint het volgende:
Goedenavond kindertjes!
Morgenavond is het weer Absintherklaas en zal de sint weer eens uit zijn pannetje gaan...
Zijn jullie wel allemaal lief ?
De sint vermaakt zich prima, en verwacht zelf dit jaar zijn huis te gaan delen met een jonge deernequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pik hoest nou? Beter kom je dit jaar langs als ik mn schoen zet, anders kom ik je ff opzoeken in Spanje.
Als u 'm maar niet tegen de pieten gebruikt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Bastard het volgende:
Ah das cool SintEen honkbalknuppel is nooit weg zal ik maar zeggen!
eehhh ...... boss.... ben jij dat??quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef HuisSint het volgende:
[..]
Als u 'm maar niet tegen de pieten gebruikt.
Dus eerst netjes vragen aan eventuele niet-autochtone mensen of ze voor de sint werken, eer u begint te rossen.
Ja luilak-piet, ik ben hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehhh ...... boss.... ben jij dat??
R.I.P.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:19 schreef kepler het volgende:
kom ik net thuis, geeft mijn onderbuurman een Xbox 360 release party
ik denk dat ik naar binnen storm, dat ding pak en heeeeel hard wegren
wish me luck![]()
Ik heb hem bij de MM en de Dixons gereserveerd, en bij Alternate heb ik er 1 besteld.. ff kijken wat sneller isquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:16 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het maar niet gedaan
morgen maar de ff stad in, reserveren
bestellen via Internet heb ik niet zoveel vertrouwen in...quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de MM en de Dixons gereserveerd, en bij Alternate heb ik er 1 besteld.. ff kijken wat sneller is
Tis onder rembours.. dus betaal aan de deur pas.quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
bestellen via Internet heb ik niet zoveel vertrouwen in...
maar ik ga bij zoveel mogelijk winkels reserveren
dat is ook idd een optiequote:Op zaterdag 3 december 2005 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis onder rembours.. dus betaal aan de deur pas.
En als ik hem al ergens anders vandaan heb, dan kan ik hem zo weer retourafzender doen namelijk. Telefonisch zeiden ze dat ze er volgende week weer verwachten te kunnen leveren.. zou lekker zijn natuurlijk.quote:
Doom3 is coop ook erg cool las ik !quote:Op zaterdag 3 december 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
Maarrr.. ik ben blij verrast met doom3 nu, voor 30 euro echt een topshooter! Die gfx zijn te ziek, dat de xbox dat er nog uit krijgt mijn god!
Doom 2 was coop op de pc al geniaalquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doom3 is coop ook erg cool las ik !
Ik heb alleen heel vroeger DOOM1 gespeeldquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Doom 2 was coop op de pc al geniaaleen aantal keer vvia seriële kabel zitten spelen ooit lang geleden
Ooit de video review gezien... prachtig spel... je snapt bijna niet hoe ze het uit die machine krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen heel vroeger DOOM1 gespeeld![]()
Maar dit is ook praat hoor, schrik me iedere keer de tering, en de sfeer is heel creepy gedaan.
Coop nog niet gespeeld, komt vandaag wel
Pcquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
Doom 2 was coop op de pc al geniaaleen aantal keer vvia seriële kabel zitten spelen ooit lang geleden
Zo terecht.... Gijs je gaat zo gilllenquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de MM en de Dixons gereserveerd, en bij Alternate heb ik er 1 besteld.. ff kijken wat sneller is
Nee inderdaad, zit met verbazing en angst te spelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ooit de video review gezien... prachtig spel... je snapt bijna niet hoe ze het uit die machine krijgenHoe is het met Jasmijn Gijs
![]()
Tsja, had ook niet verwacht dat hij uitverkocht zou zijn op de releasedag eigenlijk.. dat en ik wist niet of ik het geld wel bij elkaar had tegen die tijd. Anders had ik de reservering van Strol wel kunnen nemen toen.. maar goed, gewoon iets langer wachten voor me. En je weet zelf wel, als je een klein kind hebt dan boeit het ook echt niet, ben net 2 weken vaderquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo terecht.... Gijs je gaat zo gilllen
Ja precies Gijs....quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En je weet zelf wel, als je een klein kind hebt dan boeit het ook echt niet, ben net 2 weken vaderVolgende week de kerstboom opzetten, ik denk Huh? Is het alweer kerst dan?!
Ja, maar Jort vind het erg lekker. Of zal dat komen omdat hij dan honger heeftquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
Geven jullie ook dagelijks die vitaminedruppels? Die bekken die ze dan trekt![]()
![]()
Ja K en D,... zit niet in de borstvoedingquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
Geven jullie ook dagelijks die vitaminedruppels? Die bekken die ze dan trekt![]()
![]()
Hey, das een verrassingquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ook Kameo gehad van Angeliek
De sint is he-le-maal niet blij met de manier waarop u uw badkamer heeft geprobeerd aan te sluitenquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat spel
_________________________________________O__________________________-
PGR 3Zo mooi
Sint u ziet ook alles hequote:Op zaterdag 3 december 2005 10:59 schreef HuisSint het volgende:
[..]
De sint is he-le-maal niet blij met de manier waarop u uw badkamer heeft geprobeerd aan te sluiten
Ja jonkvrouwe, en de sint is ook dit jaar weer zeer content met u!quote:
Ah, daar bent u al.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft die ********** Sint ook nog aan mij gedacht? Of blijft het bij de halfgare chocolade letter die ik van mn huisgenootje heb gekregen?
Ik zal vanavond heel hard voor u zingen, sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:17 schreef HuisSint het volgende:
[..]
Ja jonkvrouwe, en de sint is ook dit jaar weer zeer content met u!
Uwe schoen zal niet leegh blijven dit jaar!
Sorry trouwens daarvoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef HuisSint het volgende:
[..]
Ah, daar bent u al.
Het spijt de sint, maar dit jaar staat u iets lager op de lijst omdat de sint AL zijn chocolade letters kwijt was na het bezoekje aan uw huis vorig jaar.
quote:U zult dit jaar nog enige cadeaus mogen ontvangen. De sint heeft vroeger namelijk nog geknikkerd met Fusajiro Yamauchi.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft die ********** Sint ook nog aan mij gedacht? Of blijft het bij de halfgare chocolade letter die ik van mn huisgenootje heb gekregen?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat spel
_________________________________________O__________________________-
PGR 3Zo mooi
volgens xbox.nl heb je nog maar 5% gespeeldquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
38 races gespeeld
15% van de careermode
Dat liegenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
volgens xbox.nl heb je nog maar 5% gespeeld
Je kan vanuit de 360 games ook icons kiezenquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
Hoe kun je dan nog andere plaatjes bij je gameprofiel zetten op xbox.nl?
Zie mensen met allemaal andere, maar kan niks uploaden ofzo...................kan dat vanuit een spel worden gekozen?
Leuk om zo te verschillen te zien in je friendslist die dezelfde spellen spelen, andere levels gehaald of andere dingen gedaansommige mensen hebben gewoon al 5 spellen, en dan nog ver gespeeld ook
Wat ga je nou doen., revo of 360?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan vanuit de 360 games ook icons kiezenEn ja, sommige mensen zitten echt 24/7 te gamen
Ik heb afgelopen 2 dagen ook veel zitten gamen, maar dat zie je niet
Ik hoop écht dat Nintendo ook met iets dergelijks komt voor de Revolution, gamercards zijn echt té tof
![]()
Ik wil ze allebeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ga je nou doen., revo of 360?
Je hart ligt bij de revo ... maar de 360 is toch ook wel supercool met al die live shit wa?
15 % van de careermode, 5 % van het spelquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
He dammit, wil ook PGR3 spelen.. boeien op welke console.. ik MOET dat spel spelen gewoon... kriebelt als je die mensen allemaal dingen ziet halen dan.
ach, ik haal ze zo in
ik haal ze nooit inquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
He dammit, wil ook PGR3 spelen.. boeien op welke console.. ik MOET dat spel spelen gewoon... kriebelt als je die mensen allemaal dingen ziet halen dan.
ach, ik haal ze zo in
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
15 % van de careermode, 5 % van het spel
Het is zooooooooooooooooooooooooooooo gaaf gijs. Ook allerlei verschilende spelmodus voor op live. Je kunt teamraces houden, eliminator enz.![]()
Anders reageer je op msnquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:21 schreef kepler het volgende:
Struik, Roy reageer eens op mijn mailtje
Ow ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:17 schreef kepler het volgende:
[..]
kan opzich wel, ik stuur je nog wel een mailtje
neequote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef KopieerMachine het volgende:
is dit een soort slowchat ?
Angels for some, demons for othersquote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef KopieerMachine het volgende:
is dit een soort slowchat ?
quote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef Bastard het volgende:
Ik ben dronken (halve fles jaggermeister, 8 bier en halve fles whiskey)
PGR ging nog lekker, DJ luna is een god![]()
:F
Deel 3 is trouwens makkelijker dan deel 2quote:Op zondag 4 december 2005 02:08 schreef Bastard het volgende:
Ik ben dronken (halve fles jaggermeister, 8 bier en halve fles whiskey)
PGR ging nog lekker, DJ luna is een god![]()
:F
Totdat je een F50 GT koop dan iigquote:Op zondag 4 december 2005 08:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deel 3 is trouwens makkelijker dan deel 2
Jammerquote:Op zondag 4 december 2005 08:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deel 3 is trouwens makkelijker dan deel 2
logischquote:Op zondag 4 december 2005 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
36ste van de wereld met een conechallenge!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen
zijn hier nog stoute kinderen?![]()
Ik heb een Xbox 360 gehadquote:Op zondag 4 december 2005 10:26 schreef O-Ren het volgende:
goedemorgen
zijn hier nog stoute kinderen?![]()
Dat vond ik nou ookquote:Op zondag 4 december 2005 11:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar wat maakt dat ding een herrie trouwens![]()
Maar hij draait zo lekkerquote:
geluid harder zettenquote:Op zondag 4 december 2005 11:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar wat maakt dat ding een herrie trouwens![]()
Zal jou eens doenquote:Op maandag 5 december 2005 08:47 schreef Quinny het volgende:
Wat een 360 en kinderen wel niet met deze reeks kunnen doen![]()
Moet letterlijk 54 mails van Duitsers doornemenquote:
Guntquote:Op maandag 5 december 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet letterlijk 54 mails van Duitsers doornemenen in het Duits....
Kheb er niet zo'n meer in laatste tijdquote:Op maandag 5 december 2005 08:47 schreef Quinny het volgende:
Wat een 360 en kinderen wel niet met deze reeks kunnen doen![]()
Ken hetquote:Op maandag 5 december 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb er niet zo'n meer in laatste tijd
Dan mag je gaan werken voor je gezinquote:Op maandag 5 december 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar morgen mag ik weer gaan werken ...
Ja maar ik snap het gewoon niet. Wel in GAM maar niet hier.... beetje vreemdquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
Sinds Strol weg is valt het hier dood lijkt wel, was toch altijd een lekkere ouwehoer..
Maar goed, blijft tijdverdrijf dit als je niks te doen hebt... en dat is voor mij dus voornamelijk op werk
Ff spammen weer:
[afbeelding]
Ja maar zo kan je overal wel eer aan hangen... blijven posten zou nog stoerder zijnquote:Op maandag 5 december 2005 10:00 schreef Bastard het volgende:
In GAM word hij tenminste niet onterecht tot op zn veter afgebrand. Ergens knap, eer aan zich zelf houden en dikke vinger. Maar ik weet wel zeker dat zn vingers branden om te posten hier
Staat lekker ondeugend rode haartjesquote:
ze groeit echt hardquote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
Sinds Strol weg is valt het hier dood lijkt wel, was toch altijd een lekkere ouwehoer..
Maar goed, blijft tijdverdrijf dit als je niks te doen hebt... en dat is voor mij dus voornamelijk op werk
Ff spammen weer:
[afbeelding]
Aaahhhwww, how cutequote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
Ff spammen weer:
[afbeelding]
Ze is echt heel lief om te zien manquote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef Bastard het volgende:
Ff spammen weer:
[afbeelding]
Al is het wel een beetje té rustig nuquote:Op maandag 5 december 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
En over de Gijsjesreeks? We hebben wel vaker van die rustigere periodes. BoeiendKomt wel weer goed joh
waaaaaaaaaar is iedereenquote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al is het wel een beetje té rustig nuZullen we er maar mee ophouden
Wanneer mag ik je weer een keertje knuffelen?quote:
Ben je nu nog thuisquote:Op maandag 5 december 2005 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar morgen mag ik weer gaan werken ...
We wilden met z`n allen op 17 dec langskomen, past dat?quote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je weer een keertje knuffelen?
Ik hoop zelf heel snel weer, we moeten binnenkort maar eens afspreken. Ik weet dat ik dat vaker heb geroepen, maar ik wil het écht welquote:Op maandag 5 december 2005 12:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je weer een keertje knuffelen?
quote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We wilden met z`n allen op 17 dec langskomen, past dat?
Als ik de balkondeuren open zet kan het net, denk ikquote:Op maandag 5 december 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We wilden met z`n allen op 17 dec langskomen, past dat?
Best persoonlijk vind je niet? Een voor een lijkt me beter ! San is net hersteldquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Dat willekeurig een datum roepen ook
quote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best persoonlijk vind je niet? Een voor een lijkt me beter ! San is net hersteld
Knuffelen of langkomenquote:Op maandag 5 december 2005 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop zelf heel snel weer, we moeten binnenkort maar eens afspreken. Ik weet dat ik dat vaker heb geroepen, maar ik wil het écht wel
quote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allebei natuurlijkquote:
ik snapte hem pas na 5 keer lezenquote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Best persoonlijk vind je niet? Een voor een lijkt me beter ! San is net hersteld
Is al kortgesloten met Kepler, moesten het alleen nog ff aan jouw doorgevenquote:Op maandag 5 december 2005 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel plezier dan. Ik kan de 17e nietquote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is al kortgesloten met Kepler, moesten het alleen nog ff aan jouw doorgeven
Oke jammer voor jouwquote:Op maandag 5 december 2005 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel plezier dan. Ik kan de 17e niet
ow jahquote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is al kortgesloten met Kepler, moesten het alleen nog ff aan jouw doorgeven
weer terug naar de werkvloer, beetje werken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik mag weer
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik mag weer
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:54 schreef donald_dick het volgende:
de xbox360 is wee rleverbaar bij dixons.nl
En mazzel !quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel
Allang gedaan Gijs..... wat een machine he.... lukt het een beetje met de 360... hoop opties he... PGR3 moet hemel zijn voor je !quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zo snel
Accept trouwens eens mijn friendsrequest
Hemel gijs, zit op 50% van de sologamequote:Op dinsdag 6 december 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Allang gedaan Gijs..... wat een machine he.... lukt het een beetje met de 360... hoop opties he... PGR3 moet hemel zijn voor je !
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hemel gijs, zit op 50% van de sologame
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hemel gijs, zit op 50% van de sologame
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Owned door een aap![]()
http://www.dumpalink.com/media/1133778542/Chimps_Attack_People
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA dat dommequote:WHAHAHAHAHHAHAHA,.. dat kind....
http://www.yourdailymedia.com/media/1133782224
40 kmquote:
bevalt hetquote:
10% van de achievements he... dat is wat andersquote:
quote:
lekker gijsquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijssssssssssssssje
Hoe is het nu?
Werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijs![]()
afgelopen weekend beetje vrijgezel geweestvrouw was alleen maar aan het pieten
![]()
gisteren lekker vrij geweesten nu weer hier hè
Dat doe je elke dag al als je thuis komtquote:
WHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat doe je elke dag al als je thuis komt
quote:Frits Philips is gisteravond om 23:43 uur overleden op zijn landgoed De Wielewaal. Hij is 100 jaar oud geworden. Hij overleed uiteindelijk aan de gevolgen van een val op zaterdag 12 november. Hij struikelde toen tijdens een wandeling op zijn landgoed. Overigens heeft het concern Philips het bericht nog niet bevestigd.
Frits Philips was geliefd bij zijn personeel en werd vaak aangesproken met 'Meneer Frits'. Na zijn afscheid als 'president' werd hij voorzitter van de raad van commissarissen en van de raad van beheer. Daarna bleef hij op de achtergrond betrokken bij het concern. Door zijn betrokkenheid bij de stad en zijn gemakkelijke omgang met mensen uit alle lagen van de bevolking groeide hij uit tot een icoon van de stad Eindhoven.
In april vierde de Brabantse stad nog uitbundig de verjaardag van haar bekendste inwoner. Thuis in bed heeft hij afscheid genomen van familie en bekenden.
Ben jij tochquote:
gast je hebt over 10 min collegequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
PSV's grootste supporter... Rust in vrede
Net wakkerquote:
quote:
Vind jij leuk he ..... ik ook wel eigenlijkquote:
Briljant die achievements hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Sologame gijs, sologame. Die 10% zijn je live achievements
Neh.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:45 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen boxende Gijsjes!!Weer terug van een internet storing van 2 weken
![]()
Nog wat spannends gebeurd hier of maar doorkabbelen...
Dat klopt, je wordt gay als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Neh.....
Kepler is Gay samen met Noot...
Cho heeft nog steeds geen sex
Bastard ook niet meer
Ik ben getrouwd dus....... zie boven
De wereld is nog steeds rond...
verder is er niks meer gebeurd nee....
Ik heb weer zo'n gay sjawl gekochtquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat klopt, je wordt gay als je getrouwd bent
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat klopt, je wordt gay als je getrouwd bent
nope, al weken niet.. weet niet eens meer hoe het voelt.. ben jaloers op Jasmijn, die ziet meer tieten dan mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Quinny nog steeds in vorm
ok ik zie het al, niet veel verandering. Mooie, maar trieste titel voor nieuw topic: sexloze Gijsjes... of is er een die toch nog wel?????![]()
Keplerquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Quinny nog steeds in vorm
ok ik zie het al, niet veel verandering. Mooie, maar trieste titel voor nieuw topic: sexloze Gijsjes... of is er een die toch nog wel?????![]()
Ik ken het zooooooooooooooooquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
nope, al weken niet.. weet niet eens meer hoe het voelt.. ben jaloers op Jasmijn, die ziet meer tieten dan mij.
tja das ongeveer wat ik in gedachten had, alleen bij mij....quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Kepler
Noot
B.
Cho
Quinny![]()
Brown
O-Ren
Surfer sextisda??
Struik![]()
![]()
Magneet![]()
Jij![]()
Lach maar. Waar denk je dat O-Ren elke avond naartoe gaat?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lach maar. Waar denk je dat O-Ren elke avond naartoe gaat?
We zijn 2 pagina`s verderquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:45 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen boxende Gijsjes!!Weer terug van een internet storing van 2 weken
![]()
Nog wat spannends gebeurd hier of maar doorkabbelen...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Zwarte pieten dacht hij dit weekend..... en hij maar denken dat ik geen sex heb
quote:
WTF ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
Ik zal jullie graag willen verblijden,
met wat foto's van mijn kroost.
Maar de pc laat mij lijden,
voor Sjo 1 grote troost.
Want wie wilt hem nou niet lijden,
na een schop van Daan in zijn zak.
En daarna wilde Daan ook nog paardje rijden,
ach het was een goeie bak.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
voor Sjo 1 grote troost.
Want wie wilt hem nou niet lijden,
quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest met jou 360 Gijs?Ook zo aan het gillen?
3 watte???quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest met jou 360 Gijs?Ook zo aan het gillen?
Ohnee hequote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bridget Maasland misschien naakt in Playboy
serieus...... jij hebt echt tijd overquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:44 schreef Quinny het volgende:
voor Sjo 1 grote troost.
Want wie wilt hem nou niet zien lijden,
Beide kids slapen nuquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus...... jij hebt echt tijd over![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee okquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
3 watte???![]()
gijs..... heel dat computerspelletje spelen boeit me echt voor geen kont
misschien dat ik em oooooooit nog een x haal.... maar de kans is errug klein![]()
Boeit me geen kont, kutwijf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Nee Gijs.... je krijgt er niets van te zien... mijn keuken... daar mag je in !quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zal het vast nog wel zien bij Sjo![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zal het vast nog wel zien bij Sjoen dan zal hij wel weer beginnen met hoe geweldig het is enzo en hoe gaaf het is..... en hoe mooi enzo.... wat de mogelijkheden zijn enzo....
en dan zal ik hem gewoon alleen maar aankijken
ok danquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... je krijgt er niets van te zien... mijn keuken... daar mag je in !
quote:
die dingen die ze met je uithalen zijn echt briljantquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Briljant![]()
http://www.filecabi.net/video/scare-tactics-bio.html
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat hypen en enthousiast vertellen allemaal, helemaal vol van iets en dat dan met je willen delen
en dan luister je gewoon uit respect.... je kijkt hem aan en glimlacht
.... en als hij klaar is draai je je om en je laat hem in zijn waarde....
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
dat hypen en enthousiast vertellen allemaal, helemaal vol van iets en dat dan met je willen delen
en dan luister je gewoon uit respect.... je kijkt hem aan en glimlacht
.... en als hij klaar is draai je je om en je laat hem in zijn waarde....
Hoe is Kameo gijs, ik heb het doosje nog niet eens open gehadquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... je krijgt er niets van te zien... mijn keuken... daar mag je in !
Kijk maar eens hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:46 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Af en toe een woordje er tussen gooien nog van "oh ja joh?"
Hij blij, iemand heeft het weer aangehoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |