yeah... 1 puntje meer; ik zou de champagne vast koud zetten als ik jou wasquote:Op zondag 11 december 2005 14:00 schreef Ludacriss het volgende:
Arsenal![]()
Dat word een lekkere voorsprong als we maandag van Pompey winnen
Als tottenham morgen wint hebben ze 4 punten voorsprong ( wel 1 wedstrijd meer gespeelt maar als Arsenal die nou ook verliestquote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
yeah... 1 puntje meer; ik zou de champagne vast koud zetten als ik jou was![]()
Geniet er maar effe van,hoelang was het ook al weer geleden dat je "zo lang" met ons mee kon doen cq boven ons stond in deze periode....quote:Op zondag 11 december 2005 14:00 schreef Ludacriss het volgende:
Arsenal![]()
Dat word een lekkere voorsprong als we maandag van Pompey winnen
Ik ben blij dat jij er fijne kerstdagen van krijgtquote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Als tottenham morgen wint hebben ze 4 punten voorsprong ( wel 1 wedstrijd meer gespeelt maar als Arsenal die nou ook verliest)
Doccie: Donderdag, 11.20 uur, live BBC2quote:Op zondag 11 december 2005 19:10 schreef LiverpoolFC het volgende:
Mooi, LFC als tweede op weg naar Japan.
Gister de wedstrijd nog in Amsterdam gezien met drie andere LFC-fans in een cafeetje op het Leidse.
Ik ookquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er fijne kerstdagen van krijgt![]()
Zal de bond misschien beter uit komen.... nu kunnen ze op zaterdag en op maandag een ronde doen. Dat is het enige wat ik er over kan bedenkenquote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef Ludacriss het volgende:
Btw waarom word er dit jaar op Oudjaarsdag gespeelt? Is normaal toch op 1 januari![]()
Dat lijkt me ook. Keane in vorm kan voor vrijwel elke ploeg in de PL van waarde zijn. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij naar Celtic zou gaan.quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef stevengerrard het volgende:
Roy keane zou volgens de tabloids deze week tekenen bij Everton. Al lijkt Real madrid ook een serieuze kandidaat te zijn. Mocht hij tekenen bij Everton lijkt me dat een zeer goede zet van The toffees
Die hebben een salarycap en gingen dus niet accoord met de 70.000 pond per week die hij wilde.quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Keane in vorm kan voor vrijwel elke ploeg in de PL van waarde zijn. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij naar Celtic zou gaan.
Hoe hoog ligt die salarycap?quote:Op maandag 12 december 2005 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die hebben een salarycap en gingen dus niet accoord met de 70.000 pond per week die hij wilde.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doccie: Donderdag, 11.20 uur, live BBC2
Idd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja hoor, weer de schuld van de scheidsrechter zeker.
Wel opvallend dat 2 kutjoden die wekelijks vallen over, in hun ogen, arbitrale dwalingen tegen hun eigen cluppie nu deze opmerkingen plaatsen.quote:
Dan mag jij me die quotes aanleveren waar ik wekelijks val over arbitrale dwalingen tegen Ajax.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wel opvallend dat 2 kutjoden die wekelijks vallen over, in hun ogen, arbitrale dwalingen tegen hun eigen cluppie nu deze opmerkingen plaatsen.
Je hebt het er echt moeilijk mee he?quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wel opvallend dat 2 kutjoden die wekelijks vallen over, in hun ogen, arbitrale dwalingen tegen hun eigen cluppie nu deze opmerkingen plaatsen.
nog zo'n bijdehandjequote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt het er echt moeilijk mee he?
Ze wilden niet verdergaan dan 40.000 p/w. Celtic heeft op die plek van Keane trouwens Lennon staan, die is even oud en een echte cultheld bij het publiek. De aankoop van Keane was dus niet echt heel noodzakelijk. Ik denk dat Real Madrid hem eerder nodig heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe hoog ligt die salarycap?
70.000 pond is wel veel zeg.Aan de andere kant is het wel een geweldige voetballer en een aanjager.
En het bestuur dat geen cent wil investeren. Helpt ook niet echt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
Sunderland is hard bezig zijn negatieve record te verbreken. Die lijken me al weken opgegeven. Ze zijn ook eigenlijk te vroeg gepromoveerd. Een goede ploeg voor The Championship, maar in de PL hebben ze niets te zoeken.
Het is een sterk verbeterde versie van Gravesen, die kunnen ze bij Real wel gebruiken inderdaad. Ik hoop alleen niet dat hij naar Real gaat.quote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ze wilden niet verdergaan dan 40.000 p/w. Celtic heeft op die plek van Keane trouwens Lennon staan, die is even oud en een echte cultheld bij het publiek. De aankoop van Keane was dus niet echt heel noodzakelijk. Ik denk dat Real Madrid hem eerder nodig heeft.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik denk niet dat ik er voor thuis blijf, maar zal 'm denk ik wel opnemen.
Zondag ook de finale zag ik: zelfde tijd, zelfde zender.
SG, ik spreek je er ook nog wel over deze week, OK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |