Niks yeah right, is gewoon vaak zoquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet niet wat voor een soort foto's jij daarop hebt staan, ik heb er geen problemen mee gehad iig
Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevondenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:30 schreef thabit het volgende:
Hmm, paiq lijkt het nu *eindelijk* te doen bij mij, maar ik heb 0 matches..
Owwww....Was DAT het probleemquote:Op woensdag 7 december 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die komen snel genoeg, thabit. Of je moet de geheime "IQ moet groter zijn dan 150"-switch hebben gevonden.
BITCHquote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb voor mijn huidige match een ondertitel bedacht die hij nu gebruikt: "ik houw van romanties ete bei kaarslicht in een resterrant en dana samen een stranwandeling maken. Mijn hobbies zijn figuurzagen en knuffelen!!@@@!!".
Was jij dat??quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Roellio het volgende:
Ik zat net met een leuk meisje te chatten tijdens een battledate. Die andere gozer was één of andere Turk die eruit zag alsof 'ie down-syndroom had. Begint die kerel; "Jaaah, ik ben neurochrirurg etc."
Kiest ze voor hém!![]()
ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of, nadat je, uiteraard subtiel (. ), aangeeft dat iemand niet echt je type is:
"Je weet niet wat je mist!"
- Godzijdank niet nee.
"Hahaha, ik vond je toch maar een sukkel!"
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was jij dat??
was dat toevallig met ene Leonie??
Ik zat laatst ook met een vrouwtje te speeddaten; kwam haar foto in beeld en ik zeg:quote:Op woensdag 7 december 2005 20:23 schreef Godshand het volgende:
ik had een MILF jouw chatverslag van paiq laten lezen..
en ze was meteen van:![]()
![]()
en aangezien ze ook paiq heeft
ik zeg het maar even, een gewaarschuwd Kasta telt zeker voor 4?
Er zijn ook mensen die zelf met een leuke IceBreaker komenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik had trouwens wel iets intiemere vragen verwacht bij die icebreakers
Sommige zijn echt niks!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, appeltje eitje lijkt me...
"Nee, ik kom wel een keer bij je thuis langs ofzo..."
overigens je Battled wel goed; de ander een "Turk met een down-syndroom" noemen hahahaquote:Op woensdag 7 december 2005 20:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was jij dat??
was dat toevallig met ene Leonie??
Ja hoor, ik wil het wel een keertje proberen. Ben wel man, hopelijk maakt dat niks uit. Geloof namelijk dat veel sites een mannenoverschot hebben, maja...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef thabit het volgende:
Ik heb opeens een flink aantal invites. Iemand interesse?
Die had ik laatst als speeddate. Ze is een kennis van Jamai, ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
bla
[afbeelding]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:12 schreef Aventura het volgende:
Waarom zou je met iemand willen daten die je niet echt heel erg leuk vindt? Mijn tijd is echt te kostbaar om te vergooien aan een bij voorbaat on-boeiend iemand. Dan spreek ik liever af met vrienden, of ga ik lekker thuis een DVD'tje kijken.
Is ze niet lekker danquote:Op zaterdag 10 december 2005 06:58 schreef Godshand het volgende:
Morgen een Paiq date....
Maar of dat nu leuk is...
Ze heeft me vandaag al aan haar moeder en broertje telefonisch voorgestelden ze vind zichzelf saai
Haar hobby is samen op de bank TV/Film kijken....
Ik vrees het ergste...
Haar enigste lichtpuntje is haar geilheid...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Maar goed,Den Bosch here I come...
als iemand me kan redden,je bent welkom haha
Il had het eigenlijk over de date van Godshandquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Tja ik vind het ook wel lullig, dus ik heb mijn excuses maar aangeboden en dat verder contact hebben uitgesloten is. Maar ze wil nog steeds daten, dat zegt wel iets over haar eigenwaarde
Jouw advies als moderator is zo inzichtvol, het is toepasbaar op meerdere posts tegelijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Il had het eigenlijk over de date van Godshand
Een heleboel mensen zijn erg desperate.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:17 schreef Chewbacca het volgende:
Jawel maar ik heb haar ook aan het lijntje gehouden zeg maar. In het begin heel vaak gechat, maar omdat ze nogal een raar zelfbeeld had, heb ik het contact laten verwateren zonder ook maar iets daarover te zeggen. Dat kan ze maar moeilijk accepteren heb ik het idee. Nu stuurt ze mij mailtjes;
'' ik had best met je willen daten''
Ja je hebt gelijk, je hebt het geprobeerd en wat dat betreft ken je ook die wereld. Ik heb nog wel 1 contact waar het denk ik wel wat gaat worden. Dus wat dat betreft is het zo gek nog niet. Ik heb al vaker iemand afgewezen en dan reageren ze zo verschrikkelijk raar. Bedoel? waar gaat het over zeg...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zijn erg desperate.Ik heb zelfs met sommige maar 1 of 2 keer gechat (dan wel een paar uurtjes) en oh wat een gezeik kwam erna zeg.
Mailtjes met een drama verhaal![]()
Veel mannen kunnen het niet uitstaan, want voorheen hebben ze allemaal vrouwen meegemaakt die snel wilden afspreken en als jij die interesse niet hebt en ook op latere termijn nooit af wilt spreken, dan vergaat de wereld ineens.
Nou had ik al geen interesse in ze, maar dan is het nog 10x erger, dat soort wanhopige types knap ik meteen op af.
Ik ben sowieso na 1 maand op Rp gestopt, ik ontmoet wel types in het dagelijks leven. Vind ik veel leuker.
Veel vrouwen denken dat ze een man al gewonnen hebben als hij nieuwsgierig naar ze is en wil weten of achter een positieve eerste indruk ook een leuk persoontje zit. Om dus pas op basis van die nadere kennismaking eens te bepalen of de dame in kwestie verdere interesse en moeite waard is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
Veel vrouwen denken volgens mij dat ze elke kerel kunnen krijgen en vinden ze het raar als je ''nee'' zegt.
Totally agree! Bij speeddates zorg ik er nu al een tijdje voor dat ik niet de eerste ben die wat zegt. Daar valt al een deel af.. en als het weer het standaard verhaal wordt ("vertel eens wat over jezelf") dan in mijn interesse ook vaak snel weg..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef Chewbacca het volgende:
De speeddates via PAIQ zijn over het algemeen weinig verhelderend. Weinig spontane en leuke verhalen. Veelal moet je interesse en initiatief tonen. Dat passieve bevalt me absoluut niet, daar de meeste vrouwen toch ernstig last van schijnen te hebben. Het lijkt er wel op, dat de vrouw gewoon gepaaid moet worden zodat ze een keuze kan maken. Dan zet ik er direct al een streep door.
Best wel irri, en ik maar denken dat ze zelf zo inspiratieloos was dat ze telkens icebreakers stuurdequote:Op zondag 11 december 2005 02:56 schreef JWR het volgende:
Yep, heb ik hier ook
Soms best verwarrend... kijk meestal of zij al antwoord heeft gegeven. Zo niet, ist een automatische.
Ik heb hem even in mijn profiel weer gezet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |