Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook niet.
Stam wel? Ik kan me alleen herinneren dat Stam aan PSV en Heerenveen refereerde.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Daarin staat alleen dat Ajax en PSV hem kunnen betalen, maar Stam heeft zelf idd alleen H'veen en PSV genoemd. De titel correspondeert niet met uitspraken van Stam. Conclusie : PSV blijft als enige over.
Jaja.quote:De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.
En waar komt dat bericht vandaan?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens het bericht wat ik heb gepost wel.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...![]()
Stam kost vast nog 5 miljoen of zoquote:Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Laat PSV nou geen geld hebben om Stam te halen.
Triest of niet, Stam is van harte welkomquote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
Dat heeft hier (of met Ajax) maar weinig te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef jna het volgende:
ach psv zal wel worden overgekocht door Abramovic, hij heeft weer wat geld erbij omdat ie cska heeft verkocht ofzo...
Eens. Ook niet bij Ajaxquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop niet dat ooit een zieke geest als Abramovic zijn intreden doet in het Nederlandse voetbal, dan is voor mij de lol er meteen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |