abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 19:28:27 #151
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32898991
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Niks yeah right, is gewoon vaak zo
Ik heb 1 foto geupload en dat was ook meteen gezeik. Maar ik vond Lexa toch al niks, toen ik eenmaal zag hoe voorgekauwd je je profiel in moet vullen, dus was er ook meteen weer af.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32899024
Hmm, paiq lijkt het nu *eindelijk* te doen bij mij, maar ik heb 0 matches. .
pi_32899086
Moet je ff wachten, die komen vanzelf.
pi_32899087
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thabit het volgende:
Hmm, paiq lijkt het nu *eindelijk* te doen bij mij, maar ik heb 0 matches. .
Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevonden .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32899122
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevonden .
Owwww....Was DAT het probleem .
  woensdag 7 december 2005 @ 19:54:33 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32899573
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
pi_32899767
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
BITCH
  woensdag 7 december 2005 @ 20:05:09 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32899831
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
breezers zijn okee olee olee

verlaag je toch niet tot dat niveau joh

alhoewel, op zijn tijd
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32900232
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik zat net met een leuk meisje te chatten tijdens een battledate. Die andere gozer was één of andere Turk die eruit zag alsof 'ie down-syndroom had. Begint die kerel; "Jaaah, ik ben neurochrirurg etc."

Kiest ze voor hém!
Was jij dat??

was dat toevallig met ene Leonie??
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_32900292
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Of, nadat je, uiteraard subtiel ( . ), aangeeft dat iemand niet echt je type is:
"Je weet niet wat je mist!"
- Godzijdank niet nee .
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"

ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..

en ze was meteen van:

en aangezien ze ook paiq heeft

ik zeg het maar even, een gewaarschuwd Kasta telt zeker voor 4?
  woensdag 7 december 2005 @ 20:35:08 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32900584
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was jij dat??

bring it on!
pi_32906804
Ik bespeur een paiq battle hier........
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_32907375
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:23 schreef Godshand het volgende:
ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..

en ze was meteen van:

en aangezien ze ook paiq heeft

ik zeg het maar even, een gewaarschuwd Kasta telt zeker voor 4?
Ik zat laatst ook met een vrouwtje te speeddaten; kwam haar foto in beeld en ik zeg:

"Djezus, wat een duffe pop achter je bed, ben je daar niet iets te oud voor?"
- Euuh, da's m'n dochter...
"Echt niet, da's zo'n kitscherige porseleinen pop ."

*laat andere foto uit dezelfde foto zien met een lelijk kind op de achtergrond*

"Hmmmmz, ik ga ff verder kijken, doedoei..."
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 8 december 2005 @ 00:45:59 #164
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32908160
Wat ga jij het weekend doen?

Signaleer ik nou een spelfout bij een IceBreaker van Paiq?
And know what you want,
  donderdag 8 december 2005 @ 03:17:12 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32910245
Ik had trouwens wel iets intiemere vragen verwacht bij die icebreakers
Sommige zijn echt niks!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 december 2005 @ 03:24:39 #166
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32910286
quote:
Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik had trouwens wel iets intiemere vragen verwacht bij die icebreakers
Sommige zijn echt niks!
Er zijn ook mensen die zelf met een leuke IceBreaker komen Dus ga je gang
And know what you want,
pi_32910489
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, appeltje eitje lijkt me...

"Nee, ik kom wel een keer bij je thuis langs ofzo..."
whaha dat was leuk. Jij bent stoer man

Deeltje 24 alweer, waar zijn jullie mee bezig. Speeddaten? Wauw, klinkt goed. Ik zit alleen nog vast aan mijn date van bijna een half jaar geleden. Misschien doe ik het wel iets te goed. Goed=slecht. Vandaag nog te horen gekregen: "morgenavond weer bij mij!!!" toen zei ik zonder er echt al te goed over na te denken wat ik zei: "als je zin hebt dan kom ik".
Aaah shit het floepte er uit en ze vatte het ook zo op zoals ik het niet had bedoeld. Oeps.. ik bedoel, je moet toch wel een man wezen wil je dit regeltje zo seksistisch (en als belofte ook overigens)opvatten?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_32921660
Ik ben ook pas beetje met het internet-dating begonnen en vindt het best wel grappig
Al een paar aardige mensen ontmoet maar verder nog niet mee gedate of wat dan ook, kan misschien nog wel eens komen natuurlijk

Ben nu op een paar site's aangemeld en 1 ben ik full-member voor 1 maandje, langer doek niet want kost best veel geld :s sommige vragen 20 pleuro's in de maand Maar gelukkig zijn er een paar gratis site's zoals Knuz.nl en Vrygezel.nl maar zijn er nog meer zoals zulke ? Iemand Urls?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:58:23 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32921936
Invite requests opgeruimd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 december 2005 @ 21:52:17 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32929480
okee, dat van morgen is verzet naar volgende week
goede nieuws is dat ik morgen een andere date heb (waarschijnlijk alleen sex )
Je komt nog eens wat tegen op internet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32929560
Ik heb opeens een flink aantal invites. Iemand interesse?
pi_32929744
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Was jij dat??

overigens je Battled wel goed; de ander een "Turk met een down-syndroom" noemen hahaha
pi_32930054
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef thabit het volgende:
Ik heb opeens een flink aantal invites. Iemand interesse?
Ja hoor, ik wil het wel een keertje proberen. Ben wel man, hopelijk maakt dat niks uit. Geloof namelijk dat veel sites een mannenoverschot hebben, maja...
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:09:51 #174
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_32951591
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen .

bla

[afbeelding]
Die had ik laatst als speeddate. Ze is een kennis van Jamai, ofzo.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_32953109
Zit nu een weekje op paiq en op zich wel een leuk concept.
Speeddates zijn ook erg grappig om te doen. Alleen een beetje jammer dat ze nooit echt zelf het initiatief nemen..

Wat betreft de matches die ik krijg. Tja, heb pas met eentje gesproken en die heeft me nu al verwijderd. Kan ik me ook wel goed voorstellen, mezelf kennende
Maar dat ik nu door paiq meteen gematched wordt met bijna veertigers vind ik eigenlijk toch wel een beetje ver gaan
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:36:53 #176
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_32953835
Paiq heeft vandaag opeens een irritante bug dat wanneer ik gekozen word in een speeddate hij meteen een match wil maken, wat niet hoort. Ik klik op ja. Er gebeurd niks en ik kom dus heel lomp over bij de ander
Today we escape, we escape.......
pi_32957018
Die bug ben ik nog niet tegengekomen, wat wel heel irritant is; als je een bericht aan t typen bent en paiq moet opnieuw verbinding maken, weg tekst
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:24:20 #178
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_32958548
Ik heb nog een hoop vrouw invites over, kom op dames wie wil?
Today we escape, we escape.......
pi_32958907
Heb vanavond een leuke meid ontmoet op Paiq. Tis nog pril maar het klikt wel, van beide kanten geloof ik. Zit ook een leuke kop op aan haar foto's te zien. Wel grappig dat het contact via een speeddate is gelopen, terwijl de twee door Paiq gemaakte matches allebei zwaar ruk zijn.
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:21:07 #180
3750 NoMercy
Just a dream
pi_32960065
Ik heb niet echt leuke speeddates gehad, de meeste waren allemaal te jong voor mijn gevoel <18jaar en dat breezah gedoe, bleh?

Ik heb wel een leuke match gehad, leuk spontaan meisje. Die andere was niks en heb haar er al uit gedonderd. Een graftak had nog meer te vertellen....

Voor de rest is het echt een leuk systeem. Ben er wel tevreden over in vergelijking met die andere dating sites.
.
pi_32964880
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...

Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai

Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....

Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...

Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
pi_32965420
Godshand, ben je wanhopig ofzo.

Ik heb net een vrouw aangegeven niet te willen daten. Ze is knap, gevat, intelligent, maar ik vind gewoon niks. En daarnaast ben ik op dit moment al gek op iemand waar ik nog niet van weet of het wat gaat worden. Maar dat mens loopt nu constant aan mijn kop te zeuren dat ze wil daten. Nu is ze boos dat ik haar zo lang aan het lijntje heb gehouden.

Dus ik heb het boetekleed maar aangetrokken. Hoe kan je nu verwachtingen krijgen door alleen maar wat te msnen? Ben ik nou van de pot gerukt?
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:12:11 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32965450
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
pi_32965492
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''

Tja ik vind het ook wel lullig, dus ik heb mijn excuses maar aangeboden en dat verder contact hebben uitgesloten is. Maar ze wil nog steeds daten, dat zegt wel iets over haar eigenwaarde
pi_32965498
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...

Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai

Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....

Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...

Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Is ze niet lekker dan
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:21:40 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32965525
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;

Tja ik vind het ook wel lullig, dus ik heb mijn excuses maar aangeboden en dat verder contact hebben uitgesloten is. Maar ze wil nog steeds daten, dat zegt wel iets over haar eigenwaarde
Il had het eigenlijk over de date van Godshand
pi_32965544
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Il had het eigenlijk over de date van Godshand
Jouw advies als moderator is zo inzichtvol, het is toepasbaar op meerdere posts tegelijk .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:05:12 #188
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32969615
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:

Een heleboel mensen zijn erg desperate. Ik heb zelfs met sommige maar 1 of 2 keer gechat (dan wel een paar uurtjes) en oh wat een gezeik kwam erna zeg.
Mailtjes met een drama verhaal
Veel mannen kunnen het niet uitstaan, want voorheen hebben ze allemaal vrouwen meegemaakt die snel wilden afspreken en als jij die interesse niet hebt en ook op latere termijn nooit af wilt spreken, dan vergaat de wereld ineens.
Nou had ik al geen interesse in ze, maar dan is het nog 10x erger, dat soort wanhopige types knap ik meteen op af.

Ik ben sowieso na 1 maand op Rp gestopt, ik ontmoet wel types in het dagelijks leven. Vind ik veel leuker.
And know what you want,
pi_32971102
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Een heleboel mensen zijn erg desperate. Ik heb zelfs met sommige maar 1 of 2 keer gechat (dan wel een paar uurtjes) en oh wat een gezeik kwam erna zeg.
Mailtjes met een drama verhaal
Veel mannen kunnen het niet uitstaan, want voorheen hebben ze allemaal vrouwen meegemaakt die snel wilden afspreken en als jij die interesse niet hebt en ook op latere termijn nooit af wilt spreken, dan vergaat de wereld ineens.
Nou had ik al geen interesse in ze, maar dan is het nog 10x erger, dat soort wanhopige types knap ik meteen op af.

Ik ben sowieso na 1 maand op Rp gestopt, ik ontmoet wel types in het dagelijks leven. Vind ik veel leuker.
Ja je hebt gelijk, je hebt het geprobeerd en wat dat betreft ken je ook die wereld. Ik heb nog wel 1 contact waar het denk ik wel wat gaat worden. Dus wat dat betreft is het zo gek nog niet. Ik heb al vaker iemand afgewezen en dan reageren ze zo verschrikkelijk raar. Bedoel? waar gaat het over zeg...

Veel vrouwen denken volgens mij dat ze elke kerel kunnen krijgen en vinden ze het raar als je ''nee'' zegt. Wat mannen betreft, als het mij zou overkomen in de chat fase dan zou ik het gewoon accepteren. Maar volgens mij heb je er veel rare lui tussen zitten. Sociaal verknipt, op zoek naar wat lekkers, of gewoon vreemde lui die niks te melden hebben.

De speeddates via PAIQ zijn over het algemeen weinig verhelderend. Weinig spontane en leuke verhalen. Veelal moet je interesse en initiatief tonen. Dat passieve bevalt me absoluut niet, daar de meeste vrouwen toch ernstig last van schijnen te hebben. Het lijkt er wel op, dat de vrouw gewoon gepaaid moet worden zodat ze een keuze kan maken. Dan zet ik er direct al een streep door.
pi_32972629
Er zijn trouwens ook vrouwen die zich inschrijven op Datingsites puur, vanuit een narcistische invalshoek. Er zijn vrouwen die gewoon een jaar ingeschreven staan en feitelijk gewoon geilen op de aandacht die ze krijgen.

Ik had ik sep een date met een vrouw die nog geen relatie wilde. Ze staat er nu al, lees 7 maanden op. En dan heb ik het over RP, wat voor doel streef je dan na vraag ik mij af?
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:30:00 #191
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32972680
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:

Veel vrouwen denken volgens mij dat ze elke kerel kunnen krijgen en vinden ze het raar als je ''nee'' zegt.
Veel vrouwen denken dat ze een man al gewonnen hebben als hij nieuwsgierig naar ze is en wil weten of achter een positieve eerste indruk ook een leuk persoontje zit. Om dus pas op basis van die nadere kennismaking eens te bepalen of de dame in kwestie verdere interesse en moeite waard is.

Dames verwarren dat wel eens
Vampire Romance O+
pi_32973198
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
De speeddates via PAIQ zijn over het algemeen weinig verhelderend. Weinig spontane en leuke verhalen. Veelal moet je interesse en initiatief tonen. Dat passieve bevalt me absoluut niet, daar de meeste vrouwen toch ernstig last van schijnen te hebben. Het lijkt er wel op, dat de vrouw gewoon gepaaid moet worden zodat ze een keuze kan maken. Dan zet ik er direct al een streep door.
Totally agree! Bij speeddates zorg ik er nu al een tijdje voor dat ik niet de eerste ben die wat zegt. Daar valt al een deel af.. en als het weer het standaard verhaal wordt ("vertel eens wat over jezelf") dan in mijn interesse ook vaak snel weg..

Maarja, soms heb je oppeens wel iemand die leuk reageert!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_32977355
Heb nu 4 matches. Een redelijk leuke meid, de rest heb ik nog niet gezien. Gaat de goede kant op, na een paar 'mislukkingen'.
  zondag 11 december 2005 @ 02:38:57 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32985857
Hebben anderen er nog meer last van dat PaiQ uit zichzelf Icebreakers gaat sturen? Ik heb een zeker fokkend iemand dmv een oneliner aangesproken en nu krijgen we tussen het chatten icebreakers die niet van haar, noch van mij komen..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32985990
Yep, heb ik hier ook

Soms best verwarrend... kijk meestal of zij al antwoord heeft gegeven. Zo niet, ist een automatische.
  zondag 11 december 2005 @ 03:01:30 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32986023
quote:
Op zondag 11 december 2005 02:56 schreef JWR het volgende:
Yep, heb ik hier ook

Soms best verwarrend... kijk meestal of zij al antwoord heeft gegeven. Zo niet, ist een automatische.
Best wel irri, en ik maar denken dat ze zelf zo inspiratieloos was dat ze telkens icebreakers stuurde
Een gedicht over Maanvis
pi_32986026
Ik ook blij dat ik es aandacht krijg haha Helaas, aandacht van een computer.
pi_32988910
quote:
Op zondag 11 december 2005 01:20 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Voornaam?
Ik heb hem even in mijn profiel weer gezet. Alvast bedankt voor de moeite voor een paiq invite.

Zelf heb ik een keer ge-lexa't maar toch is daar de hoeveelheid users niet representatief naar mijn mening. Veel inactieve members of gratis members.
Krijg je eens een keer een 3 tal proefdagen valt het behoorlijk tegen.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32989143
ik vind het altijd zo vervelend als je ineens niks meer hoor.
En als je weer teveel berichten stuur waarom, zeur je weer...pfff

Of dan heb je een leuk gesprek, zie je elkaars foto en dan ineens....ow ik moet nog kerstkaarten schrijven doei..

En waar zijn die spontane vrouwen gebleven?
pi_32989313
Lexa.nl schiet niet op. Tot nu toe alleen een interesse van een vrouw uit Indonesië van 29, die christelijk is en veganist
En de matches van lexa zit ook niet echt wat tussen en als free member kun je 3x niks daar.

Bedankt voor de invite Johan en Marieke! direct 2 invites
Eéntje speel ik wel door naar een vrijgezelle vriend van me die ook nodig eens aan de vrouw moet ;')

[ Bericht 21% gewijzigd door HendrikJan op 11-12-2005 15:26:48 ]
HendrikJan de Tuinman, die schoffelt wat an!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')