Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat de volgende fotos posten van het uitzuigen van een oog en een skullfuck?
Hoop dat je begrijpt dat mijn post sarcastisch was over de onsmakelijke fotos...quote:
Ik hoop dat je begrijpt dat mijn reactie ook sarcastisch was, lekkere ouwe nicht van me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoop dat je begrijpt dat mijn post sarcastisch was over de onsmakelijke fotos...
* Pietverdriet krabbelt eenzaam wolfje achter haar oor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat mijn reactie ook sarcastisch was, lekkere ouwe nicht van me.
Alles mag, als je maar niet klaarkomt in mijn oog.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet krabbelt eenzaam wolfje achter haar oor.
wtfquote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef face-man het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Eyecumm.wmv
ben het hier helemaal met Piet eenschquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sommig mannen spuiten nu eenmaal meer dan anderen, maar het is ook een kwestie van training.
Hoe vaker je klaarkomt, hoe harder de productie gaat draaien, kwestie van opbouwen, ben je zover dat je vaak per dag kan klaarkomen (en dat ook doet) dan moet je eens een tijdje dat tempo volhouden en dan ineens een paar dagen niet.
Als je nu vervolgens klaarkomt, komt het met grote hoeveelheden en krachtig.
Zeker als gelijkertijd de prostaat gestimuleerd wordt, niet te geloven hoeveel kwak je soms kan produceren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef MiestOr het volgende:
[..]
ben het hier helemaal met Piet eensch
heb het zelf namelijk ook![]()
![]()
en jezelf in je oog spuiten als je klaarkomt is me al zovaak gebeurd
ik doe ook altijd een harnas enzo aan, stel je voor dat ze me perongeluk krabt ofzo..quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:28 schreef Maanvis het volgende:
Doet idd pijn. Maar een veiligheidsbril tijdens het pijpen is een simpele en goedkope oplossing hiervoor. Ik heb er altijd 1 in mijn nachtkastje liggen. Immers willen we niet dat ze haar oog verliest omdat ze mij wou bevredigen!
Tropische mier in Biesbosch ontdektquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is net zo iets als jezelf verzekeren tegen het feit dat er opeens een giftige mier uit afrika in je bed loopt en je arm moet worden geamputeerd door de verschrikkelijke brandende pijn en het rottende effect wat daaruit voort komt.
En veel drinken, zolang je maar niet te veel alcohol gebruikt.. desastreus voor quantiteit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker als gelijkertijd de prostaat gestimuleerd wordt, niet te geloven hoeveel kwak je soms kan produceren.
Tjezus hee, die gasten kennen niet eens richten!quote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef face-man het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Eyecumm.wmv
Ja!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Tjezus hee, die gasten kennen niet eens richten!
Een grote veiligheids bril is weer te, maar een geile zonnebril wil'k best op kwakken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe ook altijd een harnas enzo aan, stel je voor dat ze me perongeluk krabt ofzo..
Ook heb ik vaak been beschermers op en vergeet niet de helm .. straks gebeurd er nog wat.
Wie de fok gebruikt nou een veiligheids bril tegen pijpen. Dat is net zo iets als jezelf verzekeren tegen het feit dat er opeens een giftige mier uit afrika in je bed loopt en je arm moet worden geamputeerd door de verschrikkelijke brandende pijn en het rottende effect wat daaruit voort komt.
Een echte wat?.. een echte domme kneus die peper in zn oog smeert?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:20 schreef Delerium04 het volgende:
Moet je eens heet peper sap per ongeluk in je ogen vrijven, zelfde effect. Probeer maar, dan ben je een echte
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ze lekker aan je je lid aan het zuigen is en je kunt het nauwelijks meer houden en je schiet op eens uit haar mond en komt klaar in haar oog...
Zou dat schadelijk zijn voor haar oog?
Is de TS niet meer geïnteresseerd "in" haar oog, en niet zoals tot nu toe geïllustreerd wordt "op" haar oog, zoals de TS zelf zegt?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:37 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ze lekker aan je je lid aan het zuigen is en je kunt het nauwelijks meer houden en je schiet op eens uit haar mond en komt klaar in haar oog...
Zou dat schadelijk zijn voor haar oog?
nicoquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:56 schreef Nico_1 het volgende:
Nee totaal niet. Er zijn vrouwen die vinden het heerlijk om het over hun gehele gezicht te laten komen. B.v tijdens gang-bangs. Nico
[..]
echte tijgerbalsem snuiven is ook coolquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een echte wat?.. een echte domme kneus die peper in zn oog smeert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |