quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Nieuw Galgenwaard als supporter van Ajax (in het bezoekersvak) en gisteren opnieuw, maar nu om David di Tommaso een laatste eer te bewijzen. Het was zéér indrukwekkend.
quote:Hartstilstand werd Tommaso fataal
**David di Tommaso is overleden aan een
acute hartstilstand,waarschijnlijk het
gevolg van hartritmestoornissen.Dat is
door FC Utrecht bekendgemaakt.Naar de
oorzaak van die stoornissen wordt nog
onderzoek gedaan.
Bij zijn komst naar FC Utrecht werd de
Fransman vorig jaar uitgebreid gekeurd.
De club hanteerde daarbij al de strenge
testen die pas dit jaar verplicht zijn
gesteld.
Een beetje een onzinverklaring. Iedereen overlijdt aan een hartstilstand. Hij is dus overleden aan de gevolgen van ritmestoornissen. De vraag is wat voor soort.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
Vi.nl:
Di Tommaso overleed aan acute hartstilstand
2/12/2005 14:38
Een acute hartstilstand is de oorzaak van het overlijden van David Di Tommaso, blijkt uit een onderzoek. Waarschijnlijk is de hartstilstand een gevolg van een hartritmestoornis. Volgens FC Utrecht wordt nog nader onderzoek verricht naar de precieze doodsoorzaak.
'In de zomer van 2004, toen Di Tommaso van het Franse Sedan overkwam naar FC Utrecht, heeft hij de gebruikelijke medische keuringen ondergaan op basis van de huidige strenge internationaal geldende normen', laat FC Utrecht weten in een verklaring.
Di Tommaso overleed eerder deze week in de nacht van maandag op dinsdag. De verdediger werd donderdag herdacht in een met veertienduizend mensen gevuld Stadion Galgenwaard. Vrijdag is het lichaam van de 26-jarige Fransman naar zijn vaderland overgebracht, waar hij zal worden begraven.
Was die wedstrijd niet op zondag dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Nieuw Galgenwaard als supporter van Ajax (in het bezoekersvak) en gisteren opnieuw, maar nu om David di Tommaso een laatste eer te bewijzen. Het was zéér indrukwekkend.
Excuses, typefout.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Was die wedstrijd niet op zondag dan?![]()
Als het goed is krijg je zo beelden van gisterenavond. Heb hier helaas geen RTVUtrecht..quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:04 schreef D1 het volgende:
NU een interview met Foeke op RTVUtrecht.
Ik vond de keuze juist uitstekend, ik denk dat als ze het item naar voren hadden gehaald de dingen erna in het niet waren gevallen. Ook zou de overgang wel erg bot zijn na wat vrolijker nieuws. Nu bleef het je nog behoorlijk bij na de uitzending. Maar misschien hoor ik dan wel bij de twee mensen van de tien die het zo goed vond.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef Stampie22 het volgende:
Wat heb ik me gisteren geergerd aan het Sportjournaal zeg... Uitzending van een half uur 22:45 tot 22:15. Beginnen met hockey, dan via basketbal naar zeilen(interessant??). Vervolgens denk je "nu komt het" maar nee, we krijgen eerst TIEN minuten een werkelijk NIETSzeggend interview met Winston Bogarde over zijn biografie. En dan helemaal op het laatst twee minuten aandacht voor de herdenking met een stukje van de toespraak van JP de Jong. Vind ik echt belachelijk, ik denk serieus dat acht van de tien mensen die gisteren naar het Sportjournaal keken het liefst de beelden van de herdenking wilden zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |