abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32745682
Wilde ook naar het stadion, maar moest helaas werken. Pff, heb zo'n beetje alle beelden gezien bij het Journaal en op Talpa. Damn, dit zal nog wel ff blijven hangen...
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:58:27 #102
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32745706
Dan is het leven echt heel, heel erg oneerlijk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32746714
Indrukwekkend en toch ook heftige beelden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32747126
Zo zie je maar,dat ondanks dat er grote rivaliteit heerst tussen verscheidene clubs,er op dit soort momenten juist verbondenheid is.Dit raakt gewoon elke clubsupporter......
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_32747610
Ja het was erg mooi, ik hou helemaal niet van massahysterie, maar toen Jean-Paul sprak had ik het echt moeilijk. Hier wat foto's die ik heb gemaakt:

Voor de verandering stond ik op de hoofdtribune, en kon dus achteraf daar naar binnen. Waar de spelers het veld op komen normaal gesproken werden nu de bloemen van de verschillende clubs neergelegd. (laatste foto)
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:31:11 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32748127
Geweldig eer betoon.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:55:44 #107
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32748521
* Kippevel
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:36:07 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32749247
Afgelopen zaterdag was ik in Nieuw Galgenwaard als supporter van Ajax (in het bezoekersvak) en gisteren opnieuw, maar nu om David di Tommaso een laatste eer te bewijzen. Het was zéér indrukwekkend.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32751034
Dat van Jean Paul de Jong en van Fouke Booy, prachtig.

Volwassen mannen zien janken. Jammer genoeg niet kunnen zien op het Sportjournaal.
pi_32751181
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Nieuw Galgenwaard als supporter van Ajax (in het bezoekersvak) en gisteren opnieuw, maar nu om David di Tommaso een laatste eer te bewijzen. Het was zéér indrukwekkend.
pi_32751306
Was wel jammer dat het stadion niet vol zat. Ik hoop dat tegen Groningen het hele stadion vol zal zitten en dat DiTo nog één maal massaal zal worden geherdacht.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:04:38 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32751353
Heb alleen NOS Studio Sport gezien. Echt kippevel!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32752357
Ze hadden eigenlijk het YNWA van de cd op een gegeven moment weg moeten draaien zodat je alleen nog het publiek hoorde.
pi_32753355
Net bij het sportjournaal en ook op teletekst (802):
quote:
Hartstilstand werd Tommaso fataal
**David di Tommaso is overleden aan een
acute hartstilstand,waarschijnlijk het
gevolg van hartritmestoornissen.Dat is
door FC Utrecht bekendgemaakt.Naar de
oorzaak van die stoornissen wordt nog
onderzoek gedaan.

Bij zijn komst naar FC Utrecht werd de
Fransman vorig jaar uitgebreid gekeurd.
De club hanteerde daarbij al de strenge
testen die pas dit jaar verplicht zijn
gesteld.

[ Bericht 36% gewijzigd door Klingon op 02-12-2005 13:37:40 ]
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:46:25 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32755293
Vi.nl:

Di Tommaso overleed aan acute hartstilstand

2/12/2005 14:38

Een acute hartstilstand is de oorzaak van het overlijden van David Di Tommaso, blijkt uit een onderzoek. Waarschijnlijk is de hartstilstand een gevolg van een hartritmestoornis. Volgens FC Utrecht wordt nog nader onderzoek verricht naar de precieze doodsoorzaak.

'In de zomer van 2004, toen Di Tommaso van het Franse Sedan overkwam naar FC Utrecht, heeft hij de gebruikelijke medische keuringen ondergaan op basis van de huidige strenge internationaal geldende normen', laat FC Utrecht weten in een verklaring.

Di Tommaso overleed eerder deze week in de nacht van maandag op dinsdag. De verdediger werd donderdag herdacht in een met veertienduizend mensen gevuld Stadion Galgenwaard. Vrijdag is het lichaam van de 26-jarige Fransman naar zijn vaderland overgebracht, waar hij zal worden begraven.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:08:56 #116
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_32757659
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef DeTolk het volgende:
Vi.nl:

Di Tommaso overleed aan acute hartstilstand

2/12/2005 14:38

Een acute hartstilstand is de oorzaak van het overlijden van David Di Tommaso, blijkt uit een onderzoek. Waarschijnlijk is de hartstilstand een gevolg van een hartritmestoornis. Volgens FC Utrecht wordt nog nader onderzoek verricht naar de precieze doodsoorzaak.

'In de zomer van 2004, toen Di Tommaso van het Franse Sedan overkwam naar FC Utrecht, heeft hij de gebruikelijke medische keuringen ondergaan op basis van de huidige strenge internationaal geldende normen', laat FC Utrecht weten in een verklaring.

Di Tommaso overleed eerder deze week in de nacht van maandag op dinsdag. De verdediger werd donderdag herdacht in een met veertienduizend mensen gevuld Stadion Galgenwaard. Vrijdag is het lichaam van de 26-jarige Fransman naar zijn vaderland overgebracht, waar hij zal worden begraven.
Een beetje een onzinverklaring. Iedereen overlijdt aan een hartstilstand. Hij is dus overleden aan de gevolgen van ritmestoornissen. De vraag is wat voor soort.

(neemt niet weg dat het verschrikkelijk etc. is, zit me alleen een beetje te irriteren aan al die nieuwsberichten op radio, tv en internet die over hartstilstand spreken...)
pi_32760032
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Was die wedstrijd niet op zondag dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:47:37 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32760348
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Was die wedstrijd niet op zondag dan?
Excuses, typefout.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32760722
Wat heb ik me gisteren geergerd aan het Sportjournaal zeg... Uitzending van een half uur 22:45 tot 22:15. Beginnen met hockey, dan via basketbal naar zeilen(interessant??). Vervolgens denk je "nu komt het" maar nee, we krijgen eerst TIEN minuten een werkelijk NIETSzeggend interview met Winston Bogarde over zijn biografie. En dan helemaal op het laatst twee minuten aandacht voor de herdenking met een stukje van de toespraak van JP de Jong. Vind ik echt belachelijk, ik denk serieus dat acht van de tien mensen die gisteren naar het Sportjournaal keken het liefst de beelden van de herdenking wilden zien.

Sorry, moest er ff uit...

Talpa deed het wel goed, opende het Eredivisie Journaal ermee en uitgebreid ook. Hier kun je beelden zien:

http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=2240/progid=322

Lukt het trouwens iemand om bovenstaand filmpje op te slaan? Wil het erg graag hebben, ben namelijk bezig om zoveel mogelijk audio en video over de afgelopen dagen te verzamelen. Wil ik een soort herinnerings-dvd'tje van maken, weet het nog niet precies...

Ben trouwens, voor de liefhebbers, nu bezig met het uploaden van de live herdenkings-uitzending op Radio M van gisterenavond.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:04:01 #120
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32760756
NU een interview met Foeke op RTVUtrecht.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32760963
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:04 schreef D1 het volgende:
NU een interview met Foeke op RTVUtrecht.
Als het goed is krijg je zo beelden van gisterenavond. Heb hier helaas geen RTVUtrecht..
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:15:28 #122
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32760991
Ja idd, alhoewel het niet de eerste keer was dat ik die beelden zag bleef ik een brok in mn keel en tranen in mn ogen krijgen. Hele mooie beelden. Vooral dat moment waarop de vrouw van DiTo naar de mensen zwaaide...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:15:32 #123
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_32761694
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:02 schreef Stampie22 het volgende:
Wat heb ik me gisteren geergerd aan het Sportjournaal zeg... Uitzending van een half uur 22:45 tot 22:15. Beginnen met hockey, dan via basketbal naar zeilen(interessant??). Vervolgens denk je "nu komt het" maar nee, we krijgen eerst TIEN minuten een werkelijk NIETSzeggend interview met Winston Bogarde over zijn biografie. En dan helemaal op het laatst twee minuten aandacht voor de herdenking met een stukje van de toespraak van JP de Jong. Vind ik echt belachelijk, ik denk serieus dat acht van de tien mensen die gisteren naar het Sportjournaal keken het liefst de beelden van de herdenking wilden zien.
Ik vond de keuze juist uitstekend, ik denk dat als ze het item naar voren hadden gehaald de dingen erna in het niet waren gevallen. Ook zou de overgang wel erg bot zijn na wat vrolijker nieuws. Nu bleef het je nog behoorlijk bij na de uitzending. Maar misschien hoor ik dan wel bij de twee mensen van de tien die het zo goed vond.
That's all folks!
pi_32762789
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Excuses, typefout.
Honkfeest .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: