Jaja, ben bezig....quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Morrigun99 +1
En nu wel een vraag stellen hè
eindstand november wel jaquote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Sokolsky het volgende:
Hebben we al een standje d_h?
Uiteraard. Ik wist dat ik die kop ergens van kende.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef victorinox het volgende:
Glen or Glenda?
Na de poster zag ik het ook, maar vic was sneller, ik ga z'n puntje dan niet inpikkenquote:
Ik heb geen principesquote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na de poster zag ik het ook, maar vic was sneller, ik ga z'n puntje dan niet inpikken.
Ik ken de film niet, maar er wordt naar gerefereerd in seed of Chucky.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na de poster zag ik het ook, maar vic was sneller, ik ga z'n puntje dan niet inpikken.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb geen principes![]()
Om precies te zijn: Edward D. Wood Jr.
What's in a name... Mijn vrienden noemen mij Ziggy, maar dat lijkt ook niet op mijn echte naam.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:42 schreef Sokolsky het volgende:
Maar de naam moet op Alfie lijken... Laten we zeggen dat 't begint met "Alf" en geen Hitchcock is.
Precies. Al meen ik dat Bloody Sunday weer uit 2002 is, maar dat terzijde.quote:(met de hit van Greengrass zul je Bourne Supremacy bedoelen)
Hoho, ik zei filmhuishit, geen wereldwijde hitquote:Op donderdag 1 december 2005 21:59 schreef RuneRose het volgende:
Alfonso Cuaron, en dan is de film uit 2001 die in een wereldwijde hit werd Y tu mama también. Of zit ik er naast?
Ik bedoelde eigenlijk een wereldwijde filmhuishit.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hoho, ik zei filmhuishit, geen wereldwijde hit
Kom op vic, een beetje vrolijker, je hebt een punt te pakken!quote:
Dat sloeg meer op die teleurstellende film...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:15 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Kom op vic, een beetje vrolijker, je hebt een punt te pakken!![]()
Dat is goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Time Bandits?
Nope.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Audrey Tatou?
No-budget dramatische TV-film. Die houden zich daar niet mee bezigquote:
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marion?
ow jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef California het volgende:
Ik ging ervanuit dat 'ie geraden was, SoK.
Maggie Gyllenhaal.
In Stripsearch.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef California het volgende:
Ik ging ervanuit dat 'ie geraden was, SoK.
Maggie Gyllenhaal.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:08 schreef twentemeisje het volgende:
Dick Tracy
Graduate (The)
Hook
Kramer vs Kramer
Moonlight Mile
Outbreak
Papillon
Rain Man
Sphere
Tootsie
Waarom moet je nu al zo snel het goede antwoord gevenquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gary Sinise?
Omdat ik geniaal ben.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Waarom moet je nu al zo snel het goede antwoord geven
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:30 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Gary Sinise??? Wat vreselijk!!!!
Nope. Moeder is jonger dan Loren. Dochter ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
dochter van sophia loren?
Heel knap gedaan ja!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]in en als Truman... best knap gedaan:
[afbeelding]
Idem!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Heel knap gedaan ja!
Normaal gesproken vind ik Gary Sinise best een aantrekkelijke man...maar zo is het een griezel..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef twentemeisje het volgende:
Susan Sarandon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |