quote:Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!
Op woensdag 14 november 2001 15:21 schreef Troeltje het volgende:
Als ze slim is Paskwal. Aan Coos hebben ze meer wat betreft Battles
quote:O ja dat denk ik ook, omdat ze Coos vervelender vindt als Pascal. Maar goed, ze is captain en moet nadenken over het teambelang. Ik weet alleen niet wat zwaarder weegt voor haar: sfeer of battle.
Op woensdag 14 november 2001 17:13 schreef Danzig het volgende:[..]
Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!
Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.
quote:Waren CoPasEd dat niet van plan?
Wie stuurt Sandy naar de overkant?
quote:Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.
Op woensdag 14 november 2001 17:48 schreef Larissa het volgende:
Waren CoPasEd dat niet van plan?
quote:Daar zit wat in! En, Coos zal waarschijnlijk door het andere team genomineerd worden dus veel hebben ze niet aan hem bij battles want hij zal volgende week naar huis gaan dan
Op woensdag 14 november 2001 17:32 schreef Ethel het volgende:
Ik heb terechte hoop dat Sandy Coos naar de overkant stuurt omdat zij nog steeds een soort van persoonlijke fete heeft met hem.Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.
quote:Weet ik, vandaar de
Op woensdag 14 november 2001 17:49 schreef Marble het volgende:[..]
Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.
quote:Tsja die titel is dubbelzinnig he?
Op woensdag 14 november 2001 17:57 schreef Larissa het volgende:[..]
Weet ik, vandaar de
Ik vond de topictitel wel grappig.
[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 14-11-2001 18:04]
als ie eruit gaat.. en coos of pascal komen erheen.. dan worden ze niet automatisch genomineerd.. want diane/danielle vinden hun best lief.. dus misschien hebben ze in 2 weken tijd wel weer iemand voor zich gepraat..
Anders kan het ook zo zijn dat ze Ed naar de andere kant stuurt, zodat Snuf en Snuitje fijn bij elkaar kunnen blijven.
Of misschien stuurt ze GJ wel weg, maar dat zou erg dom zijn natuurlijk.
Als Ed weg moet, dan zou het nomineren weleens een gelijkspel op kunnen leveren.
PaCo stemt twee keer op GJ.
Kel, San en GJ stemmen op PaCo, dus 1 van die twee heeft dan ook 2 stemmen.
Dan moet de toekomstige nieuwe captain, Leo?, beslissen wie er genomineerd is. Zoals het er nu voorstaat, zal dat dan GJ worden. Als BB de bewoners de videoband nog laat zien, dan wordt het waarschijnlijk PaCo.
Als Leo zelf genomineerd is en captain is, zal hij waarschijnlijk ook PaCo nomineren, om zelf meer kans te hebben. Het kan dus alle kanten op.
Als het inderdaad Sandy is die toch donderdag moet besliisen dan weet ik nog niet wie ze kiest
haal die 2 flikkers nou uit elkaar !!
sigh.. op zich wel handig.. dan kan er volgende week wel een coos of een pascal uit.. (tegenover leo.. hmmz.. de week daarna dan !)
quote:Of tegenover Ed....
Op woensdag 14 november 2001 22:35 schreef yamAUchi het volgende:
neeeeheeeeheeeeeehaal die 2 flikkers nou uit elkaar !!
sigh.. op zich wel handig.. dan kan er volgende week wel een coos of een pascal uit.. (tegenover leo.. hmmz.. de week daarna dan !)
Wat ook nog kan is als sanctie voor Ed, Coos en Pascal dat er geloot wordt tussen hun drieen. En degene die uitgeloot wordt mag vertrekken naar de overkant...
Als GJ of Sandy naar team Frank vertrekt is er volgende week weer hetzelfde probleem als deze week. Ed, Coos en Pascal zullen dan weer op Kelly stemmen en dat zal dan ook de komende weken zo blijven. De enige oplossing voor BB hiervoor is om iemand van die drie naar team Frank te sturen.
quote:Het lijkt erop dat BB absoluut wil dat één van deze 3 naar de overkant wordt gezonden, gezien het feit dat men een stemming nu niet accepteert. Verwacht daarom ook dat men met een sanctie of iets dergelijks morgenavond komt waardoor alleen Pas, Coos of Ed mag gaan.
Op woensdag 14 november 2001 22:48 schreef Han1313 het volgende:
Wat ook nog kan is als sanctie voor Ed, Coos en Pascal dat er geloot wordt tussen hun drieen. En degene die uitgeloot wordt mag vertrekken naar de overkant...
quote:Of Frank en Kelly mogen blijven en Coos moet moven.
Op woensdag 14 november 2001 22:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het lijkt erop dat BB absoluut wil dat één van deze 3 naar de overkant wordt gezonden, gezien het feit dat men een stemming nu niet accepteert. Verwacht daarom ook dat men met een sanctie of iets dergelijks morgenavond komt waardoor alleen Pas, Coos of Ed mag gaan.
Coos en Pascal zijn dan toch in de minderheid: 2 tegen 3. Grote kans dat 1 van die twee dan volgende week genomineerd gaat worden, mits Kelly niet weer roet in het eten gooit. Dan zou de stand: Coos 2 stemmen - Kelly 2 stemmen - Pascal 1 stem, kunnen worden. In dat geval mag Sandy een van de twee kiezen... en wie zal ze dan kiezen... Juist... Coos! Ik ga er ook van uit dat Sandy voorlopig Captain blijft, want het zal Pascoos toch niet lukken om de macht over te nemen.
Ik denk dat Sandy Ed wel door heeft, dus dan zijn ze in ieder geval van die geniepige dikzak af. Nu nog die kale en die puber weg.
Maar leuker was het natuurlijk wel geweest als Coos en Pascal tegenover elkaar zouden staan.
quote:is niet helemaal waar, bij gelijkspel moet de captain van de tegenpartij kiezen
Op woensdag 14 november 2001 22:57 schreef CJ het volgende:
...In dat geval mag Sandy een van de twee kiezen... en wie zal ze dan kiezen... Juist... Coos! Ik ga er ook van uit dat Sandy voorlopig Captain blijft, want het zal Pascoos toch niet lukken om de macht over te nemen...
quote:Oh ja, kut.
Op woensdag 14 november 2001 23:18 schreef see.u het volgende:[..]
is niet helemaal waar, bij gelijkspel moet de captain van de tegenpartij kiezen
Helemaal vergeten. Maar dat maakt dan nog niets uit denk ik... Als de captain van het andere team Kelly zou kiezen dan weten ze dat Ed er zowiezo uit moet... Dus kiezen ze Coos... want dan zijn de kansen gelijk...
Toch?
quote:Ja, en dan drie lootjes met de naam 'Pascal' er op.
Op woensdag 14 november 2001 22:48 schreef Han1313 het volgende:Wat ook nog kan is als sanctie voor Ed, Coos en Pascal dat er geloot wordt tussen hun drieen. En degene die uitgeloot wordt mag vertrekken naar de overkant...
quote:hahaha
Op donderdag 15 november 2001 00:00 schreef APK het volgende:[..]
Ja, en dan drie lootjes met de naam 'Pascal' er op.
1) Ze duidelijk heeft laten blijken dat ze zich verraden voelt door hem vanwege zijn "zogenaamde oprechte bedoelingen" t.a.v. overname captainschap
2) Ze hopelijk 1 en 1 kan optellen en ze op die manier Ed hiermee ook helpt aangezien hij ineens ging beweren dat ie Sandy ging sturen omdat hij haar zogenaamd niet wilde nomineren omdat hij "zoveel om haar geeft" (ik hoor hem nog zeggen: "Schoppen we Sandy naar de overkant", haha). Als ze Ed stuurt hoeft hij haar ook niet te nomineren toch?
3) PasCoos op haar hebben zitten inpraten dat ze zo enorm zielig zijn als ze uit elkaar gehaald worden (Pascal ging bijna janken volgens mij) en ze dus hen op die manier ook helpt.
Iedereen blij dan en dan kunnen ze vrijdag gelijk beginnen met het nomineren van Pascal/Coos tegenover Ed. Dat zal nog lachen worden want ik vind die 3 sowieso walgelijk.
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Op donderdag 15 november 2001 01:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als ze lekker naïef GJ stuurt, en dat die dan de komende weken genomineerd wordt. Kan ie lekker al die huichelachtige, domme en schijnheilige lui uit zijn huidige team wegspelen
Doe maar Paskal of Ed, ik denk als Ed blijft hij als eerste genomineerd staat dus doe maar Paskal.
En als Ed gaat maakt Paskal een goede kans om genomineerd te worden. Kan nl. goed zijn dan Gert Jan en Kelly dan Paskal nomineren, Paskal en Coos Kelly en Sandy Coos.
Dan mag de (nog onbekende captain) van het andere team kiezen wie genomineerd staat en ik denk dat dit Paskal wordt, omdat Kelly net genomineerd geweest is en dan gewonnen heeft en Paskal nog niet genomineerd geweest is.
Maar ik krijg net een heel angstig gevoel dat Frank mag blijven en Kelly moet gaan.
Dan verandert er niets, maar wordt wel Ed genomineerd (net goed uitgekotst door zijn eigen team).
Ga snel nog even bellen voor Kelly (moet nl. blijven)
quote:*zucht* heb jij er dan helemaal niks van begrepen?
Op donderdag 15 november 2001 18:31 schreef Mickel het volgende:Ga snel nog even bellen voor Kelly (moet nl. blijven)
quote:Nee, ik heb nl. net besloten om net als Paskal, Coos en Gert Jan met een schone lei te beginnen en iedereen weer te vertrouwen.
Op donderdag 15 november 2001 18:33 schreef femalehunter het volgende:[..]
*zucht* heb jij er dan helemaal niks van begrepen?
quote:Dat is heel nobel van je
Op donderdag 15 november 2001 18:38 schreef Mickel het volgende:[..]
Nee, ik heb nl. net besloten om net als Paskal, Coos en Gert Jan met een schone lei te beginnen en iedereen weer te vertrouwen.
Dus ze stuurt toch Gert-Jan weg.
Ze heeft zich immers ook door het drietal onder druk laten zetten om, onnodig, een stemming te houden over wie naar de andere kant te sturen...
...zo krijgen Coos, Pascal en Ed toch hun zin!!!
Die Paskwal en Coosvoos zitten alles te verneuken daar in
dat huis! Tlijken wel kleuters hoe ze met elkaar aant
roddelen zijn! Tis gewoon al zover dat ze zown beetje on-
afhankelijk van elkaar zijn geworden joh! Das toch nie
normaal!!
Ze hebben zelf btw al door dat als Coos weg is, dat Pascal
dan ook weg is! Wat een watje is dat!!
* Zegend Frank!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |