quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Jacqueline: nee dit is playtaal mongool
Ik ben altijd erg slecht in battle datesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef bateend het volgende:
hmm..bij dat battle date gebeuren van paiqkrijg ik mortal combat visioenen :
choose your destiny baby!![]()
![]()
![]()
Voor mannen is dat meestal toch lastigerquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En daar steek je dan 2 maanden energie in.![]()
Kan je beter op een avondje stappen iemand uitkiezen.
Maar goed dat ben ik![]()
Doe ik het toch beter dan jij. Diezelfde jacqueline staat namelijk al een tijdje in mijn msn en we hebben regelmatig contactquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Haha, misschien was ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu al foto's geupload toevallig?
Ik kwam een bekend koppie tegen.
Hahaha geweldig zeg hahquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:15 schreef kastanova het volgende:
Voor de mensen die zo graag wilde zien van welke stijl ik toch in godsnaam gebruikt maakte om alleen maar matches te krijgen.
Het kan soms leuk zijn om iemand die dom is te pakken op zijn of haar domheid, heb er zelf ook wel een handje van. Maar dit, ?!! haha dit is echt erg, gewoon arrogant in feite. Je kleineert haar vanwege enkele spelfouten. Ik blijf het geweldig vinden aangezien dat mokkel niet meer waard is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:
Nou kasta, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand die stijl gaat imiteren. Ik niet tenminste
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Dat zijn juist de meiden waar ik op valquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een watervalquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg slecht in battle datespas 1 keer uitgekozen.
Ik heb wel geleerd dat als je je als een klootzak eerste klas gedraagt dat blijkbaar aantrekkelijk is ofzo
Maarja, over 2 weken wel een date (dankzij paiq)![]()
Oh en dates met vriendinnen erbij zijn zooo not done
Nouja, misschien voor even ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bij een bepaald type vrouw...... En die wil je niet![]()
Ik had via PAIQ nog twee contacten en heb ik maar geblokkeerd. Die mokkels waren toch een partij wazig zeg. De ene fantaseerde weleens om zelfmoord te plegenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zijn juist de meiden waar ik op val(en nee die wil ik idd niet maar ik wil ze wel altijd proberen te krijgen
)
Ik denk dat die seks zelf makkelijker te realiseren is dan de waterval.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ben er mee eens, suc6 iig. Ze is mijn type ook totaal niet in feite, maar ja ze is WILD. Soms moet je je principes maar eens opzij zetten. En het is pas de laatste twee weken echt ''serieus'' geworden. Ze wil zelfs mijn droom in vervulling brengen, seks onder een waterval.
Dat had ik bij een aantal foto's ook jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Soms is de keuze echt moeilijk, ja...
Je zou idd bijna denken dat er een overschot aan mannen isquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
Wees blij dat die mannelijke 23 jarige studentes niet op je reagerenquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef Napalm het volgende:
Slecht, ik verveelde me gisteren avond en heb me voor de lol ingeschreven bij lexa als 23jarige studente (ben man). Voor de rest een leeg profiel (kwa tekst)
10 nachtelijke uren later:
* 3 berichtjes
* 13 interresses.
oudste 60 jaar...
Sta je als man ingeschreven na 1 maand:
0 berichtten
0 interesses
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef Kreator het volgende:
Mijn huidige relatieplanet ex heeft haar tekst zodanig aangepast dat het één grote sneer naar mij toe is.. Nou, dat doet zeer.
*wenst dat daten nog volgens het jaren-80-principe ging*
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'quote:
Foto? msn?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Welnee, we pasten gewoon niet bij elkaar. (ik vond haar nogal saai, inhoudsloos en een sexueel drama). Ik heb het netjes uitgemaakt. Daarna was ze verbolgen over dat feit, want 'liefde moet groeien en daar heb je je best niet voor gedaan.'
Dus dat viel wel mee. Ze is gewoon nogal haatdragend, kennelijk.![]()
Wil gewoon weten wat jij onder sexueel drama verstaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |