Ambrosius tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:22 schreef Ambrosius het volgende:
Zomaar even onder de zeven minuten in H'veen.
Blijft altijd een mooi moment als ze na de finish het ritsje opendoet en vervolgens de handen op de knieën laat rusten.
die hebben wel meer gedaan als alleen getraind en achter de koeien aan gezeten, of ben ik nu vulgairquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ids natuurlijk.
weer opnieuw?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ids natuurlijk.
En ik ben heel benieuwd wat Team Telfort, de Nederlandse kampioenen, presteren bij de ploegenachtervolging.
Ja oke, maar ik ben toch stiekem een beetje Pechstein fan. 3x goud op 3 opeenvolgende spelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:00 schreef Arcee het volgende:
Ik was toch meer onder de indruk van Klassen. 1.51 op de 1.500m en onder 7 minuten op de 5km.
Hebben we niet. Maar hij is wel een beetje KNSB-hoofd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:36 schreef Bruce117 het volgende:
Is Ab Krook nou eigenlijk officieel bondscoach of hebben we die niet bij het schaatsen.
He, niet zo zeiken, arcee, volgens mij wordt het met die heatstructuur best leuk op de Spelen. Zeker als v.d. Rijst meedoet.quote:
Ik vind er geen reet aan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
He, niet zo zeiken, arcee, volgens mij wordt het met die heatstructuur best leuk op de Spelen. Zeker als v.d. Rijst meedoet..
Nou ja, in principe is dat niet echt zo, maar je mag maar 10 man meenemen, dus dan zal de ploegenachtervolging niet de hoogste prioriteit krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:49 schreef MiLalaa het volgende:
Toch, als het nou niet zo zou zijn dat er alleen schaatsers die zich voor een Olympische single afstand hebben geplaatst mee mogen doen aan de ploegenachtervolging, dan zou het nog niet zo gek zijn.
En terecht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, in principe is dat niet echt zo, maar je mag maar 10 man meenemen, dus dan zal de ploegenachtervolging niet de hoogste prioriteit krijgen.
Niet terecht. Als daar nou gewoon een aparte ploeg voor afgevaardigd zou mogen worden is het toch hartstikke leukquote:
daarom is het goed dat er maar 8 teams meedoen tijdens de spelen dan blijft het interessant, vond het een openbaring echt waar, maar dan wel de toppersquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef Bruce117 het volgende:
mooie laatste race op de achtervolging
10 km morgen Sven the manquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
Wow. Dat was even mooi. Kramer gaf weer even flink gas
Zeker weten, maar ik had de laatste ronde toch liever Canada in beeld gehad, ze verspeelden twee seconden, dan wil ik graag weten hoe dat komt, live en niet in de herhalingquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:10 schreef tong80 het volgende:
Erg mooi zelfs
Dit gaat schitterende beelden opleveren tijdens de spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |