Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...quote:
Achquote:Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker dat programma waarin ze commentaar levert op het uiterlijk van anderen terwijl ze er zelf inmiddels ook niet echt fris en fruitig meer uitziet...
Ik maak een combi van. Eet aan mijn buro en ga 15 minuten eerder naar huisquote:Op donderdag 1 december 2005 12:21 schreef PhaE het volgende:
Pauze is voor mietjes.
Net als lunchen trouwens.
* PhaE gaat gewoon door = half uurtje eerder naar huis
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:57 schreef Scorpie het volgende:
foto!
Dank je voor het logoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een van de films die door de tijd (en het internet) grotendeels vergeten is en eigenlijk best wel terecht.
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
Pauze... !!
Cara heeft een kop thee nodig...![]()
Hoi Marc.. gaat het een beetje?quote:
Das een idee. jammer dat ik niet zo assertief ben...quote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is een idee,
lekker iemand je bed mee insleuren
en saampjes aan een winterslaapje beginnen
zo lekker een iemands armen
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goedquote:
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik irriteer me nu al mateloos aan mijn 'collega's' dus komt helemaal goed
En hoe is het met jou?
En je koffie verslaving dan ??quote:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .quote:Oops.. ik zie dat ik volgens PhaE een mietje ben...![]()
Ik heb geen koffieverslaving hoor.. ik drink ook sloten thee...en vooral als ik me niet echt top voel.. zoals nu dus!!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En je koffie verslaving dan ??![]()
[..]
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Gaat wel is iig beter dan slecht, om het positief te houden maar danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel.. maar kan altijd vele malen beter...
Jou "mood" deze week had niet met je collega's temaken toch? voel je daarover dan wat beter nu?
Vooral niet bij de pakken gaan neerzitten ( tsss hoor wie dat zegt..)
zacht gekookt zekerquote:
Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat verquote:of een schijtlaars...
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:36 schreef ThunderChild het volgende:
Je bent een meisje, dus automatisch een mietje . . .![]()
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, mijn mood heeft er niets met mijn collega's te maken, maar met dingen waar ik toch niets aan kan doen of geen invloed op heb (of misschien wel en wil ik dat niet weten). T is wel dat mijn collega's niet echt helpen. Ik zal ook blij zijn als ik iets anders heb. Zelden zulke asociale mensen gevonden (en nee, dit geldt niet voor alle maar wel voor een aantal helaas).
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achterquote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al....en geloof me het machteloze gevoel komt me bekend voor... sommige dingen overkomen je.. en daar moet je maar mee zien klaar te komen..(ook al ben je er niet klaar voor..) er is dan maar een weg.. recht vooruit.. ) En hopen dat het goed komt..bléh!
Ja.. meestal wel..quote:
Ja .. eigenlijk wel hé? op laarzen moet je zuinig zijn...quote:Ik weet dat je laarzen verzameld, maar gaat dit niet wat ver![]()
Flubberbuikje intrekken...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
voor de mannen onderons, euhm borst naar voor, bierbuik intrekken
en mijn tieten danquote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
kin omhoog, tieten naar voren, kont naar achter![]()
we komen er allemaal wel
voor de mannen onderons, euhm borst naar voor, bierbuik intrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |