abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32737776
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ajax wou destijds Cocu ook voor de neus van PSV weg kapen en dat lukte ook niet .
Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.
pi_32737953
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb Cocu ook nooit horen zeggen dat er een kans was dat ie naar Ajax zou gaan hoor.
Stam wel? Ik kan me alleen herinneren dat Stam aan PSV en Heerenveen refereerde.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32738275
Ajax moet zich richten op het inferieure kaliber de Boertjes voor routine, al het andere materiaal dat nog echt iets toevoegt wil niet komen. Davids, Reiziger, Seedorf en Kluivert, ze kiezen allemaal voor andere clubs, terwijl minimaal een van hen allang had terug moeten keren.

Zie hier ook de keerzijde van de vele buitenlanders die men heeft gehad de laatste 10 jaar. Dat soort mensen komen na een succesvolle buitenlandse periode niet snel terug. Als Ajax meer NL'ers had gehad en had verkocht door de jaren heen, was de groep waaruit potentiele routine teruggehaald kon worden veel groter. Die komen eerder terug naar hun geboorteland.
pi_32738819
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Stam wel?
Volgens het bericht wat ik heb gepost wel.
pi_32738996
Daarin staat alleen dat Ajax en PSV hem kunnen betalen, maar Stam heeft zelf idd alleen H'veen en PSV genoemd. De titel correspondeert niet met uitspraken van Stam. Conclusie : PSV blijft als enige over.

En ik neem aan dat iedereen ook de interviews rondom PSV-Milan heeft gevolgd 'n maandje geleden, zijn commentaar en lichaamstaal op een terugkeer naar PSV was veelzeggend. Reken nou maar niet op Stam, dat voorkomt de zoveelste teleurstelling.
pi_32739143
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Daarin staat alleen dat Ajax en PSV hem kunnen betalen, maar Stam heeft zelf idd alleen H'veen en PSV genoemd. De titel correspondeert niet met uitspraken van Stam. Conclusie : PSV blijft als enige over.
quote:
De robuuste verdediger wil een overgang naar de Amsterdammers niet bij voorbaat uitsluiten, zo liet zijn manager Henk van Ginkel doorschemeren tegenover De Telegraaf.
Jaja.
pi_32739317
Om vervolgens in dat bericht met dat statement te verwijzen naar het financiele gedeelte. Zaakwaarnemers zijn er om hoge salarissen uit het vuur te slepen, en de belangstelling van Ajax wordt gebruikt om bij PSV de zaak wat aan te scherpen. De enige woorden die je van Stam zelf hebt kunnen lezen als geciteerde opmerkingen zijn PSV en H'veen, en niet Ajax.
pi_32739467
Stam zou best naar Ajax kunnen gaan hoor. Als je meer betaalt dan PSV, gaat ie gewoon naar Ajax denk ik.

Maar ja, een Stam maakt nog geen zomer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32739508
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgens het bericht wat ik heb gepost wel.
En waar komt dat bericht vandaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32739543
Toch snap ik nog steeds niet wat Stam überhaupt is komen doen na de open dag van Ajax. Er zal toch op de een of andere manier gesproken zijn.
slettebak [@] gmail.com
pi_32739663
haha het open dag incident, jij wist toch zeker dat het hem was JaWi? Vrij bizar
Houd van een lijntje.
pi_32739780
Ja, ik (en andere mensen) hebben er duidelijke foto's van. Heb zelfs nog even met hem gesproken.
slettebak [@] gmail.com
pi_32739905
Houd van een lijntje.
pi_32739979
Jeps.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 1 december 2005 @ 22:25:05 #190
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32740074
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:02 schreef Royal_Flush het volgende:

[..]

Vraag maar aan Indiaan of Patrick wie ik ben.Die ken je als echte Ajax-supporter toch wel??Zijn een vd weinige joden waar ik respect voor heb,ook al verschillen we van club!In onze tijd deden we niet steentjes gooien naar de ME of stoer in Stone Island lopen.Dus denk na voordat je wat zegt knulletje...
Alsof die mannen jou kennen....

Laat me niet lachen man..."in jouw tijd" ging ik al met Patje en Toni..(Indiaan) naar wedstrijden toe.
Denk je nou dat ze aandacht aan jou besteden.????
Ga lekker in je eigen topic trollen en laat de hier ziektes lekker achterwege....kneusje...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32740424
Ik geloof niet dat Stam haalbaar is maar zo'n bericht geeft evengoed een beetje hoop. Hij zou erg welkom zijn, dat zeker.
pi_32740500
Laat PSV nou geen geld hebben om Stam te halen.
pi_32740592
Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
Houd van een lijntje.
pi_32740596
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:39 schreef patrickt37 het volgende:
Laat PSV nou geen geld hebben om Stam te halen.
Stam kost vast nog 5 miljoen of zo
  donderdag 1 december 2005 @ 22:42:55 #195
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32740621
ach psv zal wel worden overgekocht door Abramovic, hij heeft weer wat geld erbij omdat ie cska heeft verkocht ofzo...
Jawel, je keek.
pi_32740686
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou wel een beetje triest van hem zijn als hij Ajax verkiest boven zijn oude club, maar ja van mij mag hij
Triest of niet, Stam is van harte welkom
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 1 december 2005 @ 22:46:03 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32740721
Stam zou wel goed zijn denk ik. Maar het blijven allemaal vage speculaties...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32740722
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef jna het volgende:
ach psv zal wel worden overgekocht door Abramovic, hij heeft weer wat geld erbij omdat ie cska heeft verkocht ofzo...
Dat heeft hier (of met Ajax) maar weinig te maken natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32740864
Ik hoop niet dat ooit een zieke geest als Abramovic zijn intreden doet in het Nederlandse voetbal, dan is voor mij de lol er meteen af.
  donderdag 1 december 2005 @ 22:50:56 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32740893
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoop niet dat ooit een zieke geest als Abramovic zijn intreden doet in het Nederlandse voetbal, dan is voor mij de lol er meteen af.
Eens. Ook niet bij Ajax .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')