Ik ookquote:
Dan zijn Zeus, Soos en Nero hem al 9 uur aan het inwijden denk ik....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Nog minder dan 10 uur en ik sta bij de Makro om een 360 te kopen
Werkschuw Tuig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef O-Ren het volgende:
Slaap lekker gijsjes
Ik heb weekend.....
Kan je hem daar zo ophalenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Nog minder dan 10 uur en ik sta bij de Makro om een 360 te kopen
Hopelijk wel jaquote:
Er zijn verhalen bekend over dat er teveel reserveringskits zijn verkocht tov consoles die binnenkomen, dus er is nog hoopquote:
"duimt"quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn verhalen bekend over dat er teveel reserveringskits zijn verkocht tov consoles die binnenkomen, dus er is nog hoop
Heeft B. last van zijn hormonen ofzo. Dan weer wel een 360 dan weer niet, dan weer wel, dan weer wachten tot jan. en nu staat die bij de mediamarktquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:25 schreef gijsje79 het volgende:
Die B staat in de rij bij de Mediamarkt.
Als ik je ergens mee kan helpen bel me maarquote:
niet echtquote:
Nee, ik zei dat als ik moest wachten tot volgend jaar ik daar ook niet zon last van heb.. maar wilde het wel proberen vandaag natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft B. last van zijn hormonen ofzo. Dan weer wel een 360 dan weer niet, dan weer wel, dan weer wachten tot jan. en nu staat die bij de mediamarkt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd net gebeld; Met Dixons Roosendaal, uw Premium Xbox 360 pakket ligt klaar voor u meneer.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Werd net gebeld; Met Dixons Roosendaal, uw Premium Xbox 360 pakket ligt klaar voor u meneer.
waar? Ik kan niks vindenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef gijsje79 het volgende:
Net besteld bij Alternate.
kheb net bij mn onderbuurman een rondje Nurburgring gespeeldquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Klein beetje last wel nu als ik PGR3 zie staan, maar ja
Volgende maand dan maar Gijsquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb net bij mn onderbuurman een rondje Nurburgring gespeeld
vet spel
kheb begrepen dat er volgende week weer een lichting komt, maar dat moet ik nog zienquote:
top bedanktquote:
Ik heb PGR3 net ook maar vast meegenomen, maar er lagen er nog wel 100 hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR3 is ook binnen
___________________________________O________________________________
Angeliek had de 1na laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |