Alleen mensen die hiertoe anatomisch in staat zijn mogen reageren.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:12 schreef vaudej het volgende:
niet?
Je hebt geen zus?!?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef n1n4 het volgende:
ik zou er wel een met m'n zus willen verwekken omdat een prestatie op zich zou zijn
Misschien is ze wel heel erg lelijk, weten wij veelquote:
nu je het zegt, ik zou me ook wel met een zus voort willen planten. Jammer genoeg heb ik er niet een.. misschien eens eentje lenenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef n1n4 het volgende:
ik zou er wel een met m'n zus willen verwekken omdat een prestatie op zich zou zijn
Same here, wie heeft er een zusje over?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:15 schreef vaudej het volgende:
[..]
nu je het zegt, ik zou me ook wel met een zus voort willen planten. Jammer genoeg heb ik er niet een.. misschien eens eentje lenen
Het is zoiezo ziek.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ligt eraan of je familie er goed uitziet of een ziekte aan zijn/haar geslachtsdelen heeft
nichtje moet toch kunnen?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:23 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het is zoiezo ziek.
Je gaat toch niet met een familielid neuken?
![]()
En heel wat generaties erna doe je niets anders !quote:Op donderdag 1 december 2005 20:24 schreef Repeat het volgende:
verjaardagen bij oma zijn al zo saai....
owquote:Op donderdag 1 december 2005 20:22 schreef TremorChrist het volgende:
Euhmz, dat heet incest en is verboden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |