Ga krassen, gek!quote:
Lusers waarvan ik de poes heb gezien, verdienen het niet.quote:
Die garp is zo oud dat zelfs adam en eva zoiets zouden hebben van. nou nou nou, nog een keer die grap.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef Kreator het volgende:
Lusers waarvan ik de poes heb gezien, verdienen het niet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die garp is zo oud dat zelfs adam en eva zoiets zouden hebben van. nou nou nou, nog een keer die grap.
Ja, en ik niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lusers waarvan ik de poes heb gezien, verdienen het niet.
Oja. Ik ben vrijgezel, shmoopy. Daar heb je altijd op gewacht, toch.
Ik heb gelukkig geen vrienden in de politiek.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:36 schreef Mr-Z het volgende:
Van harte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ps: hoe kan men vriendje worden om in die politiek te belanden?)
Neuk een mod, lik aars op een meet, bouw een msnvriendschap (quote:Op woensdag 30 november 2005 21:36 schreef Mr-Z het volgende:
(ps: hoe kan men vriendje worden om in die politiek te belanden?)
Riiiiight.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:55 schreef vegeta het volgende:
ja idd wie is bluezz ken ik echt niet![]()
naja zal wel aan mij liggen.
En nog lukt het je nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef Kreator het volgende:
Neuk een mod, lik poestattoo op een meet , laat je piemOl zien.
Goh... het zal wel toeval zijn, maar ik zie jou hier... en ik denk... *ping* topic-voetbal!quote:
Kan ik niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Goh... het zal wel toeval zijn, maar ik zie jou hier... en ik denk... *ping* topic-voetbal!
Maar ik durf niet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
De FA's hebben zeker nog nooit bij Bluezz gegeten
Die keer dat je in slaap was gevallen toen je zogenaamd appeltaart ging bakken maar vergeten was boter bij het beslag te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
De FA's hebben zeker nog nooit bij Bluezz gegeten
Een wát?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... ik zie hier alleen maar hools...
woarquote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Hej ga hools is in Bitterballen bakken
Best wel een beetje.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef skiczukie het volgende:
Kan je wel een beetje koken Bluezz?
Ik kan helemaal niet koken.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best wel een beetje.
Jij?
En wat kan jij het beste koken en vind je het lekkerst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |