begeleider ( in een kindertehuis voor verstandelijke gehadicapte kinderen)quote:Op woensdag 30 november 2005 23:22 schreef Toeps het volgende:
Wat voor werk gaat het hier over?
niks anders voorgevallen maar ze is niet op staande voet ontslagen he ze is geschorst dat kan maar voor 1 week met evt verlenging met nog 1 weekquote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef Flyingdutchman het volgende:
Als zij op staande voet is ontslagen zal zij een reden moeten hebben gekregen. Deze tekst lezende ga ik er vanuit dat het hier dan gaat om te snel praten en de mimiek?
Er heeft zich überhaupt geen voorval voor gedaan die een ontslag op staande voet rechtvaardigen als in: diefstal, dronkenschap of mis-management.
Ik zal het nog even verder uitzoeken, maar 1 ding begrijp ik niet...je spreekt over zelf opgestapt en over schorsing/overplaatsing?
Hoe zit het nou?
dude als je geschorst bent, wat loop je dan te zeiken over dat je ontslagen bent?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef murp het volgende:
[..]
niks anders voorgevallen maar ze is niet op staande voet ontslagen he ze is geschorst dat kan maar voor 1 week met evt verlenging met nog 1 week
en ze zit niet meer in haar proeftijd
Nou niet om lullig te doen ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 23:23 schreef murp het volgende:
[..]
begeleider ( in een kindertehuis voor verstandelijke gehadicapte kinderen)
nee, totaal niet; wat is de relatie tussen dit en het geval dat je in de OP beschrijft?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef murp het volgende:
er was eens een collega van mij, die hardstikke goed haar werk deed. ze begeleidde de kinderen heel goed en was ook persoonlijk begeleider van sommige kids. Op haar werk had niemand dus wat aan te spreken. Soms kan zij best wel hard om de hoek komen omdat zij zegt wat ze denkt. Onze locatie hoofd is daardoor "misschien" opgestapt en die heeft "waarschijnlijk tegen haar chef zitten klagen.
dus zij bij haar op het matje geweest, en daar kreeg ze dus allemaal te horen wat niet goed was.
de volgende morgen moest ze bij de grote baas komen en die zei dat ze niet meer op het locatie mag werken die ze doet en daar dus ook geen stap mag zetten..
ik hoop dat het een heel klein beetje duidelijk is
Het wordt langzaam een beetje duidelijker.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef murp het volgende:
dus zij bij haar op het matje geweest, en daar kreeg ze dus allemaal te horen wat niet goed was.
Nou, als het jou wel duidelijk is: waarom wordt iemand op basis van 1 minpunt in het functioneren op geschorst? Als ze haar er zo te zien in wilden luizen zullen ze vast vooraf gezorgd hebben dat eea dichtgetimmerd was, en dat is zo'n vage en relatief onbelangrijke klacht duidelijk niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, nu weet ik het wel weer met de reacties in de zin van "de OP is onduidelijk". Wat mij betreft is het wél duidelijk en iemand anders heeft het redelijk samengevat.
Vanaf hier wordt er gewoon on topic gereageerd en anders klik je maar op dat mooie kruisje rechts bovenin.
Dát weet ik dus niet en vraag is dan ook de collega van TS daaraan kan doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nou, als het jou wel duidelijk is: waarom wordt iemand op basis van 1 minpunt in het functioneren op geschorst? Als ze haar er zo te zien in wilden luizen zullen ze vast vooraf gezorgd hebben dat eea dichtgetimmerd was, en dat is zo'n vage en relatief onbelangrijke klacht duidelijk niet.
Vrij weinig.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dát weet ik dus niet en vraag is dan ook de collega van TS daaraan kan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |