abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2001 @ 15:18:19 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2181654
Ik denk Coos
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2181679
Als ze slim is Paskwal. Aan Coos hebben ze meer wat betreft Battles
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2181708
als ze dom is en dat begin ik te vermoeden Gert Jan of ed
alles staat en valt wat BB aan kel verteld heeft.
De plannen dat ze sandy daar heen zouden schoppen en Kely iedere keer zouden nomineren?
  woensdag 14 november 2001 @ 15:26:47 #4
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2181741
Zichzelf misschien, omdat ze schoon genoeg heeft van dat zooitje waarvan ze captain is...
pi_2181787
Als ze slim is Coos. Pascal is nix zonder Coos en Ed die kan zelf nix bedenken. Frenk is er aan de andere kant dan uit, dus kan Coos daar zelf wat gaan f*cken, maar dat haalt niets uit, want ze nomineren daar Coos en bij Sandy Pascal en dan is een van die twee eruit.
  woensdag 14 november 2001 @ 17:13:44 #6
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_2183141
quote:
Op woensdag 14 november 2001 15:21 schreef Troeltje het volgende:
Als ze slim is Paskwal. Aan Coos hebben ze meer wat betreft Battles
Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!
schorriemorie
pi_2183214
Ik hoop coos, dan kunnen ze aan de andere kant ook lekker gek van hem worden, opdat ze hem nomineren en bij sandy nomineren ze dan puskwal en is er 1 zeker weg!
pi_2183323
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:13 schreef Danzig het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens, maar toch denk ik dat ze Coos naar de andere kant stuurt, we zien het morgen wel!

O ja dat denk ik ook, omdat ze Coos vervelender vindt als Pascal. Maar goed, ze is captain en moet nadenken over het teambelang. Ik weet alleen niet wat zwaarder weegt voor haar: sfeer of battle.
Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2183388
Ik heb terechte hoop dat Sandy Coos naar de overkant stuurt omdat zij nog steeds een soort van persoonlijke fete heeft met hem.

Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.

woensdag 14 november 2001 @ 17:48:54 #10
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2183534
quote:
Wie stuurt Sandy naar de overkant?
Waren CoPasEd dat niet van plan?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 14 november 2001 @ 17:49:52 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2183543
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:48 schreef Larissa het volgende:
Waren CoPasEd dat niet van plan?
Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 14 november 2001 @ 17:51:58 #12
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2183565
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:32 schreef Ethel het volgende:
Ik heb terechte hoop dat Sandy Coos naar de overkant stuurt omdat zij nog steeds een soort van persoonlijke fete heeft met hem.

Waarom ik hoop dat Coos naar de overkant gaat? Omdat Pascal en GJ dan samen in een team blijven, wat toch leuk is, en omdat Pascal het te goed met het andere team kan vinden, en ik gun het hem gewoon niet. Dat heeft hij niet verdiend.

Daar zit wat in! En, Coos zal waarschijnlijk door het andere team genomineerd worden dus veel hebben ze niet aan hem bij battles want hij zal volgende week naar huis gaan dan Dus verliest het team van Sandy niet veel.
pi_2183585
ja volgens mij weten Sandy en Kelly dus hoe de echte vork in de steel zit en hebben zelf ook plannen gemaakt maar hebben een spreekverbod van BB
  woensdag 14 november 2001 @ 17:57:39 #14
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2183615
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:49 schreef Marble het volgende:

[..]

Waren ja, maar Big Brother heeft hun plan vanmiddag tegengehouden door te verbieden dat Ed of Coos captain werd.

Weet ik, vandaar de
Ik vond de topictitel wel grappig.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  woensdag 14 november 2001 @ 18:00:06 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2183633
quote:
Op woensdag 14 november 2001 17:57 schreef Larissa het volgende:

[..]

Weet ik, vandaar de
Ik vond de topictitel wel grappig.

Tsja die titel is dubbelzinnig he?
  woensdag 14 november 2001 @ 18:01:09 #16
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2183644
Ik hoop dat ze Coos naar het andere team schopt!
Als ze maar niet d'r eigen naar de andere kant zet!

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 14-11-2001 18:04]

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 14 november 2001 @ 18:02:16 #17
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2183655
Ja ik zie Sandy er ook nog wel voor aan om "Ik ga zelf, Patty" te zeggen, omdat ze niemand wil kwetsen.
pi_2183764
als eerste leo genomineerd door dat team na frank.. (of frank eruit gaat of niet)

als ie eruit gaat.. en coos of pascal komen erheen.. dan worden ze niet automatisch genomineerd.. want diane/danielle vinden hun best lief.. dus misschien hebben ze in 2 weken tijd wel weer iemand voor zich gepraat..

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
  woensdag 14 november 2001 @ 19:06:58 #19
3542 Gia
User under construction
pi_2184092
Ik vrees inderdaad dat ze zichzelf naar de andere kant stuurt, hoewel Kelly daar niet zo blij mee zal zijn.

Anders kan het ook zo zijn dat ze Ed naar de andere kant stuurt, zodat Snuf en Snuitje fijn bij elkaar kunnen blijven.

Of misschien stuurt ze GJ wel weg, maar dat zou erg dom zijn natuurlijk.

Als Ed weg moet, dan zou het nomineren weleens een gelijkspel op kunnen leveren.
PaCo stemt twee keer op GJ.
Kel, San en GJ stemmen op PaCo, dus 1 van die twee heeft dan ook 2 stemmen.
Dan moet de toekomstige nieuwe captain, Leo?, beslissen wie er genomineerd is. Zoals het er nu voorstaat, zal dat dan GJ worden. Als BB de bewoners de videoband nog laat zien, dan wordt het waarschijnlijk PaCo.
Als Leo zelf genomineerd is en captain is, zal hij waarschijnlijk ook PaCo nomineren, om zelf meer kans te hebben. Het kan dus alle kanten op.

woensdag 14 november 2001 @ 19:08:42 #20
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2184114
Ik denk dat Kelly wordt weggestemd!
pi_2184244
ed en gauw asjeblieft
pi_2184820
C&P*E willen gaan overleggen over wie naar de overkant moet, mocht Frank weggaan.Kelly heeft laten weten dat Sandy het moet doen als op dezelfde manier toen Pascal Priscella liet gaan.
De heren willen dit niet.Coos vindt dit zwakjes!!
pi_2184893
Coos wil natuurlijk voorbereid zijn. Kan ie alvast weer een plan bedenken. Hoop dat Sandy zich er niet over uitlaat en zich ook niet laat beinvloeden door wie dan ook.
Ze zal zichzelf denk ik niet naar de overkant sturen, ze is te close met Kelly.
Ik denk dat het tussen Pa en Co gaat. Ed was tot nu toe ook wel een gabbertje van haar.
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
pi_2184895
Ik acht het zeer wel mogelijk dat de teams even intact worden gelaten zoals ze zijn na het vertrek van Frank danwel Kelly. Het is morgen nog niet echt de tijd om een weloverwogen besluit te nemen. Een afkoelingsperiode van een paar dagen lijkt me een goed idee.

Als het inderdaad Sandy is die toch donderdag moet besliisen dan weet ik nog niet wie ze kiest

pi_2185313
Lees net op de streams dat Coos en Pascal willen checken of het wel volgens de regels is dat de captain alleen beslist...duuuh...daar had Pascal daar wel even wat eerder aan moeten denken toen ie Priscella wegschopte zonder overleg
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_2185363
Nou ja zeg. ik word echt niet goed hoor. Pascal besloot Priscella naar de andere kant te sturen ondanks belofte toch alleen?
En nu er over zeiken. O wat maken ze zich druk. als ze maar niet hun zin krijgen vind ik alles best (wij maken ons ook druk trouwens )
pi_2186111
Ze stuurt dus Ed! Stomme muts!
pi_2186123
neeeeheeeeheeeeee

haal die 2 flikkers nou uit elkaar !!

sigh.. op zich wel handig.. dan kan er volgende week wel een coos of een pascal uit.. (tegenover leo.. hmmz.. de week daarna dan !)

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
  woensdag 14 november 2001 @ 22:42:19 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_2186217
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:35 schreef yamAUchi het volgende:
neeeeheeeeheeeeee

haal die 2 flikkers nou uit elkaar !!

sigh.. op zich wel handig.. dan kan er volgende week wel een coos of een pascal uit.. (tegenover leo.. hmmz.. de week daarna dan !)

Of tegenover Ed....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2186265
Sandy...sandy...sandy toch?! Ondanks dat ze zeer rustig is begon ik haar wel te mogen, maar nu... tjee zeg, wat een stomme naieve muts is het toch: wil ze ed naar de overkant sturen!! jeetje zeg, dat valt me vies tegen. Nou, ik zal geen medelijden met haar hebben als ze geestelijk aan de spelletjes van Coos en Pascal ten onder zou gaan, ze wist dat het kon gebeuren en ze heeft er zelf voor gekozen om het te laten gebeuren, dus laat het dan maar ook gebeuren.
pi_2186304
Ik denk dat BB iedereen van team Sandy morgen laat battelen of zo en wie verliest die moet naar team Frank. Of ze moeten gewoon lootjes trekken en wordt er zo besloten wie er weg moet. BB zal het echt niet toelaten dat op deze manier GJ ineens naar de overkant moet.

Wat ook nog kan is als sanctie voor Ed, Coos en Pascal dat er geloot wordt tussen hun drieen. En degene die uitgeloot wordt mag vertrekken naar de overkant...

Als GJ of Sandy naar team Frank vertrekt is er volgende week weer hetzelfde probleem als deze week. Ed, Coos en Pascal zullen dan weer op Kelly stemmen en dat zal dan ook de komende weken zo blijven. De enige oplossing voor BB hiervoor is om iemand van die drie naar team Frank te sturen.

pi_2186364
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:48 schreef Han1313 het volgende:
Wat ook nog kan is als sanctie voor Ed, Coos en Pascal dat er geloot wordt tussen hun drieen. En degene die uitgeloot wordt mag vertrekken naar de overkant...
Het lijkt erop dat BB absoluut wil dat één van deze 3 naar de overkant wordt gezonden, gezien het feit dat men een stemming nu niet accepteert. Verwacht daarom ook dat men met een sanctie of iets dergelijks morgenavond komt waardoor alleen Pas, Coos of Ed mag gaan.
pi_2186377
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:54 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat BB absoluut wil dat één van deze 3 naar de overkant wordt gezonden, gezien het feit dat men een stemming nu niet accepteert. Verwacht daarom ook dat men met een sanctie of iets dergelijks morgenavond komt waardoor alleen Pas, Coos of Ed mag gaan.

Of Frank en Kelly mogen blijven en Coos moet moven.
pi_2186403
Volgens mij is dit best wel een hele slimme zet van Sandy.

Coos en Pascal zijn dan toch in de minderheid: 2 tegen 3. Grote kans dat 1 van die twee dan volgende week genomineerd gaat worden, mits Kelly niet weer roet in het eten gooit. Dan zou de stand: Coos 2 stemmen - Kelly 2 stemmen - Pascal 1 stem, kunnen worden. In dat geval mag Sandy een van de twee kiezen... en wie zal ze dan kiezen... Juist... Coos! Ik ga er ook van uit dat Sandy voorlopig Captain blijft, want het zal Pascoos toch niet lukken om de macht over te nemen.

Ik denk dat Sandy Ed wel door heeft, dus dan zijn ze in ieder geval van die geniepige dikzak af. Nu nog die kale en die puber weg.

Maar leuker was het natuurlijk wel geweest als Coos en Pascal tegenover elkaar zouden staan.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2186447
ja maar dan moet je niet een gert jan hebben die zich opeens laf aan bied om daar naar toe te gaan. wat een sul zeg
pi_2186519
Schiet mij maar lek hoor, zo langzamerhand. Wat is dat nou voor vage opmerking van GJ "ik ga wel naar de overkant" en wat wil Sandy nou bereiken door voor Ed te kiezen? De logica ontgaat mij even op dit moment. Oftewel samengevat
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
pi_2186648
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:57 schreef CJ het volgende:
...In dat geval mag Sandy een van de twee kiezen... en wie zal ze dan kiezen... Juist... Coos! Ik ga er ook van uit dat Sandy voorlopig Captain blijft, want het zal Pascoos toch niet lukken om de macht over te nemen...
is niet helemaal waar, bij gelijkspel moet de captain van de tegenpartij kiezen
pi_2186733
ik begin het echt zat te worden. kom op zeg, wat een zooitje daar.
Als ze het nu nog niet begrijpen en die 3 zitten zich weer in te likken ed komt net kelly ene shaggie brengen, dan snap ik het ook niet meer.
En gert jan ligt alleen op bed
pi_2186926
quote:
Op woensdag 14 november 2001 23:18 schreef see.u het volgende:

[..]

is niet helemaal waar, bij gelijkspel moet de captain van de tegenpartij kiezen

Oh ja, kut.

Helemaal vergeten. Maar dat maakt dan nog niets uit denk ik... Als de captain van het andere team Kelly zou kiezen dan weten ze dat Ed er zowiezo uit moet... Dus kiezen ze Coos... want dan zijn de kansen gelijk...

Toch?

donderdag 15 november 2001 @ 00:00:32 #40
6941 APK
Factual, I think.
pi_2187019
quote:
Op woensdag 14 november 2001 22:48 schreef Han1313 het volgende:

Ja, en dan drie lootjes met de naam 'Pascal' er op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2187038
quote:
Op donderdag 15 november 2001 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, en dan drie lootjes met de naam 'Pascal' er op.

hahaha
...
  donderdag 15 november 2001 @ 00:10:48 #42
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2187095
Ik ben bang dat die Sandy het in d`r hoofd haalt om Gert-Jan naar de overkant te sturen omdat Puskwal, Coos en Vet
de meerderheid van stemmen hebben. GODVERDOMME ik kan er niet over uit dat ze nou NOG twijfelt. Pascal stuurde ook zonder overleg en zonder pardon Priscella naar de buren, dus de rest van het team heeft blijkbaar niks in te brengen.
Haal gewoon die 2 klootjes uit elkaar. Gadverdamme ik loop al dagen agressief rond door het achterbakse gedoe van die 3 spelverneukers :r:r
....in de donkere nacht.
pi_2187323
Ik hoop dat Sandy het gesprekje met Hummie goed in haar achterhoofd houdt. Misschien heeft ze zelfs al met Hummie een stemafspraak gemaakt dat ze Ed naar de overkant zou sturen...
pi_2187501
Ik denk dat ze ED gaat sturen omdat:

1) Ze duidelijk heeft laten blijken dat ze zich verraden voelt door hem vanwege zijn "zogenaamde oprechte bedoelingen" t.a.v. overname captainschap

2) Ze hopelijk 1 en 1 kan optellen en ze op die manier Ed hiermee ook helpt aangezien hij ineens ging beweren dat ie Sandy ging sturen omdat hij haar zogenaamd niet wilde nomineren omdat hij "zoveel om haar geeft" (ik hoor hem nog zeggen: "Schoppen we Sandy naar de overkant", haha). Als ze Ed stuurt hoeft hij haar ook niet te nomineren toch?

3) PasCoos op haar hebben zitten inpraten dat ze zo enorm zielig zijn als ze uit elkaar gehaald worden (Pascal ging bijna janken volgens mij) en ze dus hen op die manier ook helpt.

Iedereen blij dan en dan kunnen ze vrijdag gelijk beginnen met het nomineren van Pascal/Coos tegenover Ed. Dat zal nog lachen worden want ik vind die 3 sowieso walgelijk.

donderdag 15 november 2001 @ 01:58:41 #45
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_2187689
Ik zou het wel mooi vinden als ze lekker naïef GJ stuurt, en dat die dan de komende weken genomineerd wordt. Kan ie lekker al die huichelachtige, domme en schijnheilige lui uit zijn huidige team wegspelen
Life is what you make it.
pi_2194519
quote:
Op donderdag 15 november 2001 01:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden als ze lekker naïef GJ stuurt, en dat die dan de komende weken genomineerd wordt. Kan ie lekker al die huichelachtige, domme en schijnheilige lui uit zijn huidige team wegspelen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Want dan worden Kelly en Gert Jan genomineerd en ik weet dan niet zeker of Gert Jan dan wel kan blijven en als Kelly weg moet vind ik dat ook erg.

Doe maar Paskal of Ed, ik denk als Ed blijft hij als eerste genomineerd staat dus doe maar Paskal.
En als Ed gaat maakt Paskal een goede kans om genomineerd te worden. Kan nl. goed zijn dan Gert Jan en Kelly dan Paskal nomineren, Paskal en Coos Kelly en Sandy Coos.
Dan mag de (nog onbekende captain) van het andere team kiezen wie genomineerd staat en ik denk dat dit Paskal wordt, omdat Kelly net genomineerd geweest is en dan gewonnen heeft en Paskal nog niet genomineerd geweest is.

Maar ik krijg net een heel angstig gevoel dat Frank mag blijven en Kelly moet gaan.
Dan verandert er niets, maar wordt wel Ed genomineerd (net goed uitgekotst door zijn eigen team).

Ga snel nog even bellen voor Kelly (moet nl. blijven)

mickel
pi_2194542
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:31 schreef Mickel het volgende:

Ga snel nog even bellen voor Kelly (moet nl. blijven)

*zucht* heb jij er dan helemaal niks van begrepen?
pi_2194606
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:33 schreef femalehunter het volgende:

[..]

*zucht* heb jij er dan helemaal niks van begrepen?

Nee, ik heb nl. net besloten om net als Paskal, Coos en Gert Jan met een schone lei te beginnen en iedereen weer te vertrouwen.
mickel
pi_2194658
quote:
Op donderdag 15 november 2001 18:38 schreef Mickel het volgende:

[..]

Nee, ik heb nl. net besloten om net als Paskal, Coos en Gert Jan met een schone lei te beginnen en iedereen weer te vertrouwen.

Dat is heel nobel van je Gekkie! Dat je belt, moet je helemaal zelf weten, maar dat je op de avond van de exit nog gaat bellen, is wel een heel klein beetje naief. Als je dan toch graag van je zakgeld af wilt, kan je beter een keer een streamer sponsoren. Dan heb je er zelf ook nog wat aan.
  donderdag 15 november 2001 @ 19:33:59 #50
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_2195254
Ik denk nu toch dat die arme Sandy zich zo onder druk laat zetten dat ze ingaat op de voorkeur van de meerderheid van de groep (lees Coos, Pascal en Ed).

Dus ze stuurt toch Gert-Jan weg.

Ze heeft zich immers ook door het drietal onder druk laten zetten om, onnodig, een stemming te houden over wie naar de andere kant te sturen...

...zo krijgen Coos, Pascal en Ed toch hun zin!!!

pi_2195402
Sandy stuurt GJ niet naar de overkant, want ze heeft gezien hoe haar vriendinnetje Maxi daarop reageert. Dat wil je toch niet nog een keer meemaken?
pi_2195559
ik denk dat ze zichzelf weg stemd. Is ze gelijk geen captain meer
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_2197624
Dit is ook al zo'n lekker, maar toch heeeel dom wijf!!

Die Paskwal en Coosvoos zitten alles te verneuken daar in
dat huis! Tlijken wel kleuters hoe ze met elkaar aant
roddelen zijn! Tis gewoon al zover dat ze zown beetje on-
afhankelijk van elkaar zijn geworden joh! Das toch nie
normaal!!

Ze hebben zelf btw al door dat als Coos weg is, dat Pascal
dan ook weg is! Wat een watje is dat!!

* Zegend Frank!!

† In Memoriam † donderdag 15 november 2001 @ 23:25:27 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2198204
Niet meer actueel.
Ed is naar de overkant gestuurd.
Slotje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')