16:30quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef snopprinses het volgende:
mên ik wil dat het 5uur is >_<
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit soort taal is ook weer niet nodig, DeLeider. Dat sla je maar uit buiten FOK!.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:58 schreef spenky het volgende:
ik word hier stoned van de verf
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tis dat er een proeftijd is enzomet bans en al die dingen....
Maar je gunt het hem welquote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dit soort taal is ook weer niet nodig, DeLeider. Dat sla je maar uit buiten FOK!.
Stuur een mailtjequote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
VAN MIJ WILT IE NIET DOEN ENZO![]()
![]()
Stom gefok..
Jij een ban gehad??quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tis dat er een proeftijd is enzomet bans en al die dingen....
Nataliequote:Op donderdag 1 december 2005 13:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heeey Ideequote:
quote:
Ah, nog zo'n bosjosti die het liefst beide armen in de FA haar rectum heeft.quote:
Och ja.. Moet k weer mailtje tikken enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]was je daar nog niet op gekomen?
Omg, dit is erg
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij een ban gehad??![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog nooit een ban gehad
![]()
Dat valt wel mee zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
weekje pub, 2 keer een weekje R&P....
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
VAN MIJ WILT IE NIET DOEN ENZO![]()
![]()
Stom gefok..
Ik eerste quote nie snappen?quote:
Niet klagenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ja.. Moet k weer mailtje tikken enzo
Mah doe je wel redelijk goedquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]weekje pub, 2 keer een weekje R&P....
Tegen mijquote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
Ik eerste quote nie snappen?![]()
Krijg ik nou mail?
Ah zo, maar ja het was een kwoot van een kwoot op een tekst van mij, en toen was het niet meer logisch enzoquote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tegen mij
fobo werkt niet bij mij dus ik moet ff mailen![]()
Fobo werkt bij iedereen mits je genoeg herseninhoud hebt om het te maken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tegen mij
fobo werkt niet bij mij dus ik moet ff mailen![]()
Jammer, mocht wel wat langer.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
Net terug van de tandarts, 1 gaatje boren en het duurde maar een kwartier![]()
Ik moest gister met 3 gaatjes. Het viel mee, geen verdoving en ook niet echt veel gevoeld. Dat geluid van de boor vind ik wel vreselijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hallo
Net terug van de tandarts, 1 gaatje boren en het duurde maar een kwartier![]()
Ik had geen verdovingquote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Jammer, mocht wel wat langer.
Tot de verdoving uitwerkte.
Dat doe ik ook elke dagquote:
mijn heldquote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
VIEZEKANKERHOMO!! wtf moet je in m'n FoBo!?!?! Leer eerst maar eensch werken met je luie dikke aarsch!
shhht hij heet Moder8orquote:Op donderdag 1 december 2005 14:26 schreef xwrrw het volgende:
Oh ja AMD: Blijf je zo huilen of geef je nog eens een weerwoord zonder gelijk naar de crew te rennen?
Wat voor naam dan ook, het is een kankerjosti die weg rent bij het kleinste beetje tegenstand.quote:
true truequote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Wat voor naam dan ook, het is een kankerjosti die weg rent bij het kleinste beetje tegenstand.
Kun je niet ergens anders gaan zeuren?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Wat voor naam dan ook, het is een kankerjosti die weg rent bij het kleinste beetje tegenstand.
Ok hier heb je aandacht: Post eens een normale foto in je FB.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Wiwi101 het volgende:
He hallo! ik heb nu ook een fobo! ik wil aaandacht!
![]()
Naja, gezien hij te bang is om in het msn-gesprek te komen moet het maar hier.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je niet ergens anders gaan zeuren?![]()
post eens een normale foto... klootvioolquote:Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef Wiwi101 het volgende:
He hallo! ik heb nu ook een fobo! ik wil aaandacht!
![]()
Hej nou ook niet tegen mij seuren he. Ik heb nop gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef xwrrw het volgende:
[..]
Ok hier heb je aandacht: Post eens een normale foto in je FB.
OK ok....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Talietje het volgende:
[..]
post eens een normale foto... klootviool
Hij vluchte uit een msn-gesprek.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef Eix het volgende:
Gaan we nou hier een ruzie uitvechten?'
Sjeez, t mag ook gezellig blijven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |