Schitterend filmpje! 1 vraagje, die fakkels langs het veld, was dat georganiseerd? Zo ziet het er wel uit namelijk... Voor de rest super!quote:
Het was niet echt georganiseerd, alhoewel ik wel van te voren al had opgevangen dat de SV fakkels zou meenemen. Zelf heb ik een doos met 15 fakkels meegenomen maar het was wel een soort "afspraak" om pas bij YNWA af te steken en niet in het begin.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Schitterend filmpje! 1 vraagje, die fakkels langs het veld, was dat georganiseerd? Zo ziet het er wel uit namelijk... Voor de rest super!
RTV Utrecht besteedt er vandaag uitgebreid aandacht aan, vanaf morgen kun je de beelden bekijken op www.radiom.nlquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef ASSpirine het volgende:
is er trouwens ook een uitzending waarin de herdenking in het stadion te zien was?
Ik zet 'm er vandaag wel nog een keertje opquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Your transfer cannot be completed. The file has most likely exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.
Toen ik de radiouitzending wou neerhalen.
He stampie is het misschien mogelijk om deze voor mij op cd tje te branden en toe te zenden. Kosten worden natuurlijk gedekt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:59 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Ik zet 'm er vandaag wel nog een keertje op![]()
Dat is heel netjes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:20 schreef H.Finkers het volgende:
Vandaag bij onze voetbalwedstrijd (amateur) werd een minuut stilte gehouden.
Graag, wil hem ook wel graag bewaren, vond het zo indrukwekkend!quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:59 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Ik zet 'm er vandaag wel nog een keertje op![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef Druppel het volgende:
He stampie is het misschien mogelijk om deze voor mij op cd tje te branden en toe te zenden. Kosten worden natuurlijk gedekt.
Ik heb de herdenking weer geupload:quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:54 schreef wawawa het volgende:
Graag, wil hem ook wel graag bewaren, vond het zo indrukwekkend!
Eventueel als je dat herinneringsdvd/cd-tje af hebt, zou je daarvan dan een kopie kunnen maken? Wil de kosten graag vergoeden!!
Ik heb er weinig meer over gehoord, wordt ook nauwelijks aandacht meer aan besteed... Het is alweer oud nieuwsquote:Op zondag 4 december 2005 04:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waren er nog speciale dingen gedaan bij de voetbalwedstrijden vandaag voor DITO?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |