abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:44:52 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32745518
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:42 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer -net als ik- jouw woorden in daden omzetten, ipv dat hersenloze geschreeuw op een Internetforum.
lol. ik ben pacifist...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:47:15 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745556
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:44 schreef zoalshetis het volgende:

lol. ik ben pacifist...
Dat was Van Mierlo ook, tot ik hem gisteren even aan zijn jasje trok.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32745680
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:42 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer -net als ik- jouw woorden in daden omzetten, ipv dat hersenloze geschreeuw op een Internetforum.
dus jij gaat straks Joost doodschieten als hij uit het bb huis komt? jij zegt continu dat joost dood moet! niemand anders doet het dus zal jij jouw woorden in daden moeten omzetten of is het gewoon hersenloze geschreeuw van jou?
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:57:37 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32745696
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:47 schreef APK het volgende:

[..]

Dat was Van Mierlo ook, tot ik hem gisteren even aan zijn jasje trok.
je had het gezicht van van dam moeten zien toen ik hem vertelde dat er ook tandartsen bestaan...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:15:52 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_32745919
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:56 schreef kavu het volgende:

dus jij gaat straks Joost doodschieten als hij uit het bb huis komt? jij zegt continu dat joost dood moet! niemand anders doet het dus zal jij jouw woorden in daden moeten omzetten of is het gewoon hersenloze geschreeuw van jou?
Weet jij zeker dat je lesgeeft?
In dit topic gaat het over Joost en D66.

En dood moeten we allemaal, maar als iemand het advies van een smiley gaat volgen -of serieus neemt- dan is die persoon erg ver heen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32746000
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:15 schreef APK het volgende:

[..]

Weet jij zeker dat je lesgeeft?
In dit topic gaat het over Joost en D66.

En dood moeten we allemaal, maar als iemand het advies van een smiley gaat volgen -of serieus neemt- dan is die persoon erg ver heen.
Ik reageerde op jou volgende opmerking

"Misschien moet je een keer -net als ik- jouw woorden in daden omzetten, ipv dat hersenloze geschreeuw op een Internetforum. "

die had dus ook niets met Joost en d66 te maken maar dat weet jij zelf ook wel. mijn punt is dus dat jij iemand iets verwijt waar jij jezelf ook schuldig aan maakt!

schijnbaar mag jij wel reageren als iemand Roel aanvalt (wat helemaal niets met d66 te maken heeft) en als ik hetzelfde doe dan mag het niet! niet consequent van jou!
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:28:53 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746065
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef kavu het volgende:

[..]

Ik reageerde op jou volgende opmerking

"Misschien moet je een keer -net als ik- jouw woorden in daden omzetten, ipv dat hersenloze geschreeuw op een Internetforum. "

die had dus ook niets met Joost en d66 te maken maar dat weet jij zelf ook wel. mijn punt is dus dat jij iemand iets verwijt waar jij jezelf ook schuldig aan maakt!

schijnbaar mag jij wel reageren als iemand Roel aanvalt (wat helemaal niets met d66 te maken heeft) en als ik hetzelfde doe dan mag het niet! niet consequent van jou!
zit niet zo te piepen joh. je zag toch de smileys? roel is toch een rete irritant krakertje in bb? als we dan toch politiek aan bb gaan koppelen mocht mijn zachtaardige opmerking wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32746096
Ik denk dat Joost zeker invloed zal hebben op het stemmen op D66. Een aantal jeugdigen zullen op zijn naam stemmen als ze mogen stemmen, vanwege de door BB in scene gezette populariteit van hem.
Maar mensen die echt gekeken hebben naar de personen in BB zullen ook gezien hebben wat voor een gladjanus Joost is. Gluiperig, glibberig gedrag en keihard LIEGEN over feiten. Neem bijvoorbeeld de bonenopdracht, waar hij zeker wel overleg met Menno gehad heeft over het doorgaan en later als de grote onschuld vanuit de bonenkamer het huis instiert en HARD ONTKENT dat hij er ook maar iets van wist.
De mensen die dit gezien hebben, zullen absoluut niet op de naam Joost Hoebink stemmen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32746122
quote]Op vrijdag 2 december 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zit niet zo te piepen joh. je zag toch de smileys? roel is toch een rete irritant krakertje in bb? als we dan toch politiek aan bb gaan koppelen mocht mijn zachtaardige opmerking wel.
[/quote]

ja ik was vergeten een smiley in mijn opmerking te zetten .. echt een doodzonde .. maar was echt grappig en zachtaardig bedoeld [
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:33:44 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32746133
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:33 schreef kavu het volgende:
quote]Op vrijdag 2 december 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zit niet zo te piepen joh. je zag toch de smileys? roel is toch een rete irritant krakertje in bb? als we dan toch politiek aan bb gaan koppelen mocht mijn zachtaardige opmerking wel.
ja ik was vergeten een smiley in mijn opmerking te zetten .. echt een doodzonde .. maar was echt grappig en zachtaardig bedoeld [
[/quote]in dat geval
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 december 2005 @ 02:38:18 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_32746187
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:23 schreef kavu het volgende:

Ik reageerde op jou ( ) volgende opmerking

"Misschien moet je een keer -net als ik- jouw woorden in daden omzetten, ipv dat hersenloze geschreeuw op een Internetforum. "

die had dus ook niets met Joost en d66 te maken maar dat weet jij zelf ook wel. mijn punt is dus dat jij iemand iets verwijt waar jij jezelf ook schuldig aan maakt!
Die opmerking had te maken met mijn actie in de buurt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32748898
APK is vast het sterrenbeeld maagd. Die weten altijd de sfeer te verpesten. Maar goed, hij is fan van Roel. Meer woorden zijn dus niet nodig.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:22:57 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_32748983
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:17 schreef BB5kijker het volgende:
APK is vast het sterrenbeeld maagd. Die weten altijd de sfeer te verpesten. Maar goed, hij is fan van Roel. Meer woorden zijn dus niet nodig.
Ik ben tweeling - dus snel verveeld- en ben absoluut geen fan van Roel.
Puur de gedachte dat je fan van een bewoner zou kunnen zijn.....

Als je problemen hebt met een exvriendin die maagd is moet je in R&P zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 10:51:03 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32749580
Ach, ik zou toch al niet op D66 stemmen. Die hebben na de jaren 60 niet zo gek veel meer toegevoegd aan het politieke spectrum.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:34:49 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32750533
Ik vind het toch wel onzin hoor deze stelling . Het is toch ook niet zo dat mensen niet meer naar de Rabobank gaan, omdat Joost daar werknemer is !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2005 @ 11:53:09 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32751049
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:34 schreef Falco het volgende:
Het is toch ook niet zo dat mensen niet meer naar de Rabobank gaan, omdat Joost daar werknemer is !
Nee, maar dat zou ik bij Roel wel weer hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:52:02 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_32752424
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:53 schreef Cynix ® het volgende:

Nee, maar dat zou ik bij Roel wel weer hebben.
Precies, vanwege Roel betaal ik keurig elke maand huur voor mijn appartement.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')