quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jouw berichten waren inderdaad een positieve uitzondering op de bagger van de rest.![]()
Mij maakt het niet uit Roel of Dido is vind het alle twee best.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef D.Rose het volgende:
Dido mag naar huis, iedere dag dezelfde beelden met Roel zijn erg vermoeiend
Deep Throatquote:Op woensdag 30 november 2005 22:39 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben we gezien?
Oe, gezellio, heb je alweer van de Tia zitten slurpen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, mijn moeder belde net. Da's niet fijn, als je een beetje teut bent![]()
Dido - The Horror IVquote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben ze gezien?
In zijn dromen zeker, Ingrid heeft gehoord hoe Rob over haar praat. Als Ingrid nu nog voor hem valt, was al onmogelijk, is ze een domme doos.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:40 schreef Falco het volgende:
Rob gaat Ingrid versieren in de jacuzzi
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
zit ik je voor jan lul antwoord te geven, of hoe zit dat?
Ik heb jou heel serieus antwoord gegeven en wat krijg je danstank voor bagger
![]()
Neeeee, drambuiequote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, gezellio, heb je alweer van de Tia zitten slurpen?![]()
En mams had het natuurlijk binnen 10 seconden door?
Maar gelukkig ben je oud en wijs genoeg om dat lekker voor jezelf te bepalen.![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, jouw berichten waren inderdaad een positieve uitzondering op de bagger van de rest.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef Acree het volgende:
Welke film hebben ze gezien?
Ingrid weet dat al... ze zat aan de deur af te luisteren toen Rob er over praatte tegen Joost en Roel.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Zo jammer dat ze Rob's versierplannen niet hebben laten zien.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef bunnyma het volgende:
[quote]Op woensdag 30 november 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?
Ik had even een Didoïsche psychose...quote:Mijn best gedaan!![]()
En niet te vergeten linda en roel in bed.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Zo jammer dat ze Rob's versierplannen niet hebben laten zien.
Had ik op de Talpa-site gezien. Is het niet verbijsterend dat Ralph daar niet op staat?!?!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Filmpje staat inmiddels op Talpa (bb foto/video)
Dus snel ff kijken
edit: alleen maar 1 minuut highlighs![]()
Helaas alleen de highlights, zo word je wel een mening opgedrongen door BB(maar we trappen er niet inquote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus snel ff kijken
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?[quote]
Mijn best gedaan!![]()
Yak...nu vraagt hij ook een muziekje aanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:51 schreef Falco het volgende:
Ieeuw Rob. Hij wil echt kussen met Ingrid, de lul
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dus snel ff kijken
quote:Dan lopen ze de ‘bioscoopzaal’ in. Dido gaat naast Roel zitten maar vertelt er wel bij: "Ik wordt helemaal gek als ik dat ga zien.
Heeft ze ook al lang tegen hem gezegdquote:Op woensdag 30 november 2005 22:51 schreef pullup het volgende:
Rob is 2 seconden weg en die schattige |Lieske neemt de kans waar om hem zwart te maken![]()
![]()
Over Rob: '' Jij sneaky motherfucker"
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:52 schreef melke het volgende:
Dido: stom he Roel, dat iedereen zich er uit gaat lullen. Schijnheilig. Ik ben echt niet schijnheilig. Moet je haar nou net horen.
Hoe kan dat nou, Lieve Liesje roddelt nóóit!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:51 schreef pullup het volgende:
Rob is 2 seconden weg en die schattige |Lieske neemt de kans waar om hem zwart te maken![]()
![]()
Tanja, Rikkert en Menno ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik op de Talpa-site gezien. Is het niet verbijsterend dat Ralph daar niet op staat?!?!
Heeft ook nooit in de leader gestaan bij de uitzendingenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Tanja staat ook niet op die poster![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
Alle genomineerde hebben weer het FOK CAPS BOEK gekregen.
Die houdt niet op papier!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Tanja staat ook niet op die poster![]()
/ vergeten!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Hallo? Quoten jullie mij? Hey? Hallo? Waarom quoten jullie mij niet? Ik zeg toch wat? Hallo? Falco? Joehoe? Hey, ik zeg wat! Waarom quote je me niet? Yellow_first is dat alles die smiley? Waarom ga je niet in op mijn inbreng dan hey? Hallo? Ik zeg de hele tijd wat hier maar er reageert amper iemand op mij. Zeg? Hey! Hallo? ik ga in op wat hier gebeurt, ik zeg daar wat over, jullie zeggen en typen van alles maar ik word niet gequote! Quote mij nou eens! Ooohhh echt dat steekt hoor!! Hey quoten jullie me nou eens wat meer hey! Hey?[quote]
Mijn best gedaan!![]()
Dit is wel heel erg stoute Liesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:51 schreef pullup het volgende:
![]()
Ik vind het STOM!!!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft ook nooit in de leader gestaan bij de uitzendingen
Edit: Op de laatste foto van de leader
En iemand die begint met een S en eindigd op man ookquote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Dat er niemand een traan laat. (bij haar vertrek)
Nou regenworm zal wel een traan laten.
Ik weet het niet, vanavond word ze toch wel weer positief neer gezet. En ik weet ook niet of het goed is voor de kijkcijfers als een leuk vriendengroepje bij elkaar blijftquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Arme Lieske, ze denkt echt dat ze weggaat en ik denk dat die Hummie daar ook over denkt!
Scanman ookquote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En iemand die begint met een S en eindigd op man ook
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Woesteinroos ookquote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
Ik weet het niet zo heel zeker meer, hier staat het volledige verhaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat je je eigen naam kunt spellen.quote:
In de tv uitzendingen niet daar wordt ze negatief neergezet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vanavond word ze toch wel weer positief neer gezet. En ik weet ook niet of het goed is voor de kijkcijfers als een leuk vriendengroepje bij elkaar blijft
Kom je daarna nog even gedag zeggen hier, of is het meteen over en uit?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat je je eigen naam kunt spellen.
Moeten we een topic 'Regenworm kom terug, alles is vergeven' openen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom je daarna nog even gedag zeggen hier, of is het meteen over en uit?
Zal ook veel van de reguliere uitzending morgenavond afhangen, kunnen ze bepaalde personen helemaal met de grond gelijk makenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de tv uitzendingen niet daar wordt ze negatief neergezet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:00 schreef melke het volgende:
[..]
En ik weet ook niet of het goed is voor de kijkcijfers als een leuk vriendengroepje bij elkaar blijft
Ja leuk hè. Ik ben echt veeeeel leuker als ik bezopen ben.quote:
Natuurlijk kom ik nog even gedag zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom je daarna nog even gedag zeggen hier, of is het meteen over en uit?
Misschien kunnen we een accountje aanmaken voor Lieske op fok komend vrijdag. Vind ik een mooi cadeautje voor regenworm. Dat gun ik hem wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moeten we een topic 'Regenworm kom terug, alles is vergeven' openen?![]()
Nee, dit hoort bij het spelquote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moeten we een topic 'Regenworm kom terug, alles is vergeven' openen?![]()
Denk het niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
Één ding weet ik zeker, morgen gaat Lieske naar huis
Droogklootquote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik nog even gedag zeggen.
Het lijkt mij verschrikkelijk leuk.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een accountje aanmaken voor Lieske op fok komend vrijdag. Vind ik een mooi cadeautje voor regenworm. Dat gun ik hem wel.![]()
O, inmiddels is het al "bezopen"? Best knap dan, dat je de korte en de lange ij/ei nog uit elkaar kon houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja leuk hè. Ik ben echt veeeeel leuker als ik bezopen ben.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik nog even gedag zeggen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:06 schreef Rammstein68 het volgende:
ik ben na vanavond die Roel zo ziek, dat gezeik van die zakkenwasser dat Lieske hem genomineerd heeft net dat een heel lang gesprek, blergh, walgelijk want die oetlul vergeet dat hij en dat weekdier (en de rest) allemaal Lieske genomineerd hebben.
Roel is gewoon de zwakste schakel in het hele huis, hij doet alsof hij heel wat is maar in wezen is hij een zielig patsertje dat niet tegen zijn verlies (of nominatie kan).
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
Één ding weet ik zeker, morgen gaat Lieske naar huis
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat je je eigen naam kunt spellen.
Meer in de live uitzending daar kijken meer mensen naar en zijn potentiele stemmersquote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zal ook veel van de reguliere uitzending morgenavond afhangen, kunnen ze bepaalde personen helemaal met de grond gelijk maken
Watjequote:Op woensdag 30 november 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben maar gezellig mee gaan doen, al is het met mate. Ben aan de Italiaanse wijn. Heb ik leren drinken in Italië.
Kijken of ik dalijk ook wat leuker word, hard nodig.
Ik vind ze allebei infantiel, wat ze ook zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vinden er meer het infantiel dat Dido en Roel nu ook al praten over "het badje"![]()
Volgens een oud draaiboek wel... maar dat kan aangepast zijn ondertussen.quote:
Ingrid en Nath hebben het ook steeds over het badje.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vinden er meer het infantiel dat Dido en Roel nu ook al praten over "het badje"![]()
Hoezo???quote:Op woensdag 30 november 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
Wat zit die Lieske weer vies te roddelen trouwens.
Echt een vaderlijk advies... niks mis mee vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:14 schreef pullup het volgende:
Lieske krijgt de wijze raad van Rob dat er waarschijnlijk een heleboel jongens zijn na Big Brother die haar 'extra' leuk zullen vinden en dat ze heel rustig een paar maanden de tijd moet nemen.
![]()
Is ze vandaag jarig dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Een felicitatietopic voor Chantal is zeker geen goed plan
Zal geen stromlooptopic worden ben ik bang. Al had ze de laatste tijd wel meer fans hier op fok.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
gewoonquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn toch ook kleuters??quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
Roel en Dido weten niet wat tongzoenen is alleen maar van die kleuter kusjes.
Maak maar aan dan... of moet ik het doen?quote:
Met zo'n lichaam geef ik Rob voor één keer gelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 23:14 schreef pullup het volgende:
Lieske krijgt de wijze raad van Rob dat er waarschijnlijk een heleboel jongens zijn na Big Brother die haar 'extra' leuk zullen vinden en dat ze heel rustig een paar maanden de tijd moet nemen.
![]()
Chantal ziet er inderdaad lekker uit jaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met zo'n lichaam geef ik Rob voor één keer gelijk
[afbeelding]
Dat soort "adviezen" geef je toch niet tegen een studente die al op zichzelf woontquote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Echt een vaderlijk advies... niks mis mee vind ik.
Dan praat ik nooit meer tegen jequote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak maar aan dan... of moet ik het doen?
Zou die nu ook de kerels van zich af moeten slaanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal ziet er inderdaad lekker uit ja![]()
Ik merk bij mezelf dat ik er toch wat moeite mee zou hebben, mijn naam aan zo`n topic te verbinden.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
Maak maar aan dan... of moet ik het doen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef essie05 het volgende:
Dido: ze zorgen gewoon zelf dat ik teveel aandacht krijg
![]()
oke ik heb chantal gedeleted.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chantal ziet er inderdaad lekker uit ja![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Wie bedoeld ze eigenlijk met 'ze'? BB?
Ja, er ontstaat zo toch een soort mini-Chantalquote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ah, en nu is Naat aan de beurt bij Liekse, die roddelen als heerlijk tijdsverdrijf ontdekt heeft.
Dan open ik hem welquote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat ik er toch wat moeite mee zou hebben, mijn naam aan zo`n topic te verbinden.
Als het Tan zou zijn geweest, was het anders.
Die mis ik nog steeds (want die was gewoon echt fantastisch)
Gert begin je nu niet iets te overdrijven.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ah, en nu is Naat aan de beurt bij Liekse, die roddelen als heerlijk tijdsverdrijf ontdekt heeft.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Als het Tan zou zijn geweest, was het anders.
Die mis ik nog steeds (want die was gewoon echt fantastisch)
Man hoe je macho smoelquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Manu82 het volgende:
Lieske gaat naar huis ole ole om daarna door alle groningse corpsmannetjes geneukt te worden
Roddelen is als je kwaadspreekt over een ander. Lies zegt dat Naat overal tussendoor glibbert.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Nou sorry hoor, volgens mij doet Lies niks anders dan de rest. Dus waarom dan alleen Lies eruit pikken?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef essie05 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sjet..zit je ook aan de drank of zo?
Nee! Eruit met dat wichtquote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef redhair het volgende:
De vrl. klef de koningin heeft de hik Dat past toch niet??????? Toch????
Je ziet dingen die er wel zijnquote:
Zichzelf..quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Wie bedoeld ze eigenlijk met 'ze'? BB?
Ach kom, ze slingert het onderwerp "Naat" echt zo verlekkerd aan. En niet met het doel om haar eens lekker op te hemelen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Roddelen is als je kwaadspreekt over een ander. Lies zegt dat Naat overal tussendoor glibbert.
En dat is de keiharde waarheid.
De jas van Ingrid lag klaar in het washokquote:Op woensdag 30 november 2005 23:26 schreef Manu82 het volgende:
Wat zei BB?
Alsof dat iemand nog zal lukken........quote:Op woensdag 30 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
En niet met het doel om haar eens lekker op te hemelen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal felicitatietopic is gemaakt Peter
Zal ik in het volgende BB-huis gaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:26 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er wel zijn..maar daarvoor is Dido niet slim genoeg om dat door te hebben..
![]()
Leuk maar ik ga haar niet feleciteren.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
??????? vat ut niet? heb ik iets verkeerds gezegd? Tel me ,heb misschien even koffie nodigquote:Op woensdag 30 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
redhair geen persoonlijke aanval tel tot 10 of haal een bak koffie
Als die twee 185 jaar getrouwd zijn hebben ze het er nog overquote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Hebben Dido en Roel het nou weer over de ruk affaire?!
Ik begon je net te mogen angelquote:
Joh doe es gek..geef je gewoon op.Mijn stem heb jequote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zal ik in het volgende BB-huis gaan?![]()
Daar vind ik geen ruk aanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Zolang jij niet het huis in gaat zal hij er blij mee zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 23:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Joh doe es gek..geef je gewoon op.Mijn stem heb je![]()
![]()
Veel succes. BB is dan inmiddels een week afgelopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuk maar ik ga haar niet feleciteren.
Maak op 29 december indien mogelijk een felicitatie topic aan voor .......
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Joh doe es gek..geef je gewoon op.Mijn stem heb je![]()
![]()
Okequote:Op woensdag 30 november 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
Oh ja, ik praatte niet meer tegen jouquote:Op woensdag 30 november 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik begon je net te mogen angel![]()
Ach die relatie is na het huis toch kansloos. Paar keer sex, ruzie, gedoe, bye einde verhaal groeten thuis en spijt dat ze alleen maar met elkaar bezig zijn geweest in het BB huis.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als die twee 185 jaar getrouwd zijn hebben ze het er nog over
Dat is vrouw eigen. Als je een keer een fuckup maakt, dan hebben ze een koevoet om je de rest van je leven klein te houden. Elke ruzie, elke deksel die je niet op de boter doet, elke keer als ZIJ niet haar zin krijgt...hop daar is de ruk-affaire!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef melke het volgende:
Er komt toch nog wel een soort BB afkicktopicreeks ofzoquote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Veel succes. BB is dan inmiddels een week afgelopen.
Hij ?????? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang jij niet het huis in gaat zal hij er blij mee zijn![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, ik praatte niet meer tegen jou![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang jij niet het huis in gaat zal hij er blij mee zijn![]()
Klopt maar het forum blijft zeker tot 1-1-2006 open.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Veel succes. BB is dan inmiddels een week afgelopen.
Wat ik bedoelde, jij zei dat je je stem aan Sjet zou geven als hij het huis in zou gaan. Daar is hij blij mee, tenzij jij ook het huis in gaat, want dat zou betekenen dat je op hem gaat stemmen/nominerenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hij ?????? Waar heb je het over?
En maak je geen zorgen ik ga echt voor geen goud dat huis in..
Ehhhh... ik weet 't niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is dat zo?En hoezo dat dan?
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen. Als je een keer een fuckup maakt, dan hebben ze een koevoet om je de rest van je leven klein te houden. Elke ruzie, elke deksel die je niet op de boter doet, elke keer als ZIJ niet haar zin krijgt...hop daar is de ruk-affaire!
Vrouwen!![]()
Eej bommie! De erkend grootsmoel uit utreg is er weer.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen. Als je een keer een fuckup maakt, dan hebben ze een koevoet om je de rest van je leven klein te houden. Elke ruzie, elke deksel die je niet op de boter doet, elke keer als ZIJ niet haar zin krijgt...hop daar is de ruk-affaire!
Vrouwen!![]()
Hahaha dan ben je ook denk ik in de war met een ander...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehhhh... ik weet 't niet meer.
Ik ben niet zo haatdragend. Bovendien heb ik vervroegde Alzheimer
Psssssssst Sjet is geen hij...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, jij zei dat je je stem aan Sjet zou geven als hij het huis in zou gaan. Daar is hij blij mee, tenzij jij ook het huis in gaat, want dat zou betekenen dat je op hem gaat stemmen/nomineren![]()
Dat bedoelde ik
Ehm........ ik moet toch ff naar de plee............ dan zal ik gelijk ff checken of ik nog steeds een meissie ben okay?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, jij zei dat je je stem aan Sjet zou geven als hij het huis in zou gaan. Daar is hij blij mee, tenzij jij ook het huis in gaat, want dat zou betekenen dat je op hem gaat stemmen/nomineren![]()
Dat bedoelde ik
Sorry ik verveel me, en dat fenomeen is wel het láátste waar ik verstand van hebquote:
BB is hard aan het werk om haar zo snel mogelijk het huis uit te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:37 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat we het beeld van stream 4 over 3 weken niet zien...
Hier duurt het gelukkig nog anderhalf uurquote:Op woensdag 30 november 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
Oja idd nog een half uurtje dan is Channie jaaaarigggg![]()
![]()
![]()
Ach wat kan ik zeggen, tis enorm kut.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej bommie! De erkend grootsmoel uit utreg is er weer.![]()
Was je verdrietig?![]()
Of was 't wat anders?
Goed plan, lekker je muil houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sorry ik verveel me, en dat fenomeen is wel het láátste waar ik verstand van heb
Ik temper vanaf nu.
Waar heb jij je verstopt?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier duurt het gelukkig nog anderhalf uur![]()
Okee, okee, okee, ik wordt ook zo misleid door die foto van Menno.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ehm........ ik moet toch ff naar de plee............ dan zal ik gelijk ff checken of ik nog steeds een meissie ben okay?![]()
Kwel jezelf niet zo door daar nog steeds naar te luisternquote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef melke het volgende:
Dido je valt in herhaling!!
Wie? Ik vraag me nou toch echt af wie er morgen naar huis gaat. Lieske en Ingrid komen er vanavond positief uit. Roel en Dido minder. Ik hoop dat dat morgen in de uitzending ook duidelijk wordquote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is hard aan het werk om haar zo snel mogelijk het huis uit te krijgen.
De plaat blijft hangen even een flinke schop geven.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef melke het volgende:
Dido je valt in herhaling!!
*hhhhhhhhhhh*quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed plan, lekker je muil houden.
Ja?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhh*
*hhhhhhhhhhh*
Ma...Qu...
Ik heb een tik, ik kijk blijkbaar graag naar bewoners die me irriteren. Maar bedankt voor de tip, stream 1 is veel minder irritant. Dat zijn gewoon leuke aardige gasten. Stream 1schijnheilige glijers, vooral het koppeltjequote:Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Kwel jezelf niet zo door daar nog steeds naar te luistern![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb een tik, ik kijk blijkbaar graag naar bewoners die me irriteren. Maar bedankt voor de tip, stream 1 is veel minder irritant. Dat zijn gewoon leuke aardige gasten. Stream 1schijnheilige glijers, vooral het koppeltje
Zet stream 4 dan maar eens op, dat is veeeeeeeeel erger. Rukaffaire, Dido over Roel, rukaffaire, Roel over Dido, Nathalie probeert ook nog een onderwerp aan te snijden maar krijgt de kans niet, rukaffaire, andere jongens, buiten het huis, rukaffaire....quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Falco het volgende:
En Rob is ook tenenkrommend erg, mêeeen!
't Lijkt Waxxer we...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Nathalie nu eigenlijk? Niks dus
![]()
Zoals gewoonlijk. "Ja". "Ja". "Ja". "Ja".quote:Op woensdag 30 november 2005 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Nathalie nu eigenlijk? Niks dus
![]()
Is waar, maar tochquote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wat kan ik zeggen, tis enorm kut.
Maargoed daar is dit forum niet voor. Thnx voor de interesse !
Nee, hoor Dido eens, dat is pas irritant. Zeikrelatie gedoe!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant kutkind die Lieske. Weten ze zeker dat dat kind al volwassen is.
quote:
En dat zonder te weten waar het hem om gingquote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Falco het volgende:
Lieske weer: "Rob, je voelt je keihard in je anus genomen?"
Tot 2x toe zegt ze het
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef yellowfirst het volgende:
Nathalie..............wat erg dat er zulke mensen bestaan.... onbewust of bewust zoals ze zegt.![]()
Ik hoop deze:quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef melke het volgende:
Wie gaat er mogen mensen? Roel of Dido?
Didooooquote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef melke het volgende:
En als je moest kiezen tussen Dido, Nathalie of Lieske? Wie zou je dan kiezen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Showtime het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant kutkind die Lieske. Weten ze zeker dat dat kind al volwassen is.
Ik hoop echt Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef melke het volgende:
ik pasquote:Op woensdag 30 november 2005 23:50 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, hoor Dido eens, dat is pas irritant. Zeikrelatie gedoe!
Melke, misschien kunnen we daarover niet hier speculeren,maar gewoon denken.Misschien komt het dan eindelijk een keer uit.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef melke het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Melke, misschien kunnen we daarover niet hier speculeren,maar gewoon denken.Misschien komt het dan eindelijk een keer uit.
even offtopic:quote:
Zelfs 'vrienden voor het leven' is niet zo vaak herhaalt.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
ik pas
als ik naar de stream van Dido en Roel ga heb ik het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken![]()
Vergeet niet dat Menno dat ook was..dus er is nog hoopquote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef melke het volgende:
En toch is Dido fucking populair als je de Talpa poll moet geloven
Lieske haar jetsers met Dido haar lange benen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen Dido, Nathalie of Lieske? Wie zou je dan kiezen?
Ik weet het wel![]()
Nou, dá's ff lachen met Lieske!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:49 schreef Falco het volgende:
Lieske weer: "Rob, je voelt je keihard in je anus genomen?"
Tot 2x toe zegt ze het
LOL!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
Lieske haar jetsers met Dido haar lange benen.![]()
Nee hoor... is gewoon een link naar mijn website. Dus niks geen porno pop ups en sukkelquote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
even offtopic:
De drang om op "niet klikken" te klikken, wordt steeds groter...
Maarja, als ik dat doe krijg ik natuurlijk tig pop-ups;
Toch klikken he?
Ja ja, je klikte!
Sukkel, er stónd nog: niet klikken!
Doe je het toch he?!
Leuk he?!
Ja dat duurt nog wel even!
Omdat je klikte!
enz.
Of Mashquote:Op woensdag 30 november 2005 23:53 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfs 'vrienden voor het leven' is niet zo vaak herhaalt.
Geeft toch niks lieverdquote:Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Okee, okee, okee, ik wordt ook zo misleid door die foto van Menno.
En ja, ik wist het dat zij (sjet) geen hij is.
Grmbl, probeer een keer wat jhfsdjsdfsd weer mislukt dfjhbfdssdfb![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dá's ff lachen met Lieske!
She said "anus", Uh....huhuhuhuhuhh!! Uhuhuh!!!
Het is nog niet gebeurd dat degene waarvan wij het hooptte er ook daadwerkelijk uitging,dus ik d8 laten we een keer er niet meer over speculeren The Day Before...misschien helpt het een keer.quote:
[..]
[..]
Bespaaaaar ons die ellende. Please!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Een stukje rekening houden met.... volgens Dido...leg dat eens uit![]()
Maar je kent toch het gezegde over die ezel?quote:
Geen porno pop ups?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... is gewoon een link naar mijn website. Dus niks geen porno pop ups en sukkel
Hahahhaquote:Op woensdag 30 november 2005 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoor... is gewoon een link naar mijn website. Dus niks geen porno pop ups en sukkel
Ik denk dat het aantal mensen die geen popups willen veel groter is dan degene die dol op porno popups zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen porno pop ups?![]()
Ga ik er zeker niet op klikken
totally agree met het bovenste gedeelte, ben benieuwd hoe zijn "stoere" broers naar de gebeurtenissen van Roel in het BB huis kijkenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Day het volgende:
Als ik iemand ZWAAR vind tegenvallen in deze BB_reeks is het Roel. Kwam er in als de stoere, relaxte kraker, gaat eruit als het likkende hondje van Dido. Mèn, wat een anti-climax!
Het feit alleen al dat hij op iemand als Dido valt, maakt hem, in mijn ogen, een grote sufferd.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Day het volgende:
Als ik iemand ZWAAR vind tegenvallen in deze BB_reeks is het Roel. Kwam er in als de stoere, relaxte kraker, gaat eruit als het likkende hondje van Dido. Mèn, wat een anti-climax!
Het feit alleen al dat hij op iemand als Dido valt, maakt hem, in mijn ogen, een grote sufferd.
Hahaha, ga je lekker?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry, alles is leuk momenteel
Nathquote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen Dido, Nathalie of Lieske? Wie zou je dan kiezen?
Ik weet het wel![]()
Heb je het al vaker gedaan dan? Of gaat het nog een keer gebeuren?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar je kent toch het gezegde over die ezel?
Ik ben in ieder geval geen ezel, want ik stoot me wel twee keer![]()
Cheersquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ga je lekker?![]()
Nou dan doe ik ook nog maar een wijntje.![]()
Ik verkneuter me nu helemaal op een echte dubbele exit,en de bewoners maar denken dat er weer 1 terug komt.quote:
En op die manier vallen er mannen bij bosjes.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Day het volgende:
Toch klikken, toch hopen op pop upsquote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal mensen die geen popups willen veel groter is dan degene die dol op porno popups zijn![]()
Of ik moet me vergissen
Dat is zo fijn, dat jij je verkneutert.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik verkneuter me nu helemaal op een echte dubbele exit,en de bewoners maar denken dat er weer 1 terug komt.![]()
Is goed... je bent welkom... slaap lekker voor nuquote:Op donderdag 1 december 2005 00:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Toch klikken, toch hopen op pop upsAlles wat er komt, toch geen pop ups
![]()
Volgende keer zal ik ook nog echt gaan kijken op de site, mijn bed roept me
In jouw geval was dit de tweede keer, en ik denk de laatste keer. Bij jou dan, bij iemand anders kan ik daar niet voor instaan, daar zal het me nog weleens gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heb je het al vaker gedaan dan? Of gaat het nog een keer gebeuren?![]()
Een dubbele exit kan mogelijk zijn. Als je gaat rekenen zijn er nu nog 4 exits. 3 gewone, 1 finale. Er zijn nu nog 7 bewoners. 7 - 3 = 4. Dan moet de finale uit 4 man bestaan of er komt een dubbele exit of er gaat in de laatste week iemand eerder naar huis. Ik denk zelf, wegens financiele voordelen, dat er in de finale week er iemand eerder uit gaat dan de 22ste zodat er 3 mensen in de finale terecht komenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik verkneuter me nu helemaal op een echte dubbele exit,en de bewoners maar denken dat er weer 1 terug komt.![]()
Oke, voor 1 keer dan (ik verdwijn meestal geruisloos)quote:Op donderdag 1 december 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... je bent welkom... slaap lekker voor nu
Doe is af en toe op een nieuwe regel beginnenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:03 schreef melke het volgende:
Ach weet je, Dido en Roel hebben best leuke kanten. Roel zal ook best een lieve jongen zijn tov zijn vriendin. Alleen maakt Dido er wat misbruik van. Dido zal ook best een lief meisje zijn. Ze is heel gevoelig, als ze dat gewoon eens zou toegeven en zou laten zien zou ze een stuk beter te pruimen zijn. Nu komt het over als arrogant, terwijl het alleen maar onzekerheid is. Kortom, ze zijn leuker en beter te pruimen zonder elkaar. Maar ja, Rob of Lieske zullen morgen wel exit gaan. Helaas helaas. Dat word dus alweer stemmen.. Kansloos maar goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |