Dat had ik bij een aantal foto's ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Soms is de keuze echt moeilijk, ja...
Je zou idd bijna denken dat er een overschot aan mannen isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
Wees blij dat die mannelijke 23 jarige studentes niet op je reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige relatieplanet ex heeft haar tekst zodanig aangepast dat het één grote sneer naar mij toe is.. Nou, dat doet zeer.
*wenst dat daten nog volgens het jaren-80-principe ging*
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'quote:
Foto? msn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'
Dus dat viel wel mee. Ze is gewoon nogal haatdragend, kennelijk.![]()
Wil gewoon weten wat jij onder sexueel drama verstaatquote:
kasta voor minister president!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/785368/2/25#32745115]vrijdag 2 december 2005 01:15 *knip*
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Beetje modder gooien naar je concurrenten helpt soms ook wel. Jammer dat ze de foto's niet ziet, zodat opmerkingen maken daarover niet zoveel zin heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef bateend het volgende:
[..]
de meeste dames gaan voor de dominante heren met de blitzkrieg aanpak..![]()
waren of zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:53 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn "Matches" waren een week offline...
Ik dacht, geef d'r nog een paar dagen. Maar nu wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:32 schreef MouseOver het volgende:
Als je dat soort dooie matches er in laat staan krijg je ook geen nieuwe. Eruit ermee dus
Zeg zelf, da's erg zielig voor die vriend.. dat hem dit nu moet overkomenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb gisteren een ontmoeting gehad met een meisje wat ik op Paiq heb leren kennen. Het was buitengewoon gezellig en we gaan zeker meer wat leuks doen. Overigens zit er voor wat betreft de liefde niets in het vat, aangezien ze reeds een vriend heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |