Ach Koen jij hebt ook niet te klagen. Ga ook wat doen dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nee wat dan?! JE MOEDER!Iemand die zijn hele dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op een forum zit noem ik een NERD! en daar heb jij NIKS maar dan ook helemaal NIKS over te zeggen.
Al is je moeder wel een milf zo volgens je fotoboek.![]()
Heet ie koen?!?!? Wat lieeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach Koen jij hebt ook niet te klagen. Ga ook wat doen dan.
Wauw. Je hebt het moeilijke woord-spelletje in mijn profiel opgelost. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ach Koen jij hebt ook niet te klagen. Ga ook wat doen dan.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:37 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Heet ie koen?!?!? Wat lieeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
Gefeliciflapsteerd!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
djdev je hebt de mijlpaal van 11000 overschreden!!
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
djdev je hebt de mijlpaal van 11000 overschreden!!
dat er geen fantopics of actionradiomededelingen aan te pas kwamen, je bent niet zo populair als tong80 zo te zienquote:
Zo. Meteen ff een lekker wijf ingesteld bij je profiel, altijd leuk.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat er geen fantopics of actionradiomededelingen aan te pas kwamen, je bent niet zo populair als tong80 zo te zien
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zo. Meteen ff een lekker wijf ingesteld bij je profiel, altijd leuk.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoeren, wie past dat icoon terug aan?!
Ik vin hem wel cool! Moet ik ook een keer maken!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:56 schreef AnthonyZeus het volgende:
Kon het niet laten toch een ander wijf te selecteren....Het is ook zo vreselijk retro-interactief
Doe je ding!!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik vin hem wel cool! Moet ik ook een keer maken!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben je een...
vrouw: Tieten laten zien
man: KUTNEWBIE
quote:Op donderdag 1 december 2005 09:26 schreef Frozen_Ice het volgende:
....sund, we need to get more chicks in here..
Wees welkom!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:18 schreef fhmbuurmeisje het volgende:
Here I amhahaha *lol*
![]()
Ik ben ook nieuw hier...![]()
Kussie Kimberley
[..]
tjah,quote:
Dat blijft problematisch ik heb nog een aanzetje gegeven vanaf haar eigen site maar ja..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |