Zat ik inderdaad ook al aan te denken. Maar ik ben helemaal gehecht aan m'n Logitech UltraX Flat keyboard met laptopknopjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef Tijn het volgende:
Als het alleen om je computer gaat, kun je ook een toetsenbord halen met knoppen erop die het volume van Windows bestuurt. Een simpel Logitech-keyboard van 15 euro heeft dat al.
Koop dan een Griffin PowerMatequote:Op donderdag 1 december 2005 03:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook al aan te denken. Maar ik ben helemaal gehecht aan m'n Logitech UltraX Flat keyboard met laptopknopjes.![]()
Wow, dat ik een mooi ding, waar te koop in NL? (En niet geheel onbelangrijk, wat is de prijs in NL?)quote:Op donderdag 1 december 2005 13:48 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Koop dan een Griffin PowerMate
[afbeelding]
http://www.macintoys.nl/artikelen/invoer/powermate.phpquote:Op donderdag 1 december 2005 16:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wow, dat ik een mooi ding, waar te koop in NL? (En niet geheel onbelangrijk, wat is de prijs in NL?)
Je kan 'm ook nog indrukken hequote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Prijs ¤ 46,95 inclusief BTW exclusief verzendkosten voor eigenlijks niets minder dan een potmeter.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |