jah dat snap ik welquote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om vrijheden kwijt te raken. Daar ben je immers zelf bij. Ik geniet wel ieder moment van de vrijheden die ik op dit moment heb. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden en ik heb met niemand rekening te houden.
In een relatie moet dat gewoon wel. Dat is geen probleem als het zover is, maar tot die tijd geniet ik graag van het feit dat dat nu nog niet hoeft...
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...quote:
Vrouwen met hoofdpijnquote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...![]()
ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..quote:
Vrouwen die in hun lip bijtenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik wil wat zeggen.. maar ik bijt op mn tong / cq lip..
* Ynske huggelt PhaE helemaal platquote:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Jaaaaaaa. kan dat? Ik heb een vreselijke hoofdpijn.. misschien helpt het, je weet maar nooit...![]()
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Joeykophouden
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
wij functioneren tenminste nog als we ziek zijn, jullie mannen gaan meteen onderuit op de bank, en doen of jullie dood gaan
quote:
daar hoef je je niet voor aan te stellenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In de hoop dat we misschien dan eens fatsoenlijk gepijpt worden in plaats van dat halve werk...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon nooit ziek!
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)quote:
Zou ik maar niet doen . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
euhm ik zal maar geen bluf zeggen he
trouwens hoelaat ga je weer richting het zuiden?![]()
gaaf zo'n uitgebreid referentiekaderquote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen mijn beperkte referentiekader wel ja! (dan spreek ik dus alleen voor mezelf)
Dan doe je het echt niet goed . . .quote:Op donderdag 1 december 2005 13:45 schreef AirwiN het volgende:
En afscheid moeten nemen van alle vrijheden waar ik nu over beschik? Echt niet!
Is goed hoor.....quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef AirwiN het volgende:
Ik waag wel een poging dan... Moet je dat hartje alleen even wegdenken...![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou ik maar niet doen . . .
moet nog terug naar Limburg vrijdagquote:Ergens in de middag pas, maar je kan beter een vrije dag nemen
Wees niet bangquote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef PhaE het volgende:
Sjongejonge..
Ik ben EVEN weg om daadwerkelijk wat werk te verzetten, is iedereen opeens serieus!
Eerst inlezen, dan oordelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je het echt niet goed . . .![]()
![]()
Wat denk je wel niet dat ik ben ?? Een taxibedrijf of zo ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |