Jeetje.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zou jij als je dan zo geweldig slim zou zijn eens argumenten willen geven waarom het zo dom is?
[..]
Dus je geeft toe dat niet alleen jij het alleen voor het geld zou doen en niet voor de muziek?, dat zou betekenen dat Anouk het ook niet voor de muziek zou doen.
Jij komt er mee dat je aanneemt dat ik tegen commercieele muziek ben als ik jou ervan beschuldig te luisteren naar muziek die er alleen maar voor bedoeld is om er geld mee te verdienen, dan geef ik vervolgens een lijstje met bands die ik luister en dan ook nog een lijst met die helemaal geen geld vragen voor hun muziek en dan ben ik dom?, ja kom ff zeg..
En stop eens met iemand gelijk dom te noemen.
@Tobbes: ja The Offspring heeft geld verdiend aan hun muziek, niets mis mee, alleen zijn ze de laatste jaren zo veranderd om te zorgen dat ze geld verdienen en het niet echt meer voor de muziek doen die ze zelf leuk vinden, maar voor wat verkoopt (dit waarschijnlijk ook door druk van de platenmaatschappij, maar dat is puur speculatie (waarom wilt/moet iemand ook persé ineens meer gaan verdienen)).
The Rolling Stones waren ook een vernieuwende band, niet ondenkbaar dat je er dan flink wat geld mee verdiend.
De Beatles, die kan ik gewoon niet uit staan, maar dat is weer een helemaal aan smaak gerelateerde discussie die niet in dit topic past.
@Troeta: Haar eigen geld gaat echt niet op in CDs, apperatuur, tours ed, dit betaald de platenmaatschappij, het klinkt dus ook zeer onwaarschijnlijk dat Anouk haar moeder's huis moest verkopen voor een Amerikaanse tour en dan nog.. je moeder's huis verkopen en niet je eigen?, zij is toch ook niet de eigenaar van dat huis?
Verder zal ze natuurlijk ook nooit slagen in de VS, elk land heeft zo wel zn bands die puur de zelfde uitgebuite populaire formule volgen en al zeker in de VS.
Nou, nou, wat een intelligent antwoord, je bent zeker finaal uitgelult, geeft niet hoor, dat jij eenmaal een pophoer bent kun je met zo'n lage intelligentie niets aan doen.quote:
Je blijft maar steeds bevestigen wat ik al eerder zei. Ik hoef dus niet eens antwoord te geven, dat doe je zelf al. Niveau verschil enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een intelligent antwoord, je bent zeker finaal uitgelult, geeft niet hoor, dat jij eenmaal een pophoer bent kun je met zo'n lage intelligentie niets aan doen.
Ik ben net wakker en jij bent hier de gene die zich o zo geweldig vindt, als je ze verschrikkelijk arrogant bent moet je het natuurlijk ook kunnen onderbouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:37 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Je blijft maar steeds bevestigen wat ik al eerder zei. Ik hoef dus niet eens antwoord te geven, dat doe je zelf al. Niveau verschil enzo.
En als je daardoor lekkerder slaapt; ik ben degene met het laagste niveau. Ik luister alleen maar pop-muziek, al mijn antwoorden zijn totaal niet doordrenkt van enige vorm van ironie of sarcasme en ik scoorde op de laatste IQ-test die ik gedaan hebt 75, bijna tegen het zwakbegaafde aan dus. Daarbij komt dat ik er zeker van overtuigd ben dat intelligentie en muzikale voorkeur zeker aan elkaar gerelateerd zijn.![]()
Weltrusten, lieverd. Sluit je oogjes maar weer lekker.![]()
Idd, steningen zou een een mooi einde voor ze zijnquote:
Je snapt werkelijk helemaal niets, he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en jij bent hier de gene die zich o zo geweldig vindt, als je ze verschrikkelijk arrogant bent moet je het natuurlijk ook kunnen onderbouwen.![]()
Jezus, ik ben in een tijd niet zo'n arrogante kneus op dit forum tegen gekomen, je hebt niks aan argumenten geven en de replies die je gaf die er enigszins op leken heb ik al ontkracht, dus als je niet meer reageerd bewijs je je eigen stupiditeit nog maar eens, scroll jij eens terug, lees mn reacties, groei een paar hersenen en reageer eens normaal voordat je iemand gelijk een dom, mongool en poser noemt, terwijl jij hier het overgebruikte zelfde uitgebuite ubercommercieele muzieksysteem in stand houd, weet je wat, reageer maar niet meer, je hebt toch niets zinnigs te zeggen, je kan me dom vinden maar at least onderbouw ik mezelf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef PhoenixPerry het volgende:
Je snapt werkelijk helemaal niets, he?
Ik heb het je al uitgelegd en je snapt het simpelweg niet. Dan ga ik het natuurlijk niet nog 4x uitleggen. Maar ik ben je een beetje zat, je domheid begint me te irriteren. Adios motherfucker!
Niets mis met je ergernissen uitenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:27 schreef Mr_Booze het volgende:
De zeiknichten van FOK! zijn weer bezig.. Als je een band toch vreselijk vind waarom besteed je er dan nog aandacht aan?![]()
Aangezien ze Kane zo erg haten, zullen ze niet vaak meer nummers / hele albums van de band hebben gehoord, nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Tobbes het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel nummers al die bashers van Kane daadwerkelijk kennen behalve Something to Say, Rain Down on Me en Where Do I Go NOw
Wat natuurlijk ook logisch is. Met een single zet een band zich in de etalage, laten ze het beste van zichzelf horen. Hiermee kan een band iemand overhalen de CD te luisteren of te kopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aangezien ze Kane zo erg haten, zullen ze niet vaak meer nummers / hele albums van de band hebben gehoord, nee.
Alsof de Kane-fans de singles ook automatisch het beste van Kane zelf vindenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook logisch is. Met een single zet een band zich in de etalage, laten ze het beste van zichzelf horen. Hiermee kan een band iemand overhalen de CD te luisteren of te kopen.
Maar als je al uitslag krijgt van alleen die singles lijkt het me niet meer dan logisch dat je aan een heel album niet begint.
Precies. Een nummer als 'Our Hearts Will Beat As One' is nooit als single uitgebracht, terwijl het echt een van de mooiste Kane-nummers ooit is, imho.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Tobbes het volgende:
Volgens mij brengt Kane de meest commerciele muziek uit op single. En deze singles worden het meest gepromoot ook. Een single als Let it Be is door velen vergeten terwijl dit toch een van de betere nummers is. Ik vind veel van de singles tot de mindere Kane-nummers behoren.
Als ik er 1 moet kiezen ga ik denk ik voor Love For The Sake of Life.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies. Een nummer als 'Our Hearts Will Beat As One' is nooit als single uitgebracht, terwijl het echt een van de mooiste Kane-nummers ooit is, imho.
Het zal me werkelijk waar worst wezen wat kane aanhangers de beste nummers vinden. Dat was ook de vraag niet. Waarom zou ik de moeite gaan nemen om naar meer van die bagger te gaan luisteren als ze de nummers die ze op single uitbrengen om te kotsen vind?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Alsof de Kane-fans de singles ook automatisch het beste van Kane zelf vinden? Kane-haters doen niet eens de moeite meer nummers van Kane te luisteren, daar waar mensen die moeite WEL nemen eerder overtuigd kunnen raken van de kwaliteit van Kane.
Omdat jij praat over 15% van de Kanemuziek dat imo niet representatief is voor het hele repertoire.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk waar worst wezen wat kane aanhangers de beste nummers vinden. Dat was ook de vraag niet. Waarom zou ik de moeite gaan nemen om naar meer van die bagger te gaan luisteren als ze de nummers die ze op single uitbrengen om te kotsen vind?
Ik vind 15% anders een aanzienlijk percentage.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Omdat jij praat over 15% van de Kanemuziek dat imo niet representatief is voor het hele repertoire.
NIet als het niet representatief is voor de andere 85%...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind 15% anders een aanzienlijk percentage.
Je maakt mij niet wijs dat die 15 dusdanig afwijkt van de andere nummers dat dat niet vergeleken kan worden en ze uitgerekend uit die 15% hun singles halen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
NIet als het niet representatief is voor de andere 85%...
Amenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik wil er best nog even iets over kwijt hoor.
Je bent per definitie muzikaal laag begaafd als je van Kane houdt.
Omdat het muzikaal niks voorstelt, in geen enkel perspectief. Omdat het over een zeer slechte zang beschikt. Omdat het geluid verre van origineel is. Omdat het gebaseerd is op bestaande muziek en/of accoorden. Omdat het tekstueel niks meer voorstelt dan onsamenhangende clichematige rijmwoordenboek rommel. Omdat het een uiterst commercieel, uitbuiterig catalogus-rockbandje is. Omdat het geen liefhebbers zijn, slechts uitvoerders. Omdat de grootste hypocriete zelfingenomen blaag op aarde "dinand" erbij betrokken is.
En last but not least is men per definitie simpel als men niet in staat is de muziek van kane aan de hand van een aantal simpele criteria te kunnen beoordelen en concluderen dat 't gewoon omhooggevallen rotzooi is.
Ten eerste is het andersom, de singles worden de meest commerciele muziek. De rest is niet geschikt voor de massa, dus worden ze niet op single uitgebracht (levert geen geld op). Het is zo gemakkelijk bij die gasten. Allemaal puur voor 't geld te doen. Ras-artiesten hoor! Grote jongens! Incluis -notabene- een sponsor, Rizla. Een rookmerk aan je band verbinden. Erg consequent van je dinand!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Tobbes het volgende:
Volgens mij brengt Kane de meest commerciele muziek uit op single. En deze singles worden het meest gepromoot ook. Een single als Let it Be is door velen vergeten terwijl dit toch een van de betere nummers is. Ik vind veel van de singles tot de mindere Kane-nummers behoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |