Klopt, alle foto's die ik hier ooit heb geplaatst staan op mijn HD. Uploaden naar een van de site's, en klaar. Simpeler kan het bijna niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
begrijp ik het nou goed dan dat je die dan niet eerst hoeft te uploaden naar je eigen site?
Dat zou wel handig zijn....
Thanks Sjet, ik vraag mijn,over het algemeen handige,man straks even.Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan meld ik me weer even en maak ik graag van je aangeboden hulp gebruik.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wil je wel verder helpen hoor, misschien even in een andere topic?
Maar wel uploaden nog naar je eigen site [of photobucket] dus en dan pas met link hier neerzetten?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Klopt, alle foto's die ik hier ooit heb geplaatst staan op mijn HD. Uploaden naar een van de site's, en klaar. Simpeler kan het bijna niet.
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef frizti het volgende:
Goedensavonds deze avond.
Okidokiequote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks Sjet, ik vraag mijn,over het algemeen handige,man straks even.Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan meld ik me weer even en maak ik graag van je aangeboden hulp gebruik.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef frizti het volgende:
Olla Friztiquote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef frizti het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar wel uploaden nog naar je eigen site [of photobucket] dus en dan pas met link hier neerzetten?
Of naar de andere tientallen site's die te vinden zijn. En ja, dan de link hier neerzetten.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar wel uploaden nog naar je eigen site [of photobucket] dus en dan pas met link hier neerzetten?
Whello Friztiquote:Op woensdag 30 november 2005 21:07 schreef frizti het volgende:
Precies hetzelfde dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef essie05 het volgende:
Wat lult Roel nu hij heeft Lieske zelf toch ook genomineerd.
Ja ik wordt daar ook echt niet goed van hoor......quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef essie05 het volgende:
Wat lult Roel nu hij heeft Lieske zelf toch ook genomineerd.
En niet te vergeten die cowboylaarzen onder die witte rok!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik wordt daar ook echt niet goed van hoor......![]()
Ik zag wel weer een leuk wapper-momentje van Lieske![]()
En waarom moet die klote Rob nou weer zingen![]()
En ja, die sokken onder die kimono zijn fantastisch!![]()
Nu met geluid en goed in elkaar gezet!! De waarheid mag verdraaid worden!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:12 schreef pullup het volgende:
Zo te zien gaan ze filmpjes over en van elkaar zien
Ik zit er ook helemaal klaar voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:14 schreef pullup het volgende:
Ik installeer me even want volgens mij gaat dit leuker voor ons dan voor de bewoners worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |