Moest er even aan wennen maar tis inderdaad weer een mooi album... kijk er naar uit het live te mogen horen binnenkort!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
Net zijn nieuwe album voor het eerst beluisterd.
Het klinkt echt weer heel goed. Het is opzich niet echt nieuw en verrassend te noemen, hij maakt muziek die je mag verwachten maar doet dat dan ook uitstekend.
Het duurt nog zo lang voor het 20 november isquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Moest er even aan wennen maar tis inderdaad weer een mooi album... kijk er naar uit het live te mogen horen binnenkort!
![]()
De twee keren dat ik m live gehoord heb was het absoluut de moeite waard, enerverend! Het wachten zal de moeite meer dan waard zijn!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:28 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Het duurt nog zo lang voor het 20 november isZit al bijna dagen af te tellen
Je luistert graag naar Fall out boy en Jimmy Eat World, dus houd alstjeblieft je mond over muziek. Als er iemand is die geen smaak heeft....quote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Rnej het volgende:
ik vind zn cd zuigen, alleen Heartbeats is dus okay, en is dus een cover van The Knife....
http://www.youtube.com/watch?v=VrjwqXwyzNU&feature=related
waarom ik z'n cd vind zuigen? .. omdat het ongeinspireerde softe muziek is... maar blij dat iedereen m tof vindt dankzij die ene cover
Ga ook mn best doen... moet alleen gewoon werken en vrees dus t ergste.quote:Op maandag 19 november 2007 22:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoop dat ik er op tijd ben om lekker te kunnen zitten op een chille plek.
Da's een andere artiest.quote:Op maandag 19 november 2007 23:25 schreef Nashje het volgende:
Fuk als ik had geweten dat ie een concert gaf
Silent shout
En lidmaatschapquote:Op maandag 19 november 2007 23:24 schreef Setambre het volgende:
*mental note kaartje niet vergeten...
quote:Op zondag 18 november 2007 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je luistert graag naar Fall out boy en Jimmy Eat World, dus houd alstjeblieft je mond over muziek. Als er iemand is die geen smaak heeft....
Voorprogramma gemist...quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:47 schreef blue_funk het volgende:
Wat was dat voorprogramma ruk zeg. Volgens mij had die vent op een gegeven moment ook zoiets van whatever... Blij toe dat hij eindelijk de plug uit zijn gitaar trok! Pfft.
Maar José González... wow!!! Wat een prachtige vent, wat een prachtig optreden!![]()
[ afbeelding ]
LOL, idd... en z'n monkey tuning was ook funquote:Op woensdag 21 november 2007 00:05 schreef Setambre het volgende:
dat voorprogramma was idd om te huilen!
haha jose is toch echt een verstrooide dude zeg "This song is about......." speelt een paar accordjes * ehhh nevermind"
Had plaatsen op de 1e rij in het midden
Remiquote:Op woensdag 21 november 2007 09:23 schreef Setambre het volgende:
Christ Nitespeed, wat een dikke foto's!
Blue Funk haha volgens mij zat ik dan echt naast je, Was je alleen of was je met een vriendinnetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |