quote:
Denk het niet dit wordt een flinke ruzie,quote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef Sjet het volgende:
Ik geloof nooit dat het oorlog wordt hoor...... het wordt straks weer afgedaan met 'we allemaal wel iets over een ander gezegd'![]()
Dan kan, maar geloof maar dat dit kwetsend kan zijn. Ze vergeten het in ieder geval niet. Roels hoofd bij het gesprekje van Lieske en Dido. Daar deed ik het alleen al voor hahaquote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef Sjet het volgende:
Ik geloof nooit dat het oorlog wordt hoor...... het wordt straks weer afgedaan met 'we allemaal wel iets over een ander gezegd'![]()
Voorlopig slaat de bom zeker niet in neequote:Op woensdag 30 november 2005 21:30 schreef weyden het volgende:
ze vinden het nog grappig ook.
Die heb ik aan, maar het geluid is zo hol dat ik er een groot deel van misquote:
Het is BB toch?quote:
Ik ook hoor.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Gaat strakjes vast allemaal weer de bekende doofpot in![]()
Hun gezichten staan niet echt op lachen hoor, meer van verbasingquote:Op woensdag 30 november 2005 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig slaat de bom zeker niet in nee![]()
Ik denk het niet.... ik denk dat het die doofpot in gaat waar Wicked het over heeftquote:Op woensdag 30 november 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk het niet dit wordt een flinke ruzie,
Vinnet ook meer zenuwachtige lachjes. Ik lach maar, dan valt het niet zo op hoe genaaid ik me voel.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef melke het volgende:
[..]
Hun gezichten staan niet echt op lachen hoor, meer van verbasing
En zenuwen hequote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef melke het volgende:
[..]
Hun gezichten staan niet echt op lachen hoor, meer van verbasing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |