Idd, ik had de eerste reactie geplaatst, maar er kwam geen nieuwe pagina bijquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:14 schreef Ericjuh het volgende:
leuk he.. mod zijn.. kun je een reactie verwijderen...
Kan je alleen vertellen hoe de doos eruit ziet en dat ie zwaar isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik bedoel, ik mis een beetje super enthousiaste reacties eigenlijk
W00t l33tzoR, ik wacht nog op de gvd postbodequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waar vind ik de code voor die maand gratis? Kan het nergens vinden tussen de boekjes enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef Retuobak het volgende:
Heb nu een beetje zitten klooien met Xbox Live, en damn, wat is dat geweldig zeg. Alles werkt zo gemakkelijk, downloads gaan heerlijk snel, hoeveelheid downloads is nu al behoorlijk groot en ga zo maar door. Ik ga zeker na de eerste maand zo'n Xbox Live kitje kopen, 100% waard
.
Kiezen voor silver, had het probleem zelf ook, maar als je silver kiest zegt ie zelf dat je recht hebt op een maand goldquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Waar vind ik de code voor die maand gratis? Kan het nergens vinden tussen de boekjes enzo.
Ik kom t/m het punt dat je de betaalwijze of prepaid moet kiezen... Help me, bitte.
Wat hij zei!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
Waar blijven de reacties van OMG KIJK DIE UBAH GRAPHICS OMGOMGOGMG!~111roflcopter
Nou, dan ben ik toch maximaal 45 euro extra kwijt. Dat heb ik er wel voor over ipv weken te moeten wachten. En ik hoorde trouwens dat de prijs van de HD varieert van 80 tot 100 Euro.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die kosten 100 euroPlus je hebt dan nog geen headset en geen afstandsbediening die resp 20 en 25 euro kosten. Daarom heb ik geen Core meegenomen al heb ik wel heel even getwijfeld...
dat lawaai is dus alleen als je een spel speelt, en het is idd best luid. Ongeveer even luid als mn pcquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef Retuobak het volgende:
Zo, mijn eerste console dus
Heb er CoD2 en PGR3 bij, maar alleen CoD2 uitgeprobeerd. De impressies:
-FPS met controller valt me niks tegen, tis zwaar inferieur aan de muis, maar niet zo sterk dat het je hele pret verpest
-Controller ligt fijn in de hand
-Graphics van CoD2 zijn op mijn non-HD TV met advanced SCART kabel behoorlijk inferieur aan de PC versie, met name wanneer het op FSAA aankomt. Prikkeldraad ed. is oerlelijk (ik speelde de PC versie met 8x SuperSampling AA). Echter is er no way dat je dit Xbox 1.5 kunt noemen
-Setup van X360 was wat geklooi, maar viel uiteindelijk wel mee
-Ding maakt beste herrie, maar is al een stuk stiller dan mijn PC, tijdens games stoor ik me er ook absoluut niet aan. Mocht hetzelfde lawaai ook aanwezig zijn bij DVD's kijken, dan kan ik me voorstellen dat het als storend wordt ervaren.
Dat was het for now
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:09 schreef fleshie het volgende:
Ben net met 2 premium kits de MediaMarkt Eindhoven uitgelopen, had niet eens iets gereserveerd
Heb net denk ik 1.5 uur gespeeld. Heerlijk CoD2, moet zo naar college maar heb nu al weer zin om te spelen. Naja, binnkort met paar vrienden ff spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef Diaboluzzz het volgende:
gister van 21.00 tot 01.00 zitten gamen, had helemaal vierkante ogen.
irritant is dat ik vanochtend ook alweer heb zitten gamen, fuckzooi.
Im hooked.
En spellen spelen doe je maar like de hele tijd op dat ding.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
dat lawaai is dus alleen als je een spel speelt, en het is idd best luid. Ongeveer even luid als mn pc
tis alleen irritant als je het geluid uit hebt staan...en wie gamed er nou zonder geluid?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En spellen spelen doe je maar like de hele tijd op dat ding.
Ik zeg toch ook niet dat het irritant isquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
tis alleen irritant als je het geluid uit hebt staan...en wie gamed er nou zonder geluid?
quote:Sommige 'hardcore gamers' stonden een uur te wachten.
die linker heeft anders wel 'xbox' in spiegelbeeld op zijn voorhoofd laten tatoeerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:47 schreef knater het volgende:
http://www.nu.nl/news/635(...)oor_nieuwe_Xbox.html
[..]
[afbeelding]
zijn dit nou onze hardcore gamers? lijken meer op tardcore gamers
Eurogamer wordt steeds meer eurolamer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer gaat vrolijk door met het uitdelen van 7's
www.eurogamer.net
Hoe had ik er anders achter moeten komen zonder Xbox?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef _GdR_ het volgende:
mensen komen er nu pas achter dat live cool is
Na een tien minuten was alles op, Premium en Core.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:18 schreef masterdave het volgende:
idd, hoeveel lagen er nog:P?
nja het bestaat al een jaar of 5 ofzo en er zijn zoveel mensen die te gierig zijn om een live abbo aanteschaffen. ik doelde niet op jouw ofzo. Maar ik denk dat 90% van de xbox bezitters geen live heeft in NL.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe had ik er anders achter moeten komen zonder Xbox?
ik had het en vond het niks aan, dat kan dus ook nogquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja het bestaat al een jaar of 5 ofzo en er zijn zoveel mensen die te gierig zijn om een live abbo aanteschaffen. ik doelde niet op jouw ofzo. Maar ik denk dat 90% van de xbox bezitters geen live heeft in NL.
terwijl er gewoon nix toffer is dan online tegen je maten rellen.
haha wat voor kankernerd ben jij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef _GdR_ het volgende:
dan ben je of mensen schuw. of je hebt geen vrienden. of allebij.
mja dat je een dombo bent das duidelijk
wie is er nou een huilie?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:10 schreef _GdR_ het volgende:
huilie
vertel is wat je niet leuk vindt aan live?
je lach je de tiefus man.
jij reageert er zo overdreven op hoor pipo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
de grootste noob vindt live tof.
zelfs mn pa en ma. tering.
maar goed leker boeiend enzo.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:15 schreef _GdR_ het volgende:
de grootste noob vindt live tof.
zelfs mn pa en ma. tering.
maar goed leker boeiend enzo.
ja sorry, die neiging heb ik nou eenmaal als ik mensenschuw,vriendenloos en dom wordt genoemdquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef _GdR_ het volgende:
nee jij neemt het te serieus. pino
tyft eens op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef _GdR_ het volgende:
ik zou zelfmoord plegen.
je moet ook naar de MM rennen en een HDTV erbij aanschaffen om er vol van te genietenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:24 schreef HassieBassie het volgende:
Is zo'n advanced scart kabel zn geld nou waard?
Ik heb nu de standaard kabel, en de graphics vallen me een tikje tegen![]()
Als mn bonus binnen is mênquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet ook naar de MM rennen en een HDTV erbij aanschaffen om er vol van te genieten
Hij speelt nu dus met de composite kabel. Da's een regelrechte belediging voor de xbox 360!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Bedroevend?! Stel je niet aan man, het ziet er prachtig uit.
Kan het woord "kanker" achterwege blijven aub?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha wat voor kankernerd ben jij?
nu haal jij het weer opquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan het woord "kanker" achterwege blijven aub?
Inderdaad. Als je hierbij dan ook nog in ogenschouw neemt dat mensen vaak positiever schrijven over dingen die ze zelf gekocht hebben blijft er niet zo heel veel over qua oprecht enthousiasme.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Dank!! Stig NL is geboren!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kiezen voor silver, had het probleem zelf ook, maar als je silver kiest zegt ie zelf dat je recht hebt op een maand gold
oh ja, dat ding heb je ook nogquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Oksel het volgende:
Wacht maar.. BELIEVE!
Dus ik heb die advanced kabel nodig? Wat kost dat kreng?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij speelt nu dus met de composite kabel. Da's een regelrechte belediging voor de xbox 360!
quote:
Ik heb geen idee hoe dat er dan uit ziet. Ben meteen met RGB begonnen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij speelt nu dus met de composite kabel. Da's een regelrechte belediging voor de xbox 360!
HUB/SWITCH?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
Advanced Scart kost rond de 24 euro! Ik heb nu ook Xbox Live en dat is wel erg grappig alleen tot mijn grote verbazing staat er bij membership: Gold. Dit terwijl je toch alleen maar een silver abbo bij je premium pakket krijgt? Vreemd maar goed, ik kon dus al online spelen tegen anderen. Mijn gamertag is gewoon: Fillipe . Dus voor mensen die ook Live hebben voeg me even toe.
Net ook de demo van Need for Speed Most Wanted gedownload (900 mb) en dat werkt ook allemaal prima.
Ik heb alleen een vraagje bestaat er ook zoiets als een UTP splitter? Ik wil dan de volgende verbinding:
Router --> 20 meter naar beneden UTP --> Splitter --> UTP naar PC & UTP naar X360
Erg tof die X360!
Ik denk dat die mensen hopen om um veel duurder te verkopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij valt de xbox 360 tegen, moet je zien hoeveel er al weer op markplaats staan.
Klik
![]()
![]()
Meen je dat? Klinkt toch beter dan 16 februari...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:11 schreef Anahka2309 het volgende:
Volgens de plaatselijke Dixons komt de volgende lading 14 of 15 december.
Ja. Maar er stond ook een core pack voor ¤150,- tussen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
700euro op marktplaats voor zo'n ding..... hoe triest.
UTP splitterquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef Fillipe het volgende:
Advanced Scart kost rond de 24 euro! Ik heb nu ook Xbox Live en dat is wel erg grappig alleen tot mijn grote verbazing staat er bij membership: Gold. Dit terwijl je toch alleen maar een silver abbo bij je premium pakket krijgt? Vreemd maar goed, ik kon dus al online spelen tegen anderen. Mijn gamertag is gewoon: Fillipe . Dus voor mensen die ook Live hebben voeg me even toe.
Net ook de demo van Need for Speed Most Wanted gedownload (900 mb) en dat werkt ook allemaal prima.
Ik heb alleen een vraagje bestaat er ook zoiets als een UTP splitter? Ik wil dan de volgende verbinding:
Router --> 20 meter naar beneden UTP --> Splitter --> UTP naar PC & UTP naar X360
Erg tof die X360!
Ik las laatst een nieuwtje over dat er vrachtwagens waren overvallen en er 360's waren gestolen....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef het_fokschaap het volgende:
op bartsmit.com staat voor m'n xbox dat deze 25-11 verzonden is. tot nu toe nog niks ontvangen. nou ja, kan nog tot 18 uur
dat was niet mijn xboxquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik las laatst een nieuwtje over dat er vrachtwagens waren overvallen en er 360's waren gestolen....
Haha nou jullie begrijpen in ieder geval wat ik bedoelquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
UTP splitter
Ik vermoed dat je een netwerk-switch bedoeldHeb je dus een switch nodig + 2 korte UTP kabeltjes van de switch naar je X360 en PC.
geen creditcard nummer ingevuld? Er schijnt wel een gratis maand bij te zittenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens hoe het nu zit met dat vage Gold abbonement dat ik nu heb? Je krijgt toch silver bij je premium maar bij mij staat toch echt gold en kan ik al online tegen andere racen.
Niet dat ik het erg vindt, maar ben gewoon benieuwd
niet meer neequote:
Ja. Hij was er redelijk zeker van zelfs. Hij wist alleen niet hoeveel....quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Meen je dat? Klinkt toch beter dan 16 februari.... Hopelijk heb ik em dan ook binnen...
Now that's F*CKED UPquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:20 schreef 1-0-Ed het volgende:
(jammer genoeg wil de vriendin hem vanavond alweer inpakken voor de kerst)
terugbrengenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:35 schreef H.Flick het volgende:
De Xbox360 stinkt... het ruikt allemaal veel chemischer dan andere nieuwe apparatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |