quote:GMTA
Op woensdag 14 november 2001 16:52 schreef IJskast het volgende:
Meestal op je hoofd*ik weet het heb een super bui vandaag*
quote:Iemand nog een serieus antwoord
quote:Ken je de band "dreadlock pussy" ??? :p
Check eens op http://kapsalon.pagina.nl
Daar staan kapsalons per provincie.
Of anders http://kappers.pagina.nl
* Miro gaat waarschijnlijk binnenkort ook dreadlocks laten zetten.
Maar niet van die dikke, das lelijk.
Van die dunne.
quote:Zijn ze nóg duurder...
Op woensdag 14 november 2001 21:56 schreef Miro het volgende:
Maar niet van die dikke, das lelijk.
Van die dunne.
En ze zijn al zo vreselijk duur....
quote:hahahaha
Op donderdag 15 november 2001 14:24 schreef Anc het volgende:
zoiets kost ongeveer 1000 piek.
* nietzman was anderhalf jaar terug voor 180 piek klaar... en ze zitten nog steeds
quote:anderhalf jaar je haar niet gewassen
Op zaterdag 17 november 2001 18:39 schreef nietzman het volgende:[..]
hahahaha
* nietzman was anderhalf jaar terug voor 180 piek klaar... en ze zitten nog steeds
quote:Tword elke week gewassen lieffie
Op zaterdag 17 november 2001 18:45 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
anderhalf jaar je haar niet gewassen
![]()
quote:Das ingevlochten rotzooi waar de échte rastaman *egodoet* zich graag van distancieerd
Op zaterdag 17 november 2001 18:54 schreef Sakura het volgende:
Kijk maar eens bigbrother, dan zie je het resultaat van lange tijd je haar niet wassen, het tast niet alleen je hoofdhuid aan, maar ook wat eronder zit
Iemand vertelde me dat het zichzelf reinigt.
Ja vast.
Maar die dreads blijven dus wel zitten na het wassen?
En als je 's ochtends wakker wordt zitten ze ook nog goed?
quote:Nee, je moet ze eerst in model leggen
Op zondag 18 november 2001 00:58 schreef Miro het volgende:En als je 's ochtends wakker wordt zitten ze ook nog goed?
quote:Ghehe.
Op zondag 18 november 2001 14:05 schreef nietzman het volgende:
Nee, je moet ze eerst in model leggen
Over een paar weken maar eens de kapper opzoeken.
Ik krijg bij mn eindexamen een heleboel centjes en daar wil ik het dan misschien wel voor laten doen, maar dan wil ik het dus ook echt goed laten doen!
Maar wat mijn probleem beetje is, ik wil opleiding toerisme gaan doen en dan moet je er wel altijd netjes uitzien enz geloof ik, dus kweet nie of ze daar bezwaar maken tegen dreads?
Ik ben vandaag ff bij de kappert geweest.
Nog geen dreads, maar wel ff geinformeerd.
Nu blijkt dus dat als je dreads zet van je eigen haar, dat dat permanent is. Als je er weer vanaf wilt, moet dus je kop kaal.
Nu twijfel ik dus nogal.
Weet iemand of dit klopt?
Je kunt ook van die extensions ofzo erin doen. Dat knopen ze aan je eigen haar. Maar dat lijkt me dus niks.
En dreads van je eigen haar, kan je zovaak wassen als je wil.
Zei de kappert.
Hehe.
quote:Je kan ze er wel uithalen maar ben je veel pijn en haar kwijt..
Op dinsdag 27 november 2001 20:50 schreef Miro het volgende:
Hey Dafunk, heppie al dreads?Ik ben vandaag ff bij de kappert geweest.
Nog geen dreads, maar wel ff geinformeerd.
Nu blijkt dus dat als je dreads zet van je eigen haar, dat dat permanent is. Als je er weer vanaf wilt, moet dus je kop kaal.
Nu twijfel ik dus nogal.
Weet iemand of dit klopt?Je kunt ook van die extensions ofzo erin doen. Dat knopen ze aan je eigen haar. Maar dat lijkt me dus niks.
En dreads van je eigen haar, kan je zovaak wassen als je wil.
Zei de kappert.
Hehe.
1. Je eigen haar natuurlijk. Kom op hee, je gaat toch niet van dat plastic in je haar frutten.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar hoe is dat nou? Is het nou fijner om het met je eigen haar te doen of liever extensions? En wat is precies het verschil tussen dikke en dunne dreads? (foto's perhaps?) Wat heb jij ervoor betaald? Hoe doen jullie dat met wassen? Ik zie hier al een voorbeeld.. Ik ken mezelf en weet dat ik echt geen 3 keer per week een uur bezig kan zijn met m'n haar, dus zijn daar andere oplossingen voor? Gaat het niet stinken? Etc.
Lees jij niet ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:40 schreef Miss_mini het volgende:
bah dreadlocks....vind het alleen niks voor de zomer en er dan nogbij te bedenken dat je je haar niet eens mag wassen,en als het wel mag zal het wel een eeuwigheid duren eer het zaakje droog is
Een dreadperm is dus dat ze dreads maken dmv een permanent (zoals bij de Hairpolice). Op die site schrijft ze niet hoe ze precies die dreads maakt, maar aan de foto's te zien is dat tegenkammen/knopen. Ik vind ze er op zich best netjes uitzien, maar ik zou er vanuit Amsterdam echt niet helemaal voor naar Limburg gaan. Geef dan die paar tientjes meer uit (als dat het al scheelt, ik zag dat het bij haar begon bij 150 euro, ook niet mis) en ga naar de Hairpolicequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef bofkont het volgende:
hmm..? dankje voor je reactie Mel, Wat is eigenlijk een dreadperm???
Ik wil eigenlijk ook wel mooie, en geen slordige dreads met bobbels enzo...
Mel, wat denk je van deze site? www.dreadenzo.nl.nu
Zou zij het goed kunnen denk je??
Ik heb haar al gemaild, en ze zegt dat ze er heel veel ervaring mee heeft, ze heeft ze al bij héél veel mensen gezet, zonder bobbels..
LOLquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:35 schreef immenslope het volgende:
3) Wassen met heet water van ongeveer 32 graden celcius en Hairbal Shampoo.
Serieusquote:Op woensdag 14 november 2001 16:43 schreef DaFunk het volgende:
De vraag is of dreads goed gezet kunnen worden met dun haar, dat is wat anders dan dunne dreads.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Dunne dreads kunnen leuk zijn, maar het hangt natuurlijk allemaal af van smaak en soort gezicht wat je hebt of het je staat.
Thanx! Ja, jij snapt het..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
De vraag is of dreads goed gezet kunnen worden met dun haar, dat is wat anders dan dunne dreads..
Met dun haar gaat het niet zo makkelijk als met dik haar, dat is zeker. Maar het kan wel, mijn haar is ook niet zo dik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |