quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
Mag ik eigenlijk nog stemmen? Of wordt het feit dat ik het afwijzen van Day's minpunt op Demins niet accepteerde, gezien als vrijwillige exit?
Ik kan ook Demins mijn onvoorwaardelijke liefde geven en jou slechts een paar Judaspunten...zeg het maar beebs...wat zal ut zijn ?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik voel een afstand........
Cuall-----------> ?????????????/
Demins----------> PC eend, Day, APK, Jappie
Niemand neemt jou uberhaupt serieus Gert...dus doe maar watquote:Op donderdag 1 december 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
Mag ik eigenlijk nog stemmen? Of wordt het feit dat ik het afwijzen van Day's minpunt op Demins niet accepteerde, gezien als vrijwillige exit?
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
zit ik me daarvoor uit te sloven
![]()
altijd stank voor dank
![]()
Ga voor de punten Cuall!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan ook Demins mijn onvoorwaardelijke liefde geven en jou slechts een paar Judaspunten...zeg het maar beebs...wat zal ut zijn ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef demins het volgende:
[..]
Ga voor de punten Cuall!!!
Heer Jappie! Dit had ik niet verwacht!![]()
Daar gaat mijn laatste kans op onvoorwaardelijke liefde...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga niet lopen smeken, laat staan op mijn knieen voor Jappie. Je mag de punten houden demins
![]()
Kijken of je dat nog zegt, teringlijer, als je met je kop op het trottoir ligt, mijn laars op je keel (of die van een van mijn broers) en de loop van een doorgeladen schietgeweer tussen je tandjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niemand neemt jou uberhaupt serieus Gert...
CW ...flugeltje....letten jullie even op ? Ik persoonlijk vindt dit veel en veel te ver gaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijken of je dat nog zegt, teringlijer, als je met je kop op het trottoir ligt, mijn laars op je keel (of die van een van mijn broers) en de loop van een doorgeladen schietgeweer tussen je tandjes.![]()
maar ja, dit zul je dan ook wel niet serieus nemen.![]()
vindt is zonder tquote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
CW ...flugeltje....letten jullie even op ? Ik persoonlijk vindt dit veel en veel te ver gaan.
Precies..............dat wis ik............snap je nu waarom niemand jou nog serieus neemt Gert ?quote:
Zit niet zo te zeiken over spelfoutjes man.quote:
Wis is zonder t!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies..............dat wis ik............snap je nu waarom niemand jou nog serieus neemt Gert ?![]()
Je gaad dur sleg van sgreive?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet wat dat slowchatten met je doet ?![]()
Wa...danquote:Op donderdag 1 december 2005 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je nu zelf niet wat dat slowchatten met je doet ?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken over spelfoutjes man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |