Ik, eerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef M-en-A het volgende:
Dat niet iedereen het altijd met de beslissingen van de leiding eens was (Zowel gericht tegen APK als Cuall) is iets dat niet te voorkomen is. Toch hebben beiden hun best gedaan om het allemaal zo goed en eerlijk mogelijk te doen verlopen.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef versabommie het volgende:
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
Plagiaat!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef versabommie het volgende:
Luciano ++ omdat ik het lullig voor hem vind dat ie zo gebasht wordt. Ik krijg een beetje Menno idee bij hem, onbegrepen en ondergescheten underdog... en tja daar heb ik dan weer een zwak voor he
Scanman -- dit keer niet eens omdat ie zo hoog staat maar omdat hij, ondanks alle complimentjes die hij krijgt, toch nog zo onzeker blijkt te zijn dat hij zenuwachtig wordt van mensen die het spel tactisch spelen.
Lovebear -- die doet te lief, dat kan haast niet echt zijn... die speelt het spel op een hele rare manier en dat vertrouw ik niet zo...
Pinball ++ Een man met veel verstand van humor!
APK ++ Ik zie je stemverklaring als een aanmoedigingsprijs! (Zal proberen vaker postend present te zijn)
Scanman -- Maar goed..., ik zal het wel weer verkeerd zien!
Thevulture +2 Omdat hij als één van de weinige zag dat de tafeltoespraak van Chantal acceptabel was, en niet meteen op de automatische piloot ééndimensionaal begon te Chankwallen. Vanwege nuance dus
Wickedangel +2 Vanwege het positieve Tan momentje
Cuall -2 Zie woensdag 09 november
Snaptnix ++ gewoon lief en goed gevoel voor humor
Versabommie ++ gewoon lief af en toe lekker tegendraads maar is leuk
Pinball -- Je moet er toch maar aan geloven we botsen veels te vaak
Milagro ++ Zeer intelligente vrouw.
trevanian: ++ Mooie screenshots.
zoalshetis -- Die zie ik nooit
laat het los Peter, LAAT HET LOS!quote:
Ik ga een poging wagen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
kweet niet of ik daar nog zonder meer kan gaan posten![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat het los Peter, LAAT HET LOS!![]()
trouwens Peet, je bent er als de kippen bij, je het dus continu zitten lurken zonder te stemmen?
ik ook maar zal wennen zijn met het zwaard van BANnocles boven mijn weke schedelquote:
Met dank aan alle trouwe fans niet vergeten. Zonder hun hadden we het nooit geredquote:
Alweer? Echt?quote:
mwah ik tik vrij snel en ben redelijk autistisch ....quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer? Echt?![]()
Ik zat net te denken: hoe ramt die mongool dat allemaal weer zo snel uit zijn typmachine.
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
Ik ga naar bed! Moet morgen weer naar de SC!
Bedankt allemaal!
![]()
Waar moeten we nu heen. Wil niet naar de SCquote:
Trustenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef demins het volgende:
Ik ga naar bed! Moet morgen weer naar de SC!
Bedankt allemaal!
![]()
We kunnen misschien het User Servival Game Afkick Centrum voor Offtopic berichten openen????quote:
Dat klopt, hier mag tenminstequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
iK WIL NIET NAAR DE SC!!! d´r zijn allemaal vreemden voor me en dit is zo´n lekker veilig hoekje ...
Toch een gevoel van, 'net te vroeg klaar gekomen'.quote:
daaromquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt, hier mag tenminsteook offtopic geplaatst worden
en gewoon een beetje dollen
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom![]()
zullen we een nieuw potje servival beginnen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |