Kun je niet beter flieft worden op je leraar Nederlands? Die is misschien 53 en heeft een buikje, maar leert je wel allemaal dingen die wel nuttig zijn in het levenquote:
Wij hadden vroeger ( 3 jaar terug ) ook een leraar waar allemaal meisjes op vielen, wel aardige jongen maar ook wel beetje patser.quote:
Mevr keunigs die mag van mij part oprottenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Kun je niet beter flieft worden op je leraar Nederlands? Die is misschien 53 en heeft een buikje, maar leert je wel allemaal dingen die wel nuttig zijn in het leven![]()
ze zal wel ergens tussen de 14 en 17. ze zit namelijk op havoquote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef Gebleekte het volgende:
En jij ? Toch niet 14 en gespierd?
nej ik zit op het Graaf Huyn collegequote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ( 3 jaar terug ) ook een leraar waar allemaal meisjes op vielen, wel aardige jongen maar ook wel beetje patser.Hoop dat je niet in Middelburg op school zit, want dan zou 't hem weleens kunnen zijn
Of hem gewoon verleiden en je keihard laten palen!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:01 schreef xwrrw het volgende:
Puppy crush, gewoon je puberale hormonen wegbranden met accuzuur.
En dat bloed hoort erbij, gewoon door gymnastieken.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Of hem gewoon verleiden en je keihard laten palen!
waar slaat dat opquote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef ijustlovethenba het volgende:
Pff triest..
Meid; grow up en get a life
Het zijn meisjes zoals jij die daarna huilend roepen: hij heeft me verkracht, ik wilde het niet
pff
Wat lief van hemquote:Op donderdag 1 december 2005 16:04 schreef DoctorB het volgende:
Gewoon na de gymles onder de douche jezelf vol laten blaffen.
Mag de gymleraar gelijk 6 jaar lang geen les meer geven aan meisjes. (= dus jaaaaren geleden zo gebeurd toen ik nog op school mocht komen)
Hij is nadat ze klaar was met school wel met haar getrouwd. Dat dan weer wel.
inderdaad jaquote:Op donderdag 1 december 2005 16:06 schreef dynamiet het volgende:
ik zie het al ze geboren op 6 Aug. 1991
die hebben gewoon een grotere lul dan andere mannen.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef DoctorB het volgende:
[..]
die hebben gewoon een grotere lul dan andere mannen.
wou jij beweren dat meisjes van 15 op hersens vallen dan?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef paparia het volgende:
Geloof me, hij is NIET geinteresseerd in jou.
Misschien zie je er leuk uit, weet ik niet, ik ken je niet.
Maar dat zou voor hem ook maar de enige reden zijn om naar je te kijken.
Daarnaast kan het hem makkelijk zijn baan kosten als hij wel wat in je ziet en iets ermee gaat doen.
Gewoon geen contact zoeken en een vriendje van ongeveer je eigen leeftijd zoeken.
Hij zit je waarschijnlijk zaterdag in de kroeg met zijn vrienden/ thuis op de bank met zijn vriendin toch belacheljik te maken.
Paar keer zoiets zelf vanuit de "leraar" kant meegemaakt. En geloof me, zo gata het er nu eenmaal aan toe![]()
een andere reden om naar haar te kijken zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ie moet opletten of ze wel goed meedoet, of ze haar nek niet breekt... het is tenslotte haar gymleraar...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef paparia het volgende:
Geloof me, hij is NIET geinteresseerd in jou.
Misschien zie je er leuk uit, weet ik niet, ik ken je niet.
Maar dat zou voor hem ook maar de enige reden zijn om naar je te kijken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wou jij beweren dat meisjes van 15 op hersens vallen dan?
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wou jij beweren dat meisjes van 15 op hersens vallen dan?
![]()
. . .quote:Op donderdag 1 december 2005 17:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Oeeeeh![]()
Staat hij hieerrrr toevallig tussen...?![]()
wat moet ik met haarquote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
Is het deze vrouw toevallig ?
[afbeelding]
Flikker op uit dit topic Maikuuul, je bent niet grappig. Nu niet en nooitquote:Op donderdag 1 december 2005 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
Is het deze vrouw toevallig ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |