Jammer, met zo'n opmerking diskwalificeer je jezelf als een serieus te nemen deelnemer aan deze discussie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent per definitie muzikaal laag begaafd als je van Kane houdt.
Ik geloof dat ik het genoeg heb onderbouwd. Zolang jij niet in staat bent mijn verhaal te ontkrachten, heb ik gewoon gelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer, met zo'n opmerking diskwalificeer je jezelf als een serieus te nemen deelnemer aan deze discussie.
Zeer trieste opmerking.![]()
Dan zijn Radiohead, Gorillaz, Arctic Monkey, Gavin deGraw en Guns n Roses zeker ook voor laag begaafde mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil er best nog even iets over kwijt hoor.
Je bent per definitie muzikaal laag begaafd als je van Kane houdt.
Denken dat Kane het zelfde nivo is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan zijn Radiohead, Gorillaz, Arctic Monkey, Gavin deGraw en Guns n Roses zeker ook voor laag begaafde mensen![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Denken dat Kane het zelfde nivo is.
OMGquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan zijn Radiohead, Gorillaz, Arctic Monkey, Gavin deGraw en Guns n Roses zeker ook voor laag begaafde mensen![]()
Want dat vind ik nog beter, wel iets minder vet live; maar goed.
Wat is de link tussen kane en die groepen? Tot nu toe een lachwekkende vergelijking.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Want dat vind ik nog beter, wel iets minder vet live; maar goed.
Hun muziek is beter, ook live; maar qua show en energie heeft alleen GnR dat een keer kunnen benaderen. Gavin deGraw is ook een god live, maar dat zit hem puur in de muzikaliteit en de kwaliteit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is de link tussen kane en die groepen? Tot nu toe een lachwekkende vergelijking.
En zij zijn live minder dan kane?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik wilde even aantonen dat ik mezlef niet als muzikaal laag-begaafd classificeer door aan te geven dat ik ook erg gecharmeerd ben van meer geaccepteerde muziek
Weet je hoe dat komt? Omdat die hagenaren nou eenmaal veel energetische muziek in hun repertoire hebben. Daarnaast hebben ze veel show nodig om het klapvee te vermaken en bepaalde dingen te compenseren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hun muziek is beter, ook live; maar qua show en energie heeft alleen GnR dat een keer kunnen benaderen. Gavin deGraw is ook een god live, maar dat zit hem puur in de muzikaliteit en de kwaliteit.
Ik wilde even aantonen dat ik mezlef niet als muzikaal laag-begaafd classificeer door aan te geven dat ik ook erg gecharmeerd ben van meer geaccepteerde muziek
Als ik die show vervolgens kan waarderen is daar toch niks mis mee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Omdat die hagenaren nou eenmaal veel energetische muziek in hun repertoire hebben. Daarnaast hebben ze veel show nodig om het klapvee te vermaken en bepaalde dingen te compenseren.
Ja leuk, daar kom je natuurlijk voor. Ik kom meestal voor de muziek als ik naar een concert ga. Als ik show wil, ga ik wel naar de bioscoop of naar de kermis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik die show vervolgens kan waarderen is daar toch niks mis mee?
Als ik naar Kane ga kom ik voor de show.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja leuk, daar kom je natuurlijk voor. Ik kom meestal voor de muziek als ik naar een concert ga. Als ik show wil, ga ik wel naar de bioscoop of naar de kermis.
En een liefhebber komt voor de muziek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik naar Kane ga kom ik voor de show.
De muziek maakt de show nog altijd. Dinand niet. Ik had ook liever een begenadigd zanger aan het hoofd van de band gezien. Dinand is een ondernemer. Ik zie Kane dan ook als band met Dinand als onderdeel van die band.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En een liefhebber komt voor de muziek.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hun muziek is beter, ook live; maar qua show en energie heeft alleen GnR dat een keer kunnen benaderen.
Ik vergelijk ze toch ook niet qua muzikaal en technisch kunnen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Benaderen? Grapje, zeker?
Axl met Dinand vergelijken lijkt me net zoiets als Thom Yorke met Mariah Carey vergelijken. En de vergelijking tussen Kane's gitarist (ik weet niet eens hoe hij heet) en Slash lijkt me ook niet helemaal op z'n plaats.
De riffs van kane zijn altijd hartstikke simpel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Slash is na Jimmy Hendrix de beste gitarist ooit. Dennis van Leeuwenis overigens wel beter dan Edge
Energie en show had je het toch over? Slash speelt met meer energie en meer passie dan die fashion-victim gestylde gitarist van Kane. Axl's hele leven lijkt wel een show en als er ergens energie vanaf druipt is het wel Axl's optreden of het nou negatieve of positieve is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze toch ook niet qua muzikaal en technisch kunnen?
Slash is na Jimmy Hendrix de beste gitarist ooit. Dennis van Leeuwenis overigens wel beter dan Edge
Ik heb het nergens over u2. Wil je ze niet met kane vergelijken trouwens? Doet me denken aan een bepaalde uitspraak van dinand, een aantal jaren geleden.quote:
Waar baseer je dat op? Ik denk dat Kane niet verder komt dan Nederland om dat er een rockster wannabe met een haags accent nederlands engels staat te hijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Kane is te netjes. Geen mening, geen passie, geen overtuiging. Niks te melden. Het voegt niets toe.
Op de interviews die ik lees, ik zie hun video's op TV, ik zie interviews met de bandleden, ik hoor de muziek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ik denk dat Kane niet verder komt dan Nederland om dat er een rockster wannabe met een haags accent nederlands engels staat te hijgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Slash is na Jimmy Hendrix de beste gitarist ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |