Xebrozius geweldig lijstje! 1-malig aanbod, indien nodig kom ik helpen
Mijn to do list:
- Op diverse plekken in het openbaar sex hebben, niet stiekem ofzo maar echt uitgebreid en vooral ook naakt of nog jarretels aan en kousen ofzo.
- een dagje lesgeven op een middelbare school, zo'n buro waar je onderdoor kunt kijken en nou ja, jullie snappen het wel...
- mensen met wie ik een zakelijk contact of iig een net/beleefd contact te onderhouden heb shockeren met uitspraken, bewegingen, handelingen e.d. (evt. mooi te combineren met die eerste eigenlijk)
- aan wildvreemde mannen in het openbaar, bij voorkeur met veel mensen er omheen die het horen, vragen of ie stijf is na wat geflirt te hebben enz. (je weet wel, wanneer je ziet dat je contact maakt op die speciale manier)
-
met een vriendin uitgebreid over je sexleven en je geslachtsdelen praten in een overvolle metro en de meningen van geshockeerde mensen vragen-
naar zo'n gratis lijn bellen en een jongeman volledig gek maken, uren lang aan de foon houden en dan vervolgens hem naar de andere kant van nederland laten rijden voor een nep-date die nooit op komt dagen en dan toekijken vanaf een afstandje hoe hij gefrustreerd en boos tot de ontdekking komt dat het telefoonnummer wat je hebt opgegeven ineens niet meer in gebruik is terwijl hij die toch getest had van te voren en onderweg met succes
Nou ja, vooral sexgericht weer... omg ik heb nog veel meer van die kutgeintjes uitgehaald
En verder:
- een wereldreis maken
- de grootste en beroemste fokkerij van de wereld maken van mn hobbyfokkerijtje
- stennis schoppen in een duur restaurant
- een dagje als zwerfster doorbrengen en zoveel mogelijk goed voer en geld lospeuteren van mensen op een vaste locatie en vervolgens op een later tijdstip in galajurk en lekker volgevreten mijn "verdiende" geld uitgeven aan leuke hebbedingetjes op diezelfde locatie
- slachtoffer spelen als er juist een mooie man in de buurt is om me te "redden"
nou ja, ik kan nog wel ff doorgaan... Ik bedenk iedere dag wel iets wat ik ooit nog eens wil doen!
Veel dingen ook die ik op lijstjes van andere heb gelezen trouwens