abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33133868
Het gaat nu al twee pagina's lang over andere mensen en de klokkenluider
De vaste posters hebben kennelijk geen benul dat voornamelijkl hun eigen postgedrag de aanleiding is geweest om de SC te sluiten?

Ik zie geen enkel teken dat ze enige kritiek hebben op het postgedrag wat door hun zelf of door de mede kliekbewoners is getoond in de afgelopen maanden.
Als het ooit weer open moet gaan is het dan niet verstandig om daar is naar te kijken? In plaats om het af te schuiven op een klokkenluider of een enkele losse user die is binnen komt wandelen (die overigens weer even snel weg gepest zal zijn als hij binnen is gekomen)?
pi_33134856
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
De vaste posters hebben kennelijk geen benul dat voornamelijkl hun eigen postgedrag de aanleiding is geweest om de SC te sluiten?

Ik zie geen enkel teken dat ze enige kritiek hebben op het postgedrag wat door hun zelf of door de mede kliekbewoners is getoond in de afgelopen maanden.
Als het ooit weer open moet gaan is het dan niet verstandig om daar is naar te kijken? In plaats om het af te schuiven op een klokkenluider of een enkele losse user die is binnen komt wandelen (die overigens weer even snel weg gepest zal zijn als hij binnen is gekomen)?
lees even mijn stukje dan. ik heb het reeds 1 keer extra aangehaald. Echter, neimand schijnt te [b]willen[b] lezen dat er iemand is die het een beetje bij zichzelf zoekt. heel klein beetje, dat wel.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:04:54 #128
78498 classpc
I don't like change
pi_33135101
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
Als dat zo is, noem dan eens een voorbeeld.

Ik weet dat het gedrag soms negatief is, en dan worden er ook wel eens gebruikers zwart gemaakt. Maar het is de slowchat waar allemaal dingen worden besproken, dus ook die dingen. En ik heb er persoonlijk geen problemen mee om een mening over iemand te horen.
Ik je mening uiten over een subforum of een mod moet kunnnen, vind ik.

Ik vind het dan ook overdreven om te zeggen dat het door het postgedrag van de vaste posters komt dat de SC gesloten is. Dat is onzin natuurlijk.

Het topic is gesloten omdat er blijkbaar ook al eerder in de reeks is gewaarschuwd. Geen waarshuwingen waar ik van weet overigens, want ik heb nooit een waarschuwing gezien.
Ik had het op prijs gesteld als die personenen waarom het ging, even personelijk benaderd waren geweest. Op die manier is het toch wat duidelijker, dan dat je nu de reeks gaat sluiten.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:15:45 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33135416
quote:
Mja, dat zou wel erg laag zijn. Ik heb nog steeds de hoop dat het iemand anders is, maar mocht dit dude zijn, dan kan ze me echt finaal aan t gas
Zomaar een willekeurige opmerking waardoor ik vanochtend weer even op het topic gewezen werd.. En dat soort dingen zijn mijn dus VEEL vaker aan me gemeld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:22:23 #130
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33135623
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zomaar een willekeurige opmerking waardoor ik vanochtend weer even op het topic gewezen werd.. En dat soort dingen zijn mijn dus VEEL vaker aan me gemeld.
dit is zeker geen willekeurige opmerking.
en als je die te ver vindt gaan, moet je m bij dagonet cs aanmelden voor een ban.

niet de hele reeks er uitflikkeren
en misschien had dat al eerder gemoeten als je er zo over denkt.

maar laten we geen herhaling van zetten gaan doen
  Admin vrijdag 16 december 2005 @ 15:28:04 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33135804
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

dit is zeker geen willekeurige opmerking.
en als je die te ver vindt gaan, moet je m bij dagonet cs aanmelden voor een ban.

niet de hele reeks er uitflikkeren
en misschien had dat al eerder gemoeten als je er zo over denkt.

maar laten we geen herhaling van zetten gaan doen
Kom op zeg!!!
En wat is er opeens gebeurd met het reguleren vanuit users zelf?
Het ligt aan:
a) de langskomende kloon
b) De mods
c) De FA's
Niet aan jullie ALLEMAAL, nooit.
Wordt er een topic geopend in FB over bagger, komen binnen notime de notoirste baggeraars roepen dat zij het niet zijn maar een ander.
Wordt er een topic geopend in FB over reeksen komen de meest verslaafde reeksen mensen binnenhollen om te vertellendat zij zo niet zijn.
Altijd en eeuwig wijzen naar een ander, nooit eens naar jezelf kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_33135859
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef yvonne het volgende:
Wordt er een topic geopend in FB over reeksen komen de meest verslaafde reeksen mensen binnenhollen om te vertellendat zij zo niet zijn.
Ik ben geen meest verslaafde reeksen mens, en ben van mening dat reeksen gewoon open moeten blijven.
pi_33135891
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat was ik. Een reactie op talloze insinuaties en beschuldigingen van haar kant naar mij, de afgelopen maanden. Ik reageer daarop. En inderdaad, dat was niet lief. Soit. Ban me 48 uur voor doodsverwensen zoals iedereen, of mail me gewoon eens als je vindt dat het niet kan wat ik zeg. Niks aan de hand.

Maar wat ik me serieus afvraag is waarom de GCSC nou WEL dicht moest. Iedereen heeft het over verzuurde sfeer, totale onzin. Iedereen heeft het over nieuwkomers wegpesten, ook totale onzin. Iedereen heeft het erover dat er vaak genoeg gewaarschuwd is dat er normaal gedaan moest worden Ja, zo af en toe als AMD64 ter sprake komt, dan laat ik me daar weinig positief over uit, dat klopt. Moet ik dan iedereen maar vreselijk lief en aardig en kusjeknufjekroel vinden?

Ik ging er vanuit dat inmiddels de storm wel weer geluwd zou zijn en dat we gewoon verder gingen slowchatten. Want nogmaals, ik zie geen verzuurde sfeer, ik en velen met mij hebben het doorgaans erg gezellig met elkaar in de slowchat. En ik ben dus echt benieuwd naar wat de werkelijke reden is. Kennelijk heb ik ruim 3 jaar lang op fok rondgelopen met een totaal ander idee over wat gezellig is en wat normaal leuk met elkaar omgaan is, dan de crew. Opmerkelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Admin vrijdag 16 december 2005 @ 15:31:01 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33135901
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik ben geen meest verslaafde reeksen mens, en ben van mening dat reeksen gewoon open moeten blijven.
Wat is er kind, reageerde niemand meer op je in FB?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_33135981
Nee, ik ontkracht gewoon wat je zegt, want wat je zegt slaat nergens op.
  Admin vrijdag 16 december 2005 @ 15:33:37 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33136019
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Redux het volgende:

[..]

Dit noem jij ontkrachten?

pi_33136031
quote:

[..]

Kom op zeg!!!
Het ligt aan:
a) de langskomende kloon
b) De mods
c) De FA's
Wordt er een topic geopend in FB over bagger, komen binnen notime de notoirste baggeraars roepen dat zij het niet zijn maar een ander.
ik heb nu reeds 2 keer de hand in eigen boezem gestoken voor mijn (kleine) aandeel aan GCSC. Ik blijft niet bezig hoor.
  Admin vrijdag 16 december 2005 @ 15:34:46 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33136056
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik heb nu reeds 2 keer de hand in eigen boezem gestoken voor mijn (kleine) aandeel aan GCSC. Ik blijft niet bezig hoor.
Als ik ene post neerzet is die heus nier voor jou alleen hoor, er zijn nog meer lezers en users

pi_33136064
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk heb ik ruim 3 jaar lang op fok rondgelopen met een totaal ander idee over wat gezellig is en wat normaal leuk met elkaar omgaan is, dan de crew. Opmerkelijk.
anders ik wel
pi_33136113
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit noem jij ontkrachten?
Ja. Ik vind het niet kloppen als je reeksen dicht gaat gooien als je van mening bent dat het posten in reeksen irritant en stom is, terwijl de mensen die in reeksen posten daar simpelwg lol in hebben. Op die manier kun je heel veel dingen hier op fok verbieden, want op een plek waar heel veel mensen komen zijn er heel veel zaken die irritant zijn.
pi_33136151
En ach, wat is er nou helemaal aan de hand ook? De slowchat gaat dicht. Misschien inderdaad een mooi moment om eens wat nuttigs met mijn tijd te gaan doen. Was ik toch al van plan voor volgend jaar, maar misschien is nu wel een beter moment Want dat dwangmatige posten om het posten, mja, da's waar

Maar dan nog, van een verziekte sfeer was naar mijn mening geen sprake.
pi_33136465
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als ik ene post neerzet is die heus nier voor jou alleen hoor, er zijn nog meer lezers en users
er wordt door 3 mensen gevraagd, maar door niemand geantwoord, daar wordt ik alleen een beetje simpel van. Verder niet persoonlijk
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:13:04 #143
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33137203
quote:

[..]

Kom op zeg!!!
Het ligt aan:
a) de langskomende kloon
b) De mods
c) De FA's
laat ik het anders zeggen:
blijkbaar stoorde het de mensen die er postten niet (veel).
ja, er wordt gezellig gepost en soms een beetje geruzied.
ja, er wordt soms wat gekankerd en gescholden en gebaggerd. de een scheldt meer, de ander baggert meer.

het enige wat ik over de mods wil zeggen hierover: blijkbaar waren alle eerdere signalen niet erg genoeg om iets duidelijks te doen.
zoals je met een klein wondje naar de dokter gaat en die doet er niets aan.
later met nog een wondje: doet er niets aan.

dit 10 keer en de 11e keer amputeert hij je been
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:08:25 #144
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_33138918
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ach, wat is er nou helemaal aan de hand ook? De slowchat gaat dicht. Misschien inderdaad een mooi moment om eens wat nuttigs met mijn tijd te gaan doen. Was ik toch al van plan voor volgend jaar, maar misschien is nu wel een beter moment Want dat dwangmatige posten om het posten, mja, da's waar
Om ook een positieve noot te raken: dat lijkt op een hand in eigen boezem.
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan nog, van een verziekte sfeer was naar mijn mening geen sprake.
Van wat ik nu en dan heb gelezen in GCSC de laatste maanden (old habits die hard), was het gekanker veel in de trant van het kliekje tegen de rest van de boze wereld. Ik (als buitenstaander inmiddels) ervaarde dat nou niet bepaald als een gezonde sfeer. De, in mijn ogen terechte, kritiek die door verschillende personen geuit werd op de SC, werd altijd blind aan de kant geschoven door een front vaste users. Niet echt meer een toegankelijke slowchat imho.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_33139286
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet. Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.

GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen. En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid. Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand! Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor

Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.

Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.

Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:47:34 #146
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33139945
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 07:33 schreef buzzer het volgende:
mail/msn/postduif
er staat niets onoirbaars in zijn post..
"uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten".

Wat draagt het bij aan de discussie. Als iemand 10.000 posts heeft op fok "voornamelijk over religie" (ik ben gepol/nwsband en bovendien zijn zeker een kwart van mijn posts een reactie op beschuldigingen van "fascist" e.d. en een reactie op partijdige modakties.

Nu al 10.003 posts op fok met deze 3 reacties er bij dus nog "uiterst obsessiever en nog meer irreeele angsten. Aldus de redenatie van een "Ork" dan

Zo'n persoon mailen slaat helemaal nergens op.

[ Bericht 22% gewijzigd door Akkersloot op 16-12-2005 18:16:26 ]
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_33139996
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet. Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.

GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen. En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid. Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand! Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor

Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.

Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.

Helemaal mee eens fles
quote:
Al was het maar omdat brechtje van de straat is.

Gelukkig staat dat in GC en niet in PUB...
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:25:13 #148
78498 classpc
I don't like change
pi_33140795
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:

Sterk hoor

Daar ben ik het mee eens

En ach, nu al mijn favo reeksen toch een slotje hebben, heb ik hier nog weinig te zoeken. Tot maandag
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_33141072
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb me een tijdlang prima vermaakt in GCSC, en de sfeer was idd al langere tijd anders...
Lijkt me een beetje onzinnig om erover door te blijven emmeren hier (of ergens anders overigens ).
'T is dicht en het blijft dicht, en door hier te gaan lopen zieken/zeiken verander je daar niks aan .
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef es70 het volgende:
Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...
Dat gevoel had ik ook eens toen ik een doodsimpele vraag stelde waarom Tha_T niet meer postte. Ineens een ploeg mensen met een verhaal dat het niveau weer laag was, sfeer om te huilen en weet ik veel wat. Ik heb me er over verbaasd dat uit zo'n simpele vraag zonder verdere bijbedoelingen, zo'n discussie is ontstaan.

Aangezien GCSC nu dus dicht is verkas ik maar weer richting TRV.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33141100
hoi Jag

Jah, dat verhaal van Tha_T was nog wel het meest kenmerkend voor mij dan. Pats boem allemaal modjes.. Maar goed.. voor mij is het afgedaan denk ik. Tijd om me bezig te gaan houden met andere dingen wellicht. Ik zie wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')