abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 19:11:40 #1
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32733626
Vraagje, hoe maken jullie je werk leuk? Ik heb er soms echt af en toe geen zin meer in....

Ik zit op de support en bij het software testteam bij het bedrijf waar ik werk. Vooral de support geeft mijn geen genoegdoening. Ik werk me uit de naad voor alle klanten maar als je dan een keer niet terug belt omdat je graag naar huis wilt, of je belt te laat terug dan is het weer niet goed en krijg je een grote mond... Er kan ook nooit eens een keer een bedankje af als er weer iets werkt.

Wie kent dit probleem en hoe los/pak je zoiets aan?

Verder is het leuk werk en leuke collega's dus dat zit wel snor.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_32734011
Het werk en de collega's zijn leuk, maar je vind er geen voldoening in? Tja... Misschien werk je voor de verkeerde mensen? Of je moet stoppen met Support. Aangezien dat iets is waar je je het meest aan ergert, lijkt het mij niet echt iets om lekker mee door te gaan. Aan die mensen die je niet bedanken of gaan zeuren kun je niets veranderen. Want ik neem aan dat dat niet om collega's gaat maar om klanten? Als het wel om collega's zou gaan zou je eens kunnen zeggen dat je het niet leuk vind dat ze je nooit bedanken.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
  donderdag 1 december 2005 @ 19:25:33 #3
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32734134
Inderdaad het gaat om klanten
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_32734207
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef IkWilbert het volgende:
Vraagje, hoe maken jullie je werk leuk? Ik heb er soms echt af en toe geen zin meer in....

Ik zit op de support en bij het software testteam bij het bedrijf waar ik werk. Vooral de support geeft mijn geen genoegdoening. Ik werk me uit de naad voor alle klanten maar als je dan een keer niet terug belt omdat je graag naar huis wilt, of je belt te laat terug dan is het weer niet goed en krijg je een grote mond... Er kan ook nooit eens een keer een bedankje af als er weer iets werkt.

Wie kent dit probleem en hoe los/pak je zoiets aan?

Verder is het leuk werk en leuke collega's dus dat zit wel snor.
Aha, dus jij bent diegen die nooit op tijd terugbelt!

Zonder dollen, het duurt soms een eeuwigheid voordat ik antwoord krijg van een helpdesk, en dat is zeer frusterend. Vooral als men op een snel antwoord nodig heeft.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  donderdag 1 december 2005 @ 19:31:58 #5
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_32734357
Grapjes uithalen met collega's, en op tijd even stoom bij ze afblazen. Zij hebben per slot hetzelfde clientele, kennen de struikelblokken net als jij en kunnen je het beste uit je dipje halen. Samen even schelden op een bekende lastige klant helpt meer dan wanneer je het in je eentje oplost of wanneer je 's avonds bij je geliefde uit je slof schiet.

Blijf vooral focussen op de leuke kanten van het vak en probeer de minder leuke dingen zo snel mogelijk naast je neer te leggen.

Als een klant mij niet bedankt roep ik ze toch nog even achterna, 'graag gedaan!'. Hopelijk voelen ze zich dan toch nog een beetje schuldig over hun asociale manier van zaken doen.
power to the people
pi_32735521
Ja dollen met je collega's helpt zeer goed
Wij werken continue met 4 man en zitten wel
qua humor en fun op 1 lijn dus het is 1 gezellige boel
bij ons geen stress, geen serieus gezeik etcetc
Dit helpt mij in ieder geval wel heel wat makkelijker de dag door...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')