The one and onlyquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Nistelrooij?
Tuulk waquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef WeebI het volgende:
0-1 ook ruststand
edit: hier de goal van ruud. (of mag dat niet op fok?)
Dat hij ooit bij FCDB is begonnen maakt jou niet uit?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 voor manure bij Villa door die tyfushond
Nee, goals van manure en vooral van Van Nistelkutje zijn hier verboden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:37 schreef WeebI het volgende:
0-1 ook ruststand
edit: hier de goal van ruud. (of mag dat niet op fok?)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:56 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 voor manure bij Villa door die tyfushond
Meneer van Nistelkutje heeft 2 verkeerde keuzes gemaakt na zijn FC periode die ik hem niet in dank heb afgenomen,opzouten met die centenbak.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat hij ooit bij FCDB is begonnen maakt jou niet uit?
Owen...was iets voor ons geweest DG.quote:
Jullie blijven me verrassen met bijnamen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef stevengerrard het volgende:
0-2 door shrek
ik dacht trouwens dat Thomas Gravesen de Shrek wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jullie blijven me verrassen met bijnamen.
Wat vooral belangrijk is, is dat hij niet meer terugkomt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat hij ooit bij FCDB is begonnen maakt jou niet uit?
Fat Bastard is Shrek. Al toen-ie bij Blueshite speelde (en die dwaze Deen er ook nog rond liep)..quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat Thomas Gravesen de Shrek was
edit:
[afbeelding]
Broersquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:25 schreef zjroentje het volgende:
Wright-Philips van ManCity, wat is zijn band met Shaun van Chelsea?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jullie blijven me verrassen met bijnamen.
Geen echte verrassingen vandaag vind ik. Alleen de grote overwinning van New. Utd. op West ham. En leuk dat wigan weer gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:27 schreef dndiek het volgende:
Uitslagen van vandaag:
FT Aston Villa 0 - 2 Manchester U.
FT Everton 0 - 4 Bolton W.
FT Fulham 2 - 1 Blackburn R.
FT Portsmouth 1 - 0 West Bromwich A.
FT Wigan Athletic 3 - 0 Charlton Athletic
FT West Ham U. 2 - 4 Newcastle U.
FT Manchester C. 4 - 1 Birmingham C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |