abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 21:46:10 #44
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32738802
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Blanke buitenlander...
Dat valt wel mee eigenlijk.
Hup, aan het werk!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:47:02 #45
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32738831
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje gelijk. Een meerderheid heeft een aantal jaar een meerderheid aan dit kabinet gegeven, ook al hebben ze niet rechtstreeks voor dit kabinet gestemd en zouden sommige als ze dit geweten hebben anders stemmen.
Nu is volgens mij een meerderheid tegen het beleid, zeker in de ''hete herfst''. Er zijn dus veel mensen die eerst op bv cda hebben gestemd en daarna het er toh niet eens mee waren. die hadden moeten nadenken en de volgende keer anders stemmen. Maar dat zie ik niet gebeuren. cda zal wel wat verliezen maar dat is dan bij de verkieingen erna al lang weer goedgemaakt. die mensen vindenn cda vertrouwder omdat ouders of ze al lange tijd daarop gestemd hebben. het beleid van die jaren ervoor is men dan wel weer vergeten men keert terug.
Zou hou je mensen die eerst op een partij stemmen en daarna lopen te roepen dat het kabinet zou slecht doet. Ik vind dat veel erger dan mensen die niet op een regeringspartij heben gestemd en dan roepen dat het slecht beleid is.
Deze hele zaak speelde jaren terug, daar heeft dit kabinet niets mee te maken. Leer toch eens lezen, mensen.
Hup, aan het werk!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:49:44 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32738916
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
opdoeken het kabinet.
nieuwe verkiezingen.
Verdonks beleid is door de PvdA bedacht vrind.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32738932
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:47 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Deze hele zaak speelde jaren terug, daar heeft dit kabinet niets mee te maken. Leer toch eens lezen, mensen.
Ach kom op zeg, dit soort zaken zijn aan de orde van de dag.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:50:30 #48
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32738945
Analfabetisme wordt een steeds groter probleem in Nederland.
Hup, aan het werk!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:51:10 #49
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_32738963
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:50 schreef thabit het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, dit soort zaken zijn aan de orde van de dag.
Klets niet, jochie. Je weet er niets vanaf.
Hup, aan het werk!
  donderdag 1 december 2005 @ 21:54:11 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32739050
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer LEZEN voordat je dit soort onzin uitkraamt. Jij wil dat het kabinet opstapt omdat iemand 10 jaar geleden niet goed is behandeld?

Ik zeg: mensen die weigeren te lezen moeten gewoon NWS een paar maanden verlaten.
jonge , pak een zakje noten en begin te eten.

ik kom voor het eerst sinds maanden weer eens in NWS , en als je mijn post niet bevalt , dan stik je maar in je nootjes.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 1 december 2005 @ 21:56:01 #51
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_32739109
Druk eens wat vaker op de logout knop Meki. Zal ons allemaal goed doen. Raak spontaan aan de dunne van dit soort hatseklats.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_32739348
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verdonks beleid is door de PvdA bedacht vrind.
en D66 en VVD dan. Die zitten al langer in het kabinet. of ga je nu zeggen dat die eigenlijk niks te vertellen hadden.?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32739395
- lid directie Penitentiaire Inrichting 'De Schie' te Rotterdam, van 1988 tot 1992
- ambtenaar directie Justitiėle Jeugdinrichtingen en TBS, directoraat-generaal Wetgeving, Rechtshandhaving en Rechtspleging, ministerie van Justitie (o.a. plaatsvervangend directeur), van 1992 tot 1996

Verdonk haar bezigheden zo rond de tijd van dit voorval. Wat is de link met Verdonk met dit specifieke geval?

Zullen we minister Kamp ook even wijzen op de tekorten in mei 1940 als het gaat om militair materiaal?

Dat je iets aankaart is ok Meki, maar om het meteen maar te gebruiken om een ander punt er bij te gooien en even lekker te zeuren is een ander iets.
pi_32739421
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:47 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook, posts hierboven. Dit ging er om dat mensen nu makkelijk kritiek hebben op verdonk maar wel straks op een kabinets partij stemmen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_32739436
Dit heeft weinig zin. Meki, zoals inmiddels wel duidelijk zal zijn, Verdonk heeft hier niets mee te maken gehad. Mocht iemand hier een nieuw topic over willen openen dan kan dit uiteraard, maar deze gaat dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')